Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)
5 posters
Sivu 1 / 1
Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)
Moikka,
täällä on monta ketjua noista ENE -tuotteista, mutta joitain ei ehkä ole enää markkinoilla, tai ei ainkaan makuja. Kerätäänkö tähän tän hetken parhaat tuotteet, oli ne nyt sitten "ruokaisia" keittoja, pirtelöitä tai patukoita. Niin ja jos tuunaatte niin kuinka? Onks joku ykkösmauste jonkun vaiks sopan kanssa? Mä olen ekaa kertaa ikinä aloittelemassa huomenna, ja oikeen jänskättää et osaanko ja pystynkö ja miltä maistuu
täällä on monta ketjua noista ENE -tuotteista, mutta joitain ei ehkä ole enää markkinoilla, tai ei ainkaan makuja. Kerätäänkö tähän tän hetken parhaat tuotteet, oli ne nyt sitten "ruokaisia" keittoja, pirtelöitä tai patukoita. Niin ja jos tuunaatte niin kuinka? Onks joku ykkösmauste jonkun vaiks sopan kanssa? Mä olen ekaa kertaa ikinä aloittelemassa huomenna, ja oikeen jänskättää et osaanko ja pystynkö ja miltä maistuu
satusa- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 28.01.2016
Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)
Mun mielestä Nutriletin suklaa on paras.Ja Nutrin patukatkin ihan ok.
Suolaisia en saanut alas vaikka oisi mitä tehnyt.Pelkkä hajukin sai voimaan pahoin
Itse en tuunaillut niitä mitenkään mutta jauhoisuuden taitoin pois niistä tekemällä aina seuraavan drinkin valmiiksi edellisen juotuani.
Suolaisia en saanut alas vaikka oisi mitä tehnyt.Pelkkä hajukin sai voimaan pahoin
Itse en tuunaillut niitä mitenkään mutta jauhoisuuden taitoin pois niistä tekemällä aina seuraavan drinkin valmiiksi edellisen juotuani.
Sadutar- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.02.2016
Löysin suklaisen Naturdiet tuotteen joka on laktoositon! Hyvän makuinen ja olen voinut nauttia sitä ilman vatsanväänteitä. Aikaisemmin ei edes vähälaktoosiset sopineet. Viimeinen viikko eneilyä menossa ja vaihdoin naturdietiin kun paino alkoi junnaamaan ruokaeneilyllä.
hellu- Viestien lukumäärä : 241
Registration date : 28.03.2015
.
Viimeinen muokkaaja, Niobe pvm Ma Helmi 22, 2016 6:00 pm, muokattu 1 kertaa
Niobe- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 07.09.2015
.
Viimeinen muokkaaja, Niobe pvm Ma Helmi 22, 2016 6:00 pm, muokattu 1 kertaa
Niobe- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 07.09.2015
Mie en enää yhtään pysy kärryillä näiden ene-tuotteiden osalta, mutta ainakin silloin aikanaan kolmisen vuotta sitten osa ene-tuotteista oli sellaisia jotka ei olleet soveltuvia leikkausta edeltävään ene-dieettiin.
Joten kun eneilette, ja kun alatte eneillä leikkausta edeltävää dieettiä niin tarkistelkaa ja varmistelkaa että ne teidän tuotteet käy siihen.
Joten kun eneilette, ja kun alatte eneillä leikkausta edeltävää dieettiä niin tarkistelkaa ja varmistelkaa että ne teidän tuotteet käy siihen.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Similar topics
» Ene tuotteet puoleen hintaan
» Go123-tuotteet
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
» Go123-tuotteet
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa