Pyllerön höpötykset
+9
HyeeNa!
Kerppinen
petraisa
Emmuu
Jonde
hellu
trintilla
Tyyne
Lellukka
13 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Pyllerön höpötykset
Hyvää joulua sinnekin! Etkä tosiaan ole ainoa, jonka paino tippuu hiiiiiiiiiiiiiiitaaaaaaasti.
Miumau- Viestien lukumäärä : 174
Registration date : 23.01.2015
Hyvää joulua Pyllerö, hitaasti mutta varmasti tässä edetään!
Annniina- Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015
Ohhoh, onpas vettä virrannut joessa sitten edellisen käynnin. Ainakin puolentoista vuoden edestä.. En ole silti unohtanut teitä, vaikka itseni olenkin unohtanut.
Mulla on kuulkaas kysymys... olin hyvässä tasapainossa, mutta maaliskuisen sappirakkoleikkauksen jälkeen olen paisunut kuin pullataikina. En tiedä, mikä nyt on syynä, kun oikeastaan mikään ei ole syömisissä muuttunut. Pitääkös tässä nyt vetää yksi kuukauden pussidieetti, että pääsisi taas kertyneistä kiloista eroon. Ok, ei niitä ole tullut kuin 6, mutta haluan silti päästä niistä eroon nyt enkä vasta hetken päästä! Tiedän, että hellekelit turvottavat ja naistenvaivat ja ja, mutta silti.. Joo, on mulla kohta vuoden ollut mielialalääkitys, kyllähän sekin kiloja (saattaa) tuo(da).
Täytyy varmaan tutkia netin saloja, mitä olisi tarjolla.
Nimim. puukotettiinko turhaan?
Mulla on kuulkaas kysymys... olin hyvässä tasapainossa, mutta maaliskuisen sappirakkoleikkauksen jälkeen olen paisunut kuin pullataikina. En tiedä, mikä nyt on syynä, kun oikeastaan mikään ei ole syömisissä muuttunut. Pitääkös tässä nyt vetää yksi kuukauden pussidieetti, että pääsisi taas kertyneistä kiloista eroon. Ok, ei niitä ole tullut kuin 6, mutta haluan silti päästä niistä eroon nyt enkä vasta hetken päästä! Tiedän, että hellekelit turvottavat ja naistenvaivat ja ja, mutta silti.. Joo, on mulla kohta vuoden ollut mielialalääkitys, kyllähän sekin kiloja (saattaa) tuo(da).
Täytyy varmaan tutkia netin saloja, mitä olisi tarjolla.
Nimim. puukotettiinko turhaan?
Pyllerö- Viestien lukumäärä : 60
Registration date : 11.11.2015
Hei, hakeudu ihmeessä ravintoterpan juttusille!! En alottaisi itsekseni pussikuureja, mutta voisit saada hyvältä terpalta hyviä ohjeita. Tämä neuvo tuli nyt vähän myöhässä, kun ei täällä enää tule paljoa käytyä, mutta toivottavasti olet saanut jo apuja
Annniina- Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa