Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkauksen siirtäminen

2 posters

Siirry alas

Leikkauksen siirtäminen Empty Leikkauksen siirtäminen

Viesti kirjoittaja mirakoo Su Kesä 28, 2015 1:36 pm

Te, joilla kokemusta leikkauksen siirtämisestä. Miten se käytännössä tapahtuu? Olen saanut ekan ajan Peijakseen 6.8. ja leikkausta edeltävän ajan 18.9. Kirjeessä sanottiin, että mahdollinen leikkausajankohta syyskuun lopussa. Miksi niin monelle on tullut kirje, jossa on selvä päivämäärä leikkaukseen? Toinen kysymys, isäni joutuu suureen leikkaukseen syyskuun lopussa ja olen jo lupautunut hoitamaan häntä vähintään kuukauden, jonka jälkeen siskoni hoitaa. Hän ei halua mitään kunnallista apua. Asuukin tuossa vain parin kilsan päässä. Voinko pyytää leikkauksen siirtoa esim. marraskuun alkuun? Olisiko parasta jo nyt soittaa sinne Peijakseen vai menisinkö silloin 6.8.? Ja siellä kertoisin tilanteen. Olisin iki-onnellinen jos leikkaus olisi jo syyskuun lopussa, mutta reilu kuukausi eteenpäin ei haittaa, koska haluan auttaa iäkästä isääni.

mirakoo

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Helsink i
Registration date : 06.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksen siirtäminen Empty Vs: Leikkauksen siirtäminen

Viesti kirjoittaja Kimby Su Kesä 28, 2015 4:10 pm

Kyllä minä aikoinaan Peijaksessa vsiirsin leikkauksen kuukaudella eteenpäin. Ei mitään ongelmia. Iso työkeikka osui pahasti samaan aikaan alkuperäisen leikkausajan kanssa. Kerrot vaan 6.8 mikä tilanne on, kyllä ne ymmärtää. Mun mielestä ei tarvitse soittaa etukäteen jos haluata siirtää ajan vain n. kuukaudella.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksen siirtäminen Empty Vs: Leikkauksen siirtäminen

Viesti kirjoittaja mirakoo Ti Kesä 30, 2015 3:18 am

Kiitos paljon vastauksesta! Smile. Tämä tieto helpotti oloa paljon!

mirakoo

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Helsink i
Registration date : 06.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksen siirtäminen Empty Vs: Leikkauksen siirtäminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa