Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

5 posters

Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 22, 2015 3:10 am

Yritin siis etsiä sitä keskustelua, missä olisikaikkien tarinoita ja mahdollisia odotus aikoja tältä taipaleelta.
kun tuolla sanottiin yleiskeskustelun puolella että sellanen olisi, nyt en kyllä löydä, eikä oo tullu vastaan vaikka olen useita kertoja selannut, enkö vaan ymmärrä otsikkoa Laughing
vai miksi mulla menee se huti Very Happy olisi niin kiva lukea kaikkien "aikataulut" että : milloin otti asian ekan kerran puheeksi, 2. milloin seuraava aika, (ja sitä seuraava ja sitä seuraava jne)
ja mitä kaikkea piti välillä tehdä jotta asian sai eteenpäin, tai jos sai eteenpäin suorilta, niin mikä auttoi siihen että pääsit läpi kertaheitolla.?

kuinka kauan koko prosessi siis kesti ja mikä on sun tarina? (pyydän anteeksi jos tämä on jo jossakin, vaan kun näe sitä) scratch bounce Embarassed
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Huhti 22, 2015 4:30 am

Tässä on osa mun tarinasta: https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t428-kimbyn-tarina?highlight=kimbyn+tarina

Kunnallisen puolen odotusajt vaihtelevat paljon alueellisesti, valitettavasti. Oulu on kai perinteisesti ollut hitain ja siellä menee vuosia.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 22, 2015 12:26 pm

Kimby, ei mene tätä nykyä enää vuosia! itse sain ensimmäisen lähetteen tk lääkäriltä toissapäivänä ja sain seuraavana päivänä jo soiton oyssta että ois 4.5. aika sisätautilääkärille.
Oulussa viimeisimmät ajat mitä olen kuullut menevän 11 kktta ja jopa 8 kktta. ja juurikin kunnallisella puolella. sen takia pyytelinkin tähän kokemuksia (ei mielellään oletuksia) että pääsisin itse tutkimaan (olen valtavan tiedon janoin asioista) ja suhteuttamaan aikoja ja aika vaihteluja ja sitä polkua mitä kukanenkin on kulkenut Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 22, 2015 12:26 pm

ja kiitos että jaoit taipaleesi Smile upeaa lukea näistä asioista. Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja muhkeapontso Su Kesä 21, 2015 12:10 am

Hei! Käsitykseni mukaan Oulu on purkanut leikkausjononsa v. 2013, aiemmin jonotusaika oli jopa parikin vuotta.
Silti ihmettelen, miten minulle ei kuulu kutsua huhtikuussa lähetetyn lähetteen jälkeen mitään Oysistä tongue  Joo, kyllä olen kärsimätön... kolmen kuukauden sisäänhän lähetteet tulisi olla käsittelyssä... huoooh, odottavan aika ei ole pitkä. Se on h#*^`tin pitkä bom Very Happy

muhkeapontso

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Kesä 24, 2015 8:04 pm

Aika monilla meistä on listattuna aikataulu lähetteen hakemisesta leikkaukseen suoraan allekirjoituksessa. Muunmuassa itselläni.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Mimosa55 Pe Kesä 26, 2015 2:48 pm

Minun taipaleeni on edennyt hyvinkin nopeasti ja nimenomaan Oys:ssa.
Joulukuun alussa 2014 lähete yksityiseltä

Viikon päästä soittivat Oys:stä että kipin kapin käymään labroissa (verikokeita aikamoinen määrä)omalla paikkakunnalla ennen joulukiireitä

7.1.2015 Sisätautilääkäri Oys ja lähetteet eteenpäin kirurgille ja rav. terapeutille

Muutaman päivän päästä tupsahti kirje, jossa aika rav. terapeutille 20.4.15.....eli tässä muutaman kuukauden odotusta
(Muutaman viikon päästä tuli taasen kirje missä olisi ollut Leikokäynti ja tähystys jo maaliskuulla....vaan kun en ollut käynyt vielä rav.terapeutillakaan, oli aika peruttava....noh, joku toinen onnellinen sai pikaisen leikoajan.)

20.4 15 rav. terapeutti Oys. Nimenomaan rav.terapeutille on kuulemma jonot Oys:ssa. Rav terapeutti kertoi jatkosta eli ennen leikkausta vielä "pakollisesta" ryhmäkäynnistä ja seurannoista leikkauksen jälkeen ja tietenkin tutkaili päiväkirjat ja keskusteltiin monista asioista. Oikein positiivinen käynti. Ekan kerran hän mainitsi leikkausta ennen tulevan enen.

4.5.15 Omalla paikkakunnalla labrakokeita ja sydänfilmi

7.5.15 Gastroskopia ja Leikokäynti Oys....ja hommat etenivät. Tällöin lääkäri kertoi leikkauksen olevan "alkusyksystä"

Tämän viikon tiistaina sain soiton Oys:stä missä kyseltiin olenko saanut aikoja eteenpäin... kerroin odottavani aikaa rav. terapeutin ryhmäkokoontumiseen. Hoitaja kertoi aikani olevan 18.8 ja rupeavansa katselemaan mulle leikkausaikaa ja lähettävänsä kirjeen mulle tällä viikolla, missä on siis myös leikkausaika.

Eilen kirje tupsahti perille. Iltasella sen vasta aukaisin ja näinhän siellä luki...
18.8.15 ryhmätapaaminen rav.terapeutin kanssa Oys. Onkos täällä muita samaan tilaisuuteen tulijoita?

28.9 15 Leikkaus..... sitä ennen kolmen viikon ene.

eli mulla tuohon pisteeseen olisi mennyt vajaat 10 kk kaiken kaikkiaan, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.


Mimosa55

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista Empty Vs: mistä löytyisi odotusajoista ja teidän taipaleista

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa