Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi lekuri ja selkäkipu (komplikaatioita vuosien jälkeen?)

Siirry alas

Uusi lekuri ja selkäkipu (komplikaatioita vuosien jälkeen?) Empty Uusi lekuri ja selkäkipu (komplikaatioita vuosien jälkeen?)

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Huhti 10, 2015 5:07 pm

Hospotipomiloi ystävät ja toverit

Pari sanaa taustastani: Minull eon tehty sleeve leikkaus Tallinnassa 2012, eikä Suomessa lääkärit ole ottanut mitään kantaa mihinkään leikkaukseen liittyvään sen jälkeen. (eipä kyllä sinällään ole ollut tarvettakaan)

Mutta nyt kävi mielenkiintoinen tilanne. Olin työterveydessä työhöntulo tarkastuksessa ja otin esiin minua kuukausia vaivanneen selkäkivun. Omasta mielestäni se on yksi yksittäinen lihas joka on kenties tulehtunut. Kipu on vasemmalla alaselässä ja kyljessä ja ilmenee nukkuessa ja joskus sohvalla maatessa. Sen verran paha se on, että herättää aina aamuyöstä.

Lekuri ihmetteli ja pohti ja kyseli vatsaleikkauksestanikin ja nyt toiminta on seuraavaa: Ensin munuaistestit, että ei ole vikaa niissö, sitten fysioterapeutille. Jos fysioterapeutti ei keksi syytä/selitystä ja/tai saa tilannetta korjattua, niin sitten ultrataan(tms) kaikki sisuskalut, että ei vain olisi tullut mitään kiinnikkeitä leikkauksen jälkeen tms.

Ensinnäkin olen todella yllättynyt, että suomen lekuri otti kantaa koko asiaan. Mutta jäin miettimään, että kuinka todennäköistä on, että leikkaus aiheuttaisi jotain tämän tyyppistä näin monen vuoden jälkeen.... ? Onko kenelläkään kokemuksia? Lekuri kuitenkin oli sitä mieltä, että voisi olla jotakin muuta kuin normaalia selkäkipua koska a) vaikuttaa vain makuuasennossa b) on erittäin paikallista c) ei tunnu liittyvän selkärankaan mitenkään... d) pitkäkestoinen johon lihasrelaksantit eivät oikein tehoa
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa