Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

painon putoaminen nopeasti

3 posters

Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja pajunkissa La Maalis 21, 2015 12:54 pm

Hei. Mietin että kuinka muilla leikatuilla ton painon putoaminen. Leikkuriin mennessä painoin 99 kg jota ennen itse laihdutin 16kg ja nyt silti reilu kaksi viikkoa leikkauksesta paino pudonnut 7kg. Kirjaan syömiset ylös ja proteiini määrät. Kiinteää ruokaa en kauheasti vielä syö paitsi näkkäri,rahka,pehmeä raejuusto. Voiko paino pudota näin ison määrän vaikka lähtö paino ei ihan suurimmasta päästä ja kun juuri olen ennen leikkuria laihduttanut paljon. Ahdistaa jos tämä lähtee lihaksista,liikun kyllä ja muistan nuo proteiinit. Haluisinkin kuulla onko muilla pudonnut reilu kahdessa viikossa 7kg.

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Maalis 25, 2015 3:14 pm

Ne kilot on niitä nesteitä joita leikkauksessa sun kehoon on kertynyt, kyllä monilla silti hupsahtaa heti leikkauksen jälkeen hurjia määriä. Kun vaan pidät niistä protskuista kiinni niin ei ne lihaksista lähde. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja pajunkissa To Maalis 26, 2015 3:47 pm

Sairaalasta kotiutuessa painoin 3kg enemmän kuin sinne mennessä..nuo nesteet lähtivät sitten muutamassa päivässä kotona. Nyt on reilu kolme viikkoa leikkurista ja -8kg. Sairaslomaa vielä ensi viikko plus pääsiäisvapaat päälle. Hieman jo tahtoisi normi arkeen kiinni mutta olen silti vahvasti sitä mieltä että 4viikon saikku on aivan tarpeen. Väsymys vaivaa ajoittain ja etenkin liikkumisen jälkeen väsyy helpommin. Ruokailut sujuu tai ei suju..on huonoja päiviä ja parempia. Eilen oksensin kovan kivun kanssa pelkän kotijuuston syömisestä joka oli siis kaksi pientä palaa. Päätin siis jatkaa soseruoalla. Mitään ei tee mieli ja nälkä ei ilmoita itsestään. Jälkitarkastus on heti pääsiäisen jälkeen mikä on hienoa..saa hieman käydä läpi asioita kirurgin ja rt:n kanssa. Viime elokuusta olen nyt pudottanut yhteensä -23kg...mutta vielä olisi 10 kg siihen hyvänolon painoon jota tavoittelen. Aurinkoisia kevätpäiviä ja kiitos kun täällä aina saa kannustusta ja hyviä vinkkejä. Täällä on hyvä porukka!!

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja pajunkissa Pe Maalis 27, 2015 8:10 pm

Miten te muut leikkauksessa jo käyneet liikutte?onko teillä päivittäin lenkkejä tms..? Itse lenkkeilen..siis kävelylenkkejä sekä käyn uimassa. Kova hinku olisi jotakin rankempaa liikuntaa mutta huomaan että väsyn paljon helpommin. Uiminen on kyllä myös tehokasta kunhan vaan ui oikeasti pitkään ja niin että hengästyy. Mietin tuossa että onko se totta kun sanotaan että noin vuoden ajan leikkauksesta on tavallista väsyneempi.

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Huhti 03, 2015 2:13 am

No keholla kestää oma aikansa tottua siihen että nyt siellä sisuksissa on jokin muuttunut. Jotkut väsyy ja jotkut ei. Itse en tosin ole moisesta kuullut että olisi vuoden ajan väsyneempi. Mie itte en liiku.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Huhti 09, 2015 6:18 am

Joo tuo oli alkukuukausien ongelma tuo jatkuva väsymys ja mulla oli myös se ettei liikunnasta oikein tuntunut palautuvan kovin nopsaan. Oon käynyt salilla ryhmäliikunnoissa jne. Mutta kannattaa sitkeesti jatkaa vaan jaksamisen mukaan, kyllä se sitten palkitseekin terveempänä olona Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

painon putoaminen nopeasti Empty Vs: painon putoaminen nopeasti

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa