Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Marsapoffu esittäytyy :)

+9
Kerppinen
HyeeNa!
hellu
Annniina
Marsapoffu
Mimosa55
Tyyne
emmiliini
lihava89
13 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Elo 25, 2015 7:38 pm

Heippa pitkästä aikaa Marsapoffu,

älä turhaan pelkää sitä letkun nielentää. Ei ole läheskään niin paha kuin esim. myös minä etukäteen pelkäsin...ja aivan turhaan.
Hengittelet vaan aivan rauhassa, koitat olla mahdollisimman rentona, ja mikä tärkeintä; älä yritä auttaa letkun sisään menoa nielemällä, siitä se oksennusrefleksi tulee. Toimenpide ei kauaa kestä. Tulet huomaamaan kokeen jälkeen, että pelkäsit aivan turhaan! Ainakin mua harmitti eniten kokeen jälkeen se, että olin ihan turhaan pitkän aikaa pelännyt ja jännittänyt sitä gastroskopiaa. Kaikki menee aivan varmasti hienosti, tsemppiä matkaan!!! Ja jos ihan mahdottomalta tuntuu niin pyydä vaikka joku rauhoittava lääke ennen koetta, kerrot vaan reilusti, että pelkäät kauheasti.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Pe Elo 28, 2015 6:50 pm

Sellasta minä kyselisin, että kun joillakin on tuossa alhaalla se lista päivistä mitä milloinkin on tehty jne, niin sitä minä vaan että missä ja miten te olette sen tehneet? ois kiva itekki laittaa tuohon perään että näkis lähtöpainot, päivämäärät miten on edetty jne.

Painojumi on ilmennyt... väliin nousee parilla kilolla ja sitte taas laskeesaman. edelleeno olen kyllä painossani vähemmän kuin viime kerralla sisätaudeilla käydessäni. oma puntari kun näyttää 2-3 kiloa liikaa.

Lähdin 145 kilosta liikkeelle, kävi 133 kilossa (tasan, oma puntari siis) tällä hetkellä kuitenkin 135 tasan. huomaan että ruokailuiden merkkailu on jääny melkeen kokonaan, ja oon sortunu vaaleaan leipään (en sitä päivittäin syö mutta silti) ja ruoka annosten koko on riistäytyny käsistä.
ravistelen itseni uudelleen liikkeelle, en missään nimessä halua uudestaan tuota kilomäärää takaisin.

pitäisi opetella kuinka stressi/kiire tilanteissa käyttäytyisin näiden annoskokojen ja sortumisten kanssa. se on kuitenki loppupeleissä niin helppoa kun vaan pysyy siinä että kasviksia puolet, ruuan koko pienempi ku ennen. Ja terveelliset välipalat messiin. (tää lähti käsistä lasten synttäri viikonlopun jälkee, joka oli viime viikonloppuna, täs välis siis kerkes tulla 2 kiloo takasi) kyllä mää tästä selviän, tän päivän kulutan kattomalla ennen ja jälkeen laihdutuksen-kuvia ja menestys tarinoita.
salaatti aineet on jääkaapissa pitäisi varmaan välipaloiksi ostaa nuttriletteja taas tuonne kaappiin.

ja kyllä huomaa että vehnähöttöön ja sokeriin jää äkkiä koukkuun. aivan liian monasti viikolla käyny tuolla keksi kaapilla (jäi synttäreiltä yli).

onko teillä ollu ennen leikkausta sellasia että tulee pari kiloa takasipäin?
En missään nimessä halua noita kiloja takasi, mun pitää saada se sota-asenne näitä kiloja vastaan takasi!

onneksi ei ole tullu enempää takasi ku tuo pari kiloa.
sen saa vielä pois näppärästi! (koska aijon saada!)

oon odotellu ku kuuta nousevaa seuraavaa aikaa. joskus heinäkuun alussa oli viimeisin aika.
toivottavasti ei tuu yhtäaikaa sterilisaation kanssa :'D sitte on tenkkapoo että mihinkäs tässä menis.
ne kun on eripaikkakunnilla. toinen oulaskankaalla toinen oys.
noooh.... onhan tää yhtä ramppaamista ja bensaa kuluu vaan ei auta marista kun unelma elämäni on edessä ja saavutettavissa Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Elo 31, 2015 8:51 pm

hihhih... näin ku kotiäiteellä aikaa, ni hokasin miten noi jutut kirjotetaan allekirjotukseen ... olipa MUKA vaikia :DDDD kuhan joudan näpyttelemään ni laitan myös oman stoorini allekirjotukseks tohon Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Loka 20, 2015 7:59 pm

En vieläkää oo kuullu mittää uutta. Eli siitä on jo 2 kuukautta ku viimeks tullu jotain lappua... alan olla jo aika kärsimätön Sad
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Loka 20, 2015 8:01 pm

Niin joo... paino on kuitenkin tipahtanut siihen 131,5. kävi 130 kilossa tasan, mut tuli pari kiloa takasin päin ja siitä taas alas. Jos laittas painonpudotukseenkin taas vauhtia. syönnit on taas mitä on, tai siis, en muista syödä... -.-
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Su Marras 08, 2015 1:56 am

Heippa Marsapoffu! Miten sulla sujuu? Onko asiat edenneet?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Marras 09, 2015 11:24 pm

Ei mitään uutta. :/ samalla radalla ollaan vieläkin. niin painonpudotuksen, kuin tämän seuraavan tapaamisenkin suhteen. yritin viime vikolla soitella asioita ja kysellä että missävaiheessa minä olen, mutta sanottiin jotta jonohoitaja on vasta perjantaina täällä, silloin en ehtinyt soitella. odottelen siis edelleen. päivät kotona kaaosta, mutta jospa tämä tästä ....
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Joulu 04, 2015 2:48 pm

Mitäs me odottelijat... paitsi että sä olet sentään jo jonossa Basketball

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Joulu 08, 2015 12:31 am

Ennn ainakaan leikkausjonossa ole. mä olen käynyt siis alusta asti lueteltuna vasta: 1. terveyskeskuslääkäri, josta kaikki lähti liikkeelle. 2.(tätä ennen oli labrat tietysti) sisätautien erikoislääkärin vastaanotto. 3. ravitsemusterapeutin käynti ja hänen lausuntonsa jatkoa varten. sitten tuli ilmoitus että lähete laitettu kirurgille ja sieltä tuli ilmoitus että minut on otettu hoidontarpeen arviointi jonoon(josta pitäisi tulla aika 3 kkn sisällä, ei ole kuulunut) ja itse hoitoon pitäisi päästä 6 kkn sisällä.... mm.... (tai joku tämmönen se oli se lappu mitä siinä tarkalleen oli en nyt muista ja laput on kansiossa, jota en jaksa nyt kaivella Very Happy ) mä tiedän että mun pitäisi alkaa soitella sinne, viimeksi sain jonku jonohoitajan numeron siitä numerosta mikä oli lappuun ilmoitettu.... hmh... tiiän et asiat etenis jos soittasin sinne, oon vaan tällä hetkellä muiden asioiden takia vähän ... miten sen sanois, en masentunu enkä uupunu, mutta sellasta pientä kaaoksen tunnetta tässä on, kun on oyssissa laukkuuta ollut omasta puolesta muutenkin, sen lisäksi lasten puolesta. kyllä tää tästä. lähtis vaan paino taas laskuun niin kaikki ois hyvin. tuo 130 tuntuu tosi maagiselta luvulta, jonka ali en tunnu pääsevän. noh... 15 kiloa tämän rupeaman alusta laskettuna. tuossa ajassa ois pitänyt tapahtua kyllä mielestäni enemmänkin, mutta noooh! loppu kiri sitten ennen h-hetkeä ;)ja jos pääsen joskus vielä alle 100 kilon, piän isot juhuulat Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu To Joulu 10, 2015 2:03 am

Tänään soitin jononhoitajalle, ja tuumasi että tammi-helmikuun vaihteessa on gastroskopia.
Pistin vähän vauhtia painoon ja korvailen taas osan aterioista nutriletteilla.
se ite leikkaus lienee sitten vasta kesän kynnyksellä :/ huoh
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Pe Joulu 11, 2015 1:37 am

Tänään alittui maaginen luku... Very Happy paino oli 129.9 <3 JEEEE! Very Happy bounce kyllä sitä kestettiinki sitä 130.1 -.- ihan liian kauan Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Joulu 23, 2015 7:22 pm

Onnea uusista lukemista vaa'alla! cheers
Meillä näkyy olevan tuo gastroskopia molemmilla sitten kohta, mulla helmikuussa... tsemppiä odotteluun! Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja hellu To Joulu 24, 2015 4:50 am

Hyvää Joulua Marsapoffu. Onnea uudesta kiloluvusta. Mulla alkaa ene vuodenvaihteessa ja helmikuun alussa on leikkaus. Jännittää tää alkaa nyt kun h-hetki lähenee.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Su Tammi 31, 2016 4:16 am

mulla leikkaus 2-3 kkn sisällä. gastroskopiassa käyty. olihan se hirviä, mutta hengissä selvisin <3 Very Happy on tää ihanaa...
en osaa ees pelätä tällä hetkellä. Näin tän pitääkin mennä. nyt on tunne että oon menossa oikiaan suuntaan ja oikealla tiellä ollaan. Smile ihannaa
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Tammi 31, 2016 6:10 pm

Hieno juttu Marsa! Smile
Päivät pitenee niin itsellekin tulee mukavampi fiilis, jaksaa odotella tulevaa leikkausta ja sit kun leikkaus on ajankohtainen niin kevätkin on jo hyvässä vauhdissa! Sit on tosi ihanaa alotella uutta masuelämää kun luonto ympärillä heräilee samaa tahtia. Smile

Itselläni on myös leikkaus odotuksessa, huhtikuulle odotan. Mulla tosin on jo vähän eri leikkaukset tiedossa, kun masu leikattiin jo 3 vuotta sitten. Smile Tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Helmi 01, 2016 1:09 am

mulla oli painokin humpsahtanut taas alaspäin. cheers tällä hetkellä 128.3 Kg kun kävin aamulla puntarilla! whippiii. Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Helmi 02, 2016 7:07 pm

Onnea Marsa keventymisestä ja jonosta Very Happy Sekä gastroskopiasta selviytymisestä... Smile Toivottavasti saat pian leikkausajan tietoosi.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Helmi 16, 2016 7:24 pm

Sen verran ollaan kartalla leikkaus ajan suhteen että 2-3 kuukauden sisällä se on.
Nyt sitten siis odottelen että aika tulee, jotta pääsee eneilemään Very Happy ihannaa!
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Helmi 17, 2016 12:07 am

Me ollaan sitten Marsa samassa tilanteessa eli odotellaan päivämääriä... Eipä uskoisi että tosiaan eneilystäkin voi haaveilla ja oikein odottaa milloin saisi aloittaa bom

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Helmi 17, 2016 12:23 am

No sanoppa muuta.
illat istunu netissä kahtomassa ja lueskelemassa kokemuksia ja painonpudotus kuvia yms Very Happy
kun malttais odotella. Very Happy
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Maalis 16, 2016 4:16 pm

Heippa pitkästä aikaa! Onko sulla asiat edenneet? Mitäs tällä kertaa odotellaan? Very Happy Onko terpan ryhmäohjaus ollut ok?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Maalis 21, 2016 7:14 pm

Moikka moi Annniina, mä odottelen leikkaus aikaa. enää siis lappua postiin, enen aloitus ja sitte h-hetki. kunhan vain tulisi se aika.
Mun mielestä se ryhmä ohjaus oli aivan huippu ja porukka aivan mahtava, nauraa sai ihan kunnolla kun samanhenkisiä oltiin kaikki Very Happy
kyllä näillä tiedoilla pitäisi jo osata mennä leikkuuseen :'D ja osata syödä oikein. Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 22, 2016 12:59 am

Ryhmä kuulostaa tosi hauskalta Very Happy Me katsottiin tänään terpan kanssa niitä syöntiohjeita leikkurin jälkeen ja täytyy todeta, että melkoista askartelua se kyllä tulee olemaan ens alkuunsa scratch Sulle pitäisi kohta kirje kolahtaa, jos meinaavat huhtikuussa leikata?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja petraisa Ti Maalis 22, 2016 5:29 pm

Hei, ainakin Lahdesta leikkausajat tulee tosi myöhään. Noin 2-3 viikkoa ennen leikkausta. What a Face
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 29, 2016 2:51 pm

Mä odottelen ene-kaveria bounce Tsemppiä odotukseen... I feel you... I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 2 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa