Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Marsapoffu esittäytyy :)

+9
Kerppinen
HyeeNa!
hellu
Annniina
Marsapoffu
Mimosa55
Tyyne
emmiliini
lihava89
13 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Maalis 18, 2015 2:52 am

Löysin tämän teidän ihanan ryhmän vahingossa, kun ystäväni kannustuksesta soitin tänään lääkärille aikaa, että saisin lähetettä leikkaukseen eteenpäin...
Olen siis 33 vuotias, 4 lapsen äiti. ylipainoinen ollut koko ikänsä, väliin vähemmän, nykyään enemmän ylipainoinen. monia kertoja laihduttanut, aina ne on kuitenki hiipiny korkojen kera takasi, ja mitä enemmän tullut ikää lisää, sitä enempi ylipainoa. Nykyään hankala jo pitää lasta sylissä, kun vatsa tulee eteen. ei taho tila riittää polvilla. affraid
No mutta tästä ei taas ole suunta kuin alaspäin... nimittäin sillä painolla. Very Happy

jotenkin tuntuu että näinköhän minä mahdan päästä siihen leikkaukseen... kuitenkin tyssää johonkin.... Sad
mää niin kovasti haluan olla jo normaali painossa... bounce
nooh.

Oyssiin aikaa ootellessa Very Happy mulla siis vasta eka lekuri aika varattu. Shocked
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Maalis 18, 2015 3:09 am

Tuli tässä vielä mieleen, mulla on ollut keuhkoveritulppa, joka siis ei kuitenkaa vieny mua hautaan saakka, ja lääkityksenäkin on vain primaspan. voiko tää tulppa olla este leikkaukselle? :O affraid ja hokasin senkin että niitä tuppaa tulemaan leikkauksen jälkeen... -.- voih kurjuus... en todellakaan halua sitä tunnetta toista kertaa...

nykyään en enää niin säännöllisesti edes käytä sitä primaspania, vaan vain kausittain...
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Ke Maalis 18, 2015 3:27 am

Tervetuloa joukkoon ja toivotaan, että pääset leikkaukseen! Itselläni leikkaus on kyllä ollut käännekohta elämässä, en halua edes kuvitella missä jamassa olisin jos en olisi leikkaukseen lähtenyt.

Mukavaa kevättä! Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Maalis 18, 2015 3:53 am

Tervetuloa! Itsekin kyllä aika uusi täällä Smile Mulla kanssa ekasta lääkäristä kohta kuukausi ja nyt eka päivä eneilyä menossa Smile Tsemppiä lääkäriin!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Maalis 18, 2015 11:30 am

Tervetuloa mukaan Marsapoffu. Itselläni on leikkaus Tallinnassa kahden viikon kuluttua.
Saattaapi tuo keuhkoveritulppasi jopa edistää leikkaukseen pääsemistä. Lisäksi olet vielä nuori ja äiti...siinä kyllä tarpeeksi syitä saada sinut terveeksi. Siis liikkumattomuus lisää tulppien vaaraa; mitä kevyempi olet sitä enemmän liikut eli riski saada tulppia vähenee. Älä anna periksi, vaadi saada hoitoa ylipainoosi. Tyhjän saa pyytämättäkin Very Happy . T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Maalis 18, 2015 6:03 pm

Oi ihana Tyyne. Smile Nuo sanat sai toivon taas hurraamaan ja hyrräämään Smile ja niin totta joka sana. Smile Minä niin odotan siihen lekurillekin pääsyä jo. Toivotaan että kaikki menee niinkuin pitää ja pääsisin. Aijon kyllä avata sanaisen arkkuni ja tulla kaiken mahdollisen valituksen lääkärille jotta lähete lähtisi eteenpäin Very Happy
ja ilmeisesti, mitä täällä olen lueskellut, pitää joku lista tehdä laihdutus yrityksistä Smile ok, semmonen sitten nokan alle ja mietinnäksi mitä kaikkia olen kokeillut, kuten painonvartija, bodycampin massiveloss diet, hmm... itsenäisesti elämäntavan muutosta, kaikki mahdollinen... lentoemäntä dietti Very Happy, kaikki kaatunut siihen, kun se perusruoka on vaan niin hyvääääää Razz
Mieli on tänään aurinkoinen ja erittäin toiveikas. cheers cheers cheers sunny
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Maalis 18, 2015 6:04 pm

Ihanan kannustava joukko teillä täällä <3 Kiitos kaikille
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 08, 2015 12:34 am

Heippa kaikille pitkästä aikaa <3 Lääkärillä käyty ja hää sitte kirjottaa lähetteen heti, kun on saanut labrojen tulokset. ite labrat on ens tiistaina Smile eli se lähete menee eteenpäin sitte joskus kahenviikonpäästä. Smile

mä kirjotin sen listan ja kyllä se katto että eihän tässä oo kahta puhetta, kyllähän tää leikkausta vaatis.
Shocked  ai näin helposti se kävi Smile minä ku ressasin sitä että joutusin puhua pulputtamaan sille ummet ja lammet, varmaan sillä kävi sääliksi ku väliin tuntu että veet lentää silmistä ku jännitti nii paljon! Jospa tää tästä lähtee luistaan... nuo vuodet tähänki asti vieriny niin nopeesti ni kai ne ny sit menee siihenki leikkaukseen asti nopeesti taikka siihen kun katon että hupsista, ollaan uudella kymmenluvulla bounce king
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Huhti 08, 2015 9:06 am

Heippa Marsapoffu,
onneksi olkoon, että homma etenee Smile . Kyllä tähän lihavuusleikkaushommaan nykyisin varmaan suhtaudutaan ihan eri tavalla kun joku aika sitten.
Aika menee muuten nopeasti...tuntuu, että vasta vähän aikaa sitten aloin pikkusen pyöritellä mielessäni tätä mahdollisuutta ja nyt mut on jo leikattu tasan viikko sitten Very Happy . Kyllä se leikkaus aikamoinen oli mutta ei todellakaan kaduta! Tsemppiä sulle jatkoon, kirjoittele kuulumisia miten menee Smile

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu La Huhti 11, 2015 5:00 pm

Minä kertoilen Smile moon jopa innostunu lenkille kahesti tällä viikolla Very Happy mikä on todella hyvä alku mulle, ku jalat tahtoo väsyä ja särkee niin helposti. voi että ootan sitä tunnetta ku kroppa ja jalat jaksaa kantaa omaa painoo enemmän ku se 20 minuuttia...

löysin muuten kirpparilta mehustimen, ja ku oon saanu vinkin että tyhjällä mahalla ku käy lenkillä ni siitä on enempi hyötyä rasvanpoltossa, noh tänä aamuna sitte hörppäsin kahvit ja mehun ja lähin lenkille Very Happy noms.
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Huhti 12, 2015 9:10 pm

Moi Marsapoffu,
alku on aina kaikessa vaikein, ja mikä parasta kunto kohenee todella nopeasti. Mutta aloittele lenkkeily rauhassa.
Mä myöskin sain ennen leikkausta intoa pudottaa painoa ja litkiä niitä Nutriletteja sillä, että jospa tämä nyt olisi se vihonviimeinen kerta. Tottakai koko loppuelämän pitää tarkkailla syömisiään mutta jos tästä leikkauksesta olisi nyt edes hiukan apua painon pitämiseen kurissa.
Tuo mehustin minunkin pitäisi hommata, saisi kasvikset ja hedelmät "turvallisesti" nautittua. Ja samalla päivän tarve nestettä, sitä mehuahan voisi lantrata vaikka vedellä ja juoda päivän mittaan.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 15, 2015 2:23 am

Kävin kattomassa sieltä kanta sivustolta ja löysin mitä lääkäri oli minusta sinne kirjotellut... loppu lauseena oli: Lähete lihavuusleikkaus arviointiin (tai jotain sinnepäin). onko tämä nyt oikeasti se teksti mitä siellä pitäisikin lukea? O.o
Labrat tänään käyty ja soittelen niistä sitten ensi viikolla lekurille jolloin hän laittaa kaiken eteenpäin.
oon tänään ollut koko päivän tokkurassa, täytyy taas tarkkailla syömisiä, kun aamupala jää syömättä, niin oon helpostikkin pari päivää ihan vaan 1 leipä ja pieni annos normiruokaa, ja sitte kolmantena päivänä ratkean. joten huomenna oisi se kolmas päivä, täytyy pysyä tiukkana ja syödä 3 tunnin välein taas. tosin viimeyön unetki jäi vähiin, joten seki varmasti tekee tokkuran ja ruokahaluttomuuden. mieli on silti aurinkoinen ja vähä liianki positiivinen :'D
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Huhti 21, 2015 10:27 pm

Marsapoffun uutisia Very Happy
Lekuri oli eilen kattonu mun labratulokset. ei moitittavaa, kolesteroli arvot t äydelliset, kaikki muukin normaalia eikä allergioita. cheers
Jee, kaikki hyvin, hotiaja sano puhelimessa tänä aamuna että joo, lähete onkin lähtenyt eteenpäin sitte.
Käytiin palaverissa tyttären asioista päiväkodilla, ja tultiin kotiin ni yks pojista tuli ja sanoi että on tullut puhelu.
O.o aijaah... noh, minäpä katon ja soittelen perään. outo numero, en oo ennen nähny, no soitan sinne.
"Sisätautien poliklinikka?"
affraid "päivää, tästä numerosta oli soitettu"
Joo niin minä yritin soittaa, sulle ois aika varattu 4.5. sisätautipoliklinikalle erikoislääkärin vastaanotolle, sen takia tässä soittelen, että ehtisitkö sinä maanantaina labraan? kun ne arvot pitää olla otettu ennen tuota tapaamista" What a Face affraid confused bounce Shocked
"Joo, tottakai, minäpä varaan ajan heti"

:O Tää lähti eteenpäin ihan niinku vauhilla, vuorokaudes lähetteen lähettämisestä sisätaudeille saatu aika. Very Happy bounce cheers
VAUTSI!
Ja hei, 300 grammaa ensimmäiseen painonpudotustavotteeseen!
tää päivä on vaa jotain niin mahtavaa... Very Happy
pitäskö laittaa lotto vetämään Laughing What a Face Jännällä ootellaan!
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja hellu Ke Huhti 22, 2015 12:56 am

Hyvä. Sulla on asiat rullannu nopeasti. Sen lääkärin jälkeen tulee sit eka eneily joka mulla loppuu torstaina. Saa nähdä kuinka nopeasti mun seuraava askel sitten on. Se on kait se tähystys ja sen jälkeen jonoon leikkaukseen. Tsemppiä sulle taipaleelle.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Huhti 22, 2015 3:05 am

Kiitos <3 afro
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja hellu La Toukokuu 02, 2015 11:32 pm

Kuinkas sulla hurisee? Onko lääkäri tai leikkausaikoja tullut. Entä ootko jo Eneillyt? Täällä Taysin piirissä on melkomoiset jonot ja mullakin kirurgi menee loppusyksyyn sekä leikkaus vuodenvaihteessa ilmeisesti. Ootellaan nyt vaan ja koetan pienentyä siihen mennessä vielä. Nyt on helmikuun alusta -13kg.Tsemppiä taipaleellesi.☺

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Toukokuu 04, 2015 10:08 pm

juu, noniin Very Happy tänään oli tosiaan se Eka lekuri siellä sisätautipolilla, sanoivat jotta kaikki kriteerit täyttyy, painonpudotushistoriaa on kyllä riittävästi jotta sekin kelpaa, ja facen laihdutus ryhmät on kuulema plussaa myös Very Happy joten motivaatio on kohdillaan, kesän aikaan ravintoterpalta hakemaan lausuntoa ja leikkaus saattaisi olla jo syksyllä (epäilen marraskuuta ja mulle marraskuu on jo talvea Very Happy ) Shocked cheers bounce
Sanoi, että Ruokavalio on hyvä tällä hetkellä ja kehoitti jatkamaan samoilla linjoilla. veri arvot oli täydelliset, ainoastaan D-vitamiinia joudun aloittelemaan nyt. Smile kaikin puolin hyvä fiilis Very Happy ihanaa. Mites muilla menee?
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Toukokuu 04, 2015 11:00 pm

Sullahan homma etenee paremmin kuin hyvin, hienoa Very Happy . Ja lohdutukseksi voin sanoa, että aika menee siivillä. Vaikka nyt tuntuu, että vasta syksyllä mutta se on ennemmin kuin huomaatkaan. Kohta jo kertoilet täällä leikkauskokemustasi Very Happy . Tsemppiä leikkauksen odotukseen!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 06, 2015 3:18 pm

Hienoa Marsapoffu että homma etenee Very Happy Onko sulla eneilyä tiedossa vai mikä on seuraava 'siirto'?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Toukokuu 06, 2015 6:09 pm

Seuraavaks tulee kesälle aika sinne ravitsemusterapeutille, vaaditaan sen lausunto vielä että lähete lähtee taas eteenpäin Smile
varmaan jotain keskustelua eneilystä yms tulee sitten siellä Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Kesä 02, 2015 8:26 pm

Marsapoffun kuulumisia: aloitin lyhyehkön eneilyn omillani. toinen päivä menossa. viimeksi ennen viime viikonloppua kun kävin puntarilla se näytti 139,1 Kg. Nyt ootellessa että aika kuluu ja kilot putoo. ajattelin siis sellasen 10 pv-2 viikkoa olla. Aika tuntuu menevän hitaasti tuonne 7.7.15 päivälle, jolloin oisi se ravitsemusterapeutti. mutta noh... kai se aika siitä kulkee. Very Happy Kuinkas muilla menee? miten teidän painonpudotus edistyy? Ja se tärkein: Miten teillä paino putosi ENE dietillä? kuinpaljon ja missä ajassa? (yritän laskea taas päässäni todennäköisyyksiä jne :'D )
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Mimosa55 Ti Kesä 02, 2015 9:47 pm

Hei Marsapoffu. Tuskinpa omatoiminen eneily pahastakaan on. Mulla oli ravitsemusterapeutti huhtikuussa
(tammikuun alussa sisätautilääkäri)aikaa odottelin tammikuusta...kuulemma
jonot nimenomaan ravitsemusterapeutille Oys:ssa. Nopsaan tuo sinun aikas tulee... enää reilu kk. Minä kävin toukokuun alussa tähystyksessä
ja leikokäynnillä. Minusta tähystys ei ollut ollenkaan niin kauhea mitä kuvittelin ja monet ovat kertoneet, vaan jokainenhan sen varmaan
kokee omalla tavallaan. Nyt sitten vaan taas odotellaan. Mulla leikkaus alkusyksystä...mitä se sitten tarkoittaakaan? Tekis mieli soittaa
jo osastolle ja kysellä joko siellä on tiedossa leikkausaika. Mulle ei eneilystä ole ollut mitään muuta puhetta, kun rav. terapeutti sanoi
että kolmen viikon eneily on kaikilla ennen leikkausta. Minä en ole eneillyt, mutta olen kyllä pienentynyt viime marraskuusta
lähtien lähes 30 kg. Tsemppiä eneilyysi.

Mimosa55

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Heinä 07, 2015 11:58 pm

Ravintoterapeuttikin näytti vihreää valoa, enää odotellaan kirurgin tapaamista, nukkumatin tapaamista ja gastroskopiaa. missäs järjestyksessä nämäkin mahtaa tulla? no kuitenkin Very Happy hyvää palautetta sain ja omatoimisesti olen pudottanut kaikkiaan 9 kiloa, (aika vähän lähtöpainoon verrattuna, mutta kaikki on aina "alaspäin")

Se oma eneily ei oikein onnistunut ihan niinkuin ajattelin Very Happy mutta en revi ressiä, pienikin pudotus on eteenpäin. Smile Tällä hetkellä paino 136 Kiloa. (lähtö 145 kiloa). phuuuuuh... ja niinku tää ravintoterppakin sanoi, "eikun odottelemaan, kun se odottavan aika on niin pitkä" Laughing
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu To Heinä 30, 2015 12:50 am

Nonii Smile tähän on tullu sellasta lisää, että ravitsemusterapeutti on antanut myöntävän lausuntonsa Very Happy Viikko-2 sitte tuli sellanen hoitopalaute siltä sisätautien erikoislääkäriltä, jossa luki sitten "pyydetään kirurgin konsultaatiota" .... millonkahan on letkunnielentä, ja nuo tapaamiset, mä alan veikkaileen että menee ensvuoden puolelle leikkaus mulla....
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Elo 25, 2015 4:38 pm

18.8 . kirjattu "ennakko ilmoitus hoitoon pääsystä"
oyssiin siis oisin itse menossa. tuo lappu tuli jokunen aika sitten.
"laki edellyttää että teidät otetaan hoidon tarpeen arviointiin 3 kk/hoitoon 6kk kuluessa"

vieläkö tähän voi mennä puolivuottakin? jospa ei kuitenkaan niin kauaa enää menisi.
ootan sitä leikkausta niin malttamattomana... -.- phuuuh. ja voi ku se letkun nielentä ois jo ohitte Very Happy se on se mikä eniten ahistuttaa kun tiiän että oon niin herkkä oksentamaan Sad affraid
Onko täällä muita leikkauksen odottelijoita?
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa