Pelko turhaa
5 posters
Pelko turhaa
Jännittelin turhaan omaa leikkaustani etukäteen. Pelkäsin kipua, pelkäsin tähystystä, pelkäsin heräämistä, syömistä/juomista leikkauksen jälkeen.
Tällä hetkellä vielä sairaalassa, mutta pääsen kotiin illalla. (Tallinnassa). Kaikki mennyt enemmän kuin hyvin. Kipuja on jonkin verran, mutta pärjäilen ilman lääkettä suurimman osan aikaa. Juominen ja syöminenkin vaikuttaisi sujuvan.
Jos joku epäilee Tallinnaan leikkuuseen menoa, niin itselläni ainakin pelkästään positiiviset kokemukset.
Jeij, hyvillä mielin ja laukut pakattuna - Läskipantteri:)
Tällä hetkellä vielä sairaalassa, mutta pääsen kotiin illalla. (Tallinnassa). Kaikki mennyt enemmän kuin hyvin. Kipuja on jonkin verran, mutta pärjäilen ilman lääkettä suurimman osan aikaa. Juominen ja syöminenkin vaikuttaisi sujuvan.
Jos joku epäilee Tallinnaan leikkuuseen menoa, niin itselläni ainakin pelkästään positiiviset kokemukset.
Jeij, hyvillä mielin ja laukut pakattuna - Läskipantteri:)
laskipantteri- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.02.2014
Vs: Pelko turhaa
Hienoa kuulla, että kaikki on mennyt hyvin Tsemppiä uuteen elämään!
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
Onnea ja sujuvaa jatkoa toipumiselle!
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Hyvin tämä näyttää menevän. Hiukan nuo verenohennuspiikit hirvittää pistellä, mutta muuten on tämä kotielämä kyllä niin paljon kivemaa kuin sairaala:)
Toipumista myös tänne, meitin masun melkein samaikäisiä.
Onneks mulle ei tullu noita piikkejä, mulla ois menny hermo. Olen ite hoitaja, mutta itseni pistäminen olisi ollut liian haastavaa... muita voi kyllä tökkiä
Onneks mulle ei tullu noita piikkejä, mulla ois menny hermo. Olen ite hoitaja, mutta itseni pistäminen olisi ollut liian haastavaa... muita voi kyllä tökkiä
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Pellukka: kyllä mäkin yritin niitä piikkejä vastustella, mutta siitä huolimatta ne sain. Enkä nyt uskalla olla ottamattakaan, kait ne lääkärit tietään enemmän. Sulla lähtöpaino viitisen kiloo vähemmän kun mulla, Mulla BMI leikkaushetkellä jotain 47 pintaan, kun tämmöne pätkä oon:) Mutta joo, lähes leikauspäiväsamiksia ollaa:)
Ne verenohennuspiikit oli kyllä vihoviimeisin ajatus aluksi mulla kun synnytyksen jälkeen (ja leikkaussaliin päätyneen istukanpoisto-operaation) niitä sain pistellä. Mutta nopsaan siihen tottui sitten, ei tuntunut enää niin kamalalle. Saan ne nyt siis myös leikkauksen jälkeen, se jo minulle kerrottiin.
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
Similar topics
» Turhaa, niin turhaa
» Tervetuloa eduskuntainfoon 12.11.: Laihdutusleikkaukset - turhaa vai tarpeellista hoitoa?
» Tervetuloa eduskuntainfoon 12.11.: Laihdutusleikkaukset - turhaa vai tarpeellista hoitoa?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa