Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen?

4 posters

Siirry alas

Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen? Empty Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen?

Viesti kirjoittaja Pellukka Su Maalis 09, 2014 7:21 pm

Kuten otsikko kertoo, niin mitä olette varanneet jääkaappiin leikkuun jälkeen... eli meikän leikkuu on tiistaina ja huomenna tarttis jotain ostaa valmiiksi kaappiin kotiutumista varten? Mitä se vois olla?  sunny 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen? Empty Vs: Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen?

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Su Maalis 09, 2014 8:21 pm

Varmaan vähän vaihtelee, mikä maistuu, mutta mulla oli ekan viikon ruokalistalla  seuraavia tuotteita:
- piimä
- maustamaton jogurtti
- profeel-jogurttijuoma (stevialla makeutettu; ei dumppaa)
- rahka (esim. sokerittoman mehukeiton kanssa)
- kasvissosekeitto (äiti-kulta keitteli ja pakasti desin rasioita), lisäsin rasvaa ja jotain proteiinia
- Viola-valmiskeitto
-pinattikeitto
- kauravelli ja mannavelli
- kasvimargariinia ja öljyä, jotka lisättiin ym. ruokiin
- ostin myös apteekista Nutri Drink- proteiinijuomaa, mutta se tuppasi dumppaamaan. Samoin Profeelin proteiinijuomaa ei pystynyt juomaan kuin muutamia kulauksia kerrallaan.

Minulla oli siis rt:n ohjeena, että ekalla viikolla vain liemiä = sellaista mikä menee pillillä läpi. Mitään sen tiukempaa en syönyt, ja vointi oli hyvä.

Onnea matkaan tiistaina! sunny 
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013

Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen? Empty Vs: Eväät jääkaappiin leikkuun jälkeen?

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Maalis 10, 2014 5:03 am

Ihan just samaa listaa mietiskelin tänään ja ihan juuri tommoinen se lista ois ollut minkä Tuplanainen kirjoitti Very Happy

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ma Maalis 10, 2014 2:38 pm

Hei, samoja ruokia oli mullakin. Minun ohje sairaalasta oli, että pehmeää/sosemaista ruokaa saa syödä ja samaa mitä muukin perhe syö, kunhan vetää soseeksi nesteen avulla. Ja korostaa proteiineja. Esim. kalakeittoa söin hyvällä ruokahalulla soseutettuna, samoin parin viikon jälkeen jauheliharuokia soseina. Puuro voi/margariinisilmällä maitoon tehtynä oli joka päiväinen ilta/aamupala!

Mulla on alusta asti melkein kaikki ruoka uponnut, joten kokeilemalla selviää itse kullekin mikä maistuu ja sopii. Sen takia on hyvä olla erilaisia ruokia jemmassa.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa