Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA!

3 posters

Siirry alas

Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA! Empty Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA!

Viesti kirjoittaja ponttooni To Tammi 23, 2014 5:05 pm

Eka viikko meni mallikkaasti ja paino tippu, mutta nyt viimeiset kaks viikkoa paino ollut totaalisen jumissa, vaikka olen ihan ohjeiden mukaan syönyt. Viikko sitten oli ravitsemustarpeutin tapaaminen ja vaikka hän koittikin olla kannustava, ilmeestä huomasin, ettei uskonut mun oikeasti noudattaneen kuuria, ja varmaan olisin hänen sijassaan ollut yhtä epäileväinen.
Alkaa hirvittää, että mikä ihmeen luonnonoikku musta on tullut, kun tuon enen pitäis käsittääkseni (ja ravitsemusterapeutin mukaan) olla pomminvarma laihdutuskeino, jos sitä vaan noudattaa ja on se mulla aiemmin toiminutkin. Mä oon käynyt kaiken tarkkaan läpi, jauhepussit on ohjeen mukaista Nutrilettia ja syön niitä 5 päivässä, vihanneksia syön sen 400-500g sallittujen listalta ja vettä juon vähintään 3 litraa. Yksineläjänä voin pitää kaapit tyhjinä, joten en voi huomaamattani tulla syöneeksi mitään kiellettyä, kun mitään ei ole. Ja vaa'an toimivuuskin on testattu. Antakaa nyt jotain vinkkejä mitä tässä voisi tehdä, ei kai mun kroppa voi tuota painoa ikuisuuksiin pantata  No

ponttooni

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Suomenmaa
Registration date : 29.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA! Empty Vs: Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA!

Viesti kirjoittaja Palleroinen To Tammi 23, 2014 9:03 pm

Voi kun osaisin auttaa, mulla sama pelko tulevan ENEn suhteen. Sairaalan ravintoterpalle kun kerroin tästä huolesta, niin hän sanoi että se vaa'an lukema antaa vain suuntaa, tärkeämpää on saada maksa kutistettua mahdollisimman kuivaksi ja siihen tuo kuuri on tehokas.
Mutta turhauttaahan se kun vaaka ei näytä mitään ja epävarmuus korventaa. Kovasti jaksamista taisteluun!
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA! Empty Vs: Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA!

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Tammi 24, 2014 10:17 pm

Tuntuvatko vaatteet isommilta...? Oletko harrastnut liikuntaa? Jos olet yhtään lisännyt liikuntaa, niin lihas painaa enempi kuin läski. Toisaalta kun olet luultavasti ruvenut juomaan enemmän kuin ennen niin saattaa hyvin olla, että olet laihtunut mutta samalla keräät nestettä joten tilapäisesti paino junnaa paikallaan.

Onhan sinulta tutkittu, että ei ole mitään sairauksia jotka vaikuttavat tähän, diabetes ja kilpirauhanen nyt ainakin.

Minä olen sata varma, että jos ei sairauksia ole, niin kun vaan pysyt kuurissa, niin yhtäkkiä painoa humpsahtaa taas alas. Jumit nyt vain kuuluvat painon pudotukseen Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA! Empty Vs: Ene-kuuri meneillään ja paino jumissa jo 2 viikkoa. APUVA!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa