Cambridge-kuuri
3 posters
Sivu 1 / 1
Cambridge-kuuri
Heippa!
Olen tässä miettinyt että jos pitäisin sen 4 viikon ENE:n tuollaislla pusseilla kuin cambridge.
Olisin halunnutkin tietää onko kukaan muu syönyt niitä?
Itse pudotin niillä aikaisemmin onnistuneesti 20 kg, työpaikan ryhmässä. (maistuvat mielestäni todella hyviltä!)
Ravitsemusterapeuttikin sanoi että ovat soveltuvia.
Nyt olisinkin halunnut tietää, mitä ne maksaa ja että voiko niitä vaan ostaa konsulentilta ja syödä niitä ilman seurantaa?
Jos kukaan tietää asiasta mitään, niin olisin kiitollinen vastauksista.
Hyvää syksyä kaikille!
Olen tässä miettinyt että jos pitäisin sen 4 viikon ENE:n tuollaislla pusseilla kuin cambridge.
Olisin halunnutkin tietää onko kukaan muu syönyt niitä?
Itse pudotin niillä aikaisemmin onnistuneesti 20 kg, työpaikan ryhmässä. (maistuvat mielestäni todella hyviltä!)
Ravitsemusterapeuttikin sanoi että ovat soveltuvia.
Nyt olisinkin halunnut tietää, mitä ne maksaa ja että voiko niitä vaan ostaa konsulentilta ja syödä niitä ilman seurantaa?
Jos kukaan tietää asiasta mitään, niin olisin kiitollinen vastauksista.
Hyvää syksyä kaikille!
simri- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 05.06.2010
Vs: Cambridge-kuuri
http://www.cambridgekuuri.com/
Tutustuin sivuihin. Vaikuttaa siltä, että tuotteita saa vain ottamalla yhteyttä konsulenttiin.
Paloma
Tutustuin sivuihin. Vaikuttaa siltä, että tuotteita saa vain ottamalla yhteyttä konsulenttiin.
Paloma
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Vs: Cambridge-kuuri
Cambridge maksaa 21 pussia/paketti 59 euroa. Päivässä syödään 3 pussia. Makuvaihtoehtoja on runsaasti; uutuutena appelsiini-suklaa ja omena-kanelipuuro. Kuuriin kuuluu seuranta terveystietoineen:)
Pippuri- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.08.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa