Pakko hehkuttaa
+3
Pellukka
rolli82
Eija-Stiina
7 posters
Sivu 1 / 1
Pakko hehkuttaa
Vaikkei asia liitykkään leikkaukseen, olen niin ONNELLINEN. Poikani syöpälääkitys loppui, hän on TERVE. En tiedä nauraisinko vai itkisinkö. Taitaa sittenkin tulla joulu. Menetin joulumieleni 4.5 vuotta sitten. Kun menetin vanhimman poikani tapaturmaisesti ja nuorempi sairastui leukemiaan runsaan vuoden päästä siittä. Juuri jouluksi. Sain pitää edes nuorimmaisenpoikani. Onneksi tyttäreni on ollut terve. <3
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Vs: Pakko hehkuttaa
sinua on kovasti koeteltu, onnea pojalle tervehtymisestä =) hyvää joulun aikaa koko perheelle.
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Teillä alkaa nyt uusi elämä, onnea siitä <3
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Onnea. onneksi lasten hoidot nykyään huippuluokkaa. Ihanaa uutte elämää teille.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Tämän parempia uutisia ei voi ihminen saada, ihanaa että hehkutat. Tekee meille kaikille hyvää muistaa, että terveus on mahtava juttu eikä sitä pidä aliarvioida. Tsemppiä, onnea ja iloa koko perheelle.
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Nimenomaan Eija-Stiina!!! Hehkuttamisen arvoinen asia!!! Olet kokenut todella raskaita aikoja. En pysty edes kuvitella, mitä olet läpikäynyt. Olen seurannut vierestä läheistä ihmistä, joka on käynyt läpi lapsensa sairastumisen leukemiaan. Nyt ollaan siinäkin perheessä tilanteessa, että lapsi ja koko perhe voi alkaa elää tavallista elämää. Ei enää "eristystä" Itkuhan multakin pääsi, kun olin niin onnellinen läheiseni ja heidän perheensä puolesta.
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa