Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiustenlähtö harmittaa

3 posters

Siirry alas

Hiustenlähtö harmittaa Empty Hiustenlähtö harmittaa

Viesti kirjoittaja Tiinzku Pe Joulu 06, 2013 11:07 pm

Heipparallaa!
Tästä onkin jo aikaa kun täällä viimeksi kävin. Minut gbp leikattiin 02.2012 joten aikaa kulunut 1v10kk ja kaikki on mennyt todellakin hyvin. Painoa lähtenyt 40kg ja nyt olen normiluvussa. Tänään kauhukseni huomasin että hiukseni ovat ohimolta ja varsinkin vasemmalta puolelta harvenneet ihan mahottomasti... Sad 
Onko kukaan muu jolle käynyt samoin? Odottelen tammikuun lopulle 2vuotistarkastuksen labroja jolloin saavat varmaan tiedon jos on jotain pahempaa puutosta. Ja tietty myös lääkäriaikaa helmikuulle, jolloin myös otetaan asiaksi plastiikkakirurgin konultaatiota roikon poistoon. Mut onko kellään mitään vinkkiä tohon hiustenlähtöön?

Tiinzku

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö harmittaa Empty Vs: Hiustenlähtö harmittaa

Viesti kirjoittaja -Tuulia- La Joulu 07, 2013 2:19 am

Samoja ongelmia! Minut on leikattu maaliskuussa, eli noin 8 kk sitten. Syyskuusssa huomasin hiuksia lähtevän ja hiukset tuntuivat muutenkin kovin elottomilta ja lätsähtäneiltä. Yritin aika monella rintamalla lähestyä tätä ongelmaa. Kampaajani myi shampoon ja hiuspohjaan hierottavan nesteen, jota käytin. Ostin apteekista Priorin-kapseleita ja olen ottanut niitä. Lisäksi ihan tietoisesti yritin syödä enemmän ja jos mahdollista, vieläkin terveellisemmin ja monipuolisemmin. Aloin syödä esim pähkinöitä, kun tuntui, että ehkä en syö tarpeeksi hyviä öljyjä. Painonlasku hidastui kyllä, mutta se saattoi yhtä hyvin johtua myös syksyn tulosta ja liikunnan vähenemisestä. Näillä keinoin olen mielestäni ainakin saanut tilanteen huononemisen loppumaan ja alan olla jo vähän toiveikas sen suhteen, että hiusten kunto paranee. Hiusten lähtö jossain määrin on ilmeisesti aika luonnollinen elimistön reaktio siihen, että ravintoaineita ei ehkä saa tarpeeksi tai ne eivät imeydy yhtä hyvin ja usein se kai on väistämätöntäkin. Eiköhän se siitä tasaannu ennen pitkää, kun vain pitää huolta yleiskunnostaan ja syö hyvin.

Minä olen menossa tammikuussa labrakokeisiin, josta ehkä saan jotain tietoa mahdollisista puutostiloista. Hyvä, että sinäkin olet menossa tutkimuksiin. Tylsiähän nämä oireet ovat, mutta varmaan kuitenkin pienempiä sen rinnalla, että muuten on mennyt hyvin.

-Tuulia-

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013

Viesti kirjoittaja MANTA1 La Joulu 14, 2013 9:02 pm

Hiukset pitäisivät alkaa kasvamaan vielä sillä hiustupethan eivät ole kuolleet. Tärkeää olisi saada hiustuppiin virtaamaan verta joko hieromalla tai hiuspohjaan laitettavalla nesteellä. Nestettä saa kampaamoista ja vaikka pyytäen heitä tilaamaan sitä. Hyvä verenkierto on siis tärkein hiusten kasvun kannalta ei niinkään lisäravinteet tässä vaiheessa. Kyllä ne karvat sieltä alkavat kasvamaan. Alkavathan ne synnytyksrn jälkeisen lähdön jälkeenkin. Tsemiä kaikille .
MANTA1
MANTA1

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 50
Registration date : 11.08.2013

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics