nyt harmittaa...
4 posters
Sivu 1 / 1
nyt harmittaa...
Sain tänään TYKSistä postia, jossa kerrottiin, että mun RT ja sisätautilääkäriajat siirretään n. 2,5vkoa myöhäisemmäksi!
Harmittaa niin vietävästi, kun olen näitä ekoja käyntejä odottanut kuin kuuta nousevaa ja nyt ne siirtyy...voi kökkö! Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että siirtyivät vain 2,5 vkoa, mutta kun ei nyt vaan ole kovin tyytyväinen olo. Ja tämä siirto aiheutui kirjeen mukaan RT ajan siirtymisestä. Niillä on siellä jstn syystä pulaa RT ajoista, kun sinne tuossa taannoin soittelin, niin hoitaja sanoi, että lääkäriaikoja kyllä olisi, mutta ei RT aikoja...toivottavasti ei enää siirry!!!!!!
Jos joku TYKSiläinen joutuu RT aikansa siirtämään tai perumaan, niin saa ilmoittaa mulle niin soitan sitten heti kärppänä sinne!!
Harmittaa niin vietävästi, kun olen näitä ekoja käyntejä odottanut kuin kuuta nousevaa ja nyt ne siirtyy...voi kökkö! Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että siirtyivät vain 2,5 vkoa, mutta kun ei nyt vaan ole kovin tyytyväinen olo. Ja tämä siirto aiheutui kirjeen mukaan RT ajan siirtymisestä. Niillä on siellä jstn syystä pulaa RT ajoista, kun sinne tuossa taannoin soittelin, niin hoitaja sanoi, että lääkäriaikoja kyllä olisi, mutta ei RT aikoja...toivottavasti ei enää siirry!!!!!!
Jos joku TYKSiläinen joutuu RT aikansa siirtämään tai perumaan, niin saa ilmoittaa mulle niin soitan sitten heti kärppänä sinne!!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Vs: nyt harmittaa...
inhottavaa!!
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Lisbet, kyllä se siitä! Loppujen lopuksi asia etenee, vaikka nyt harmittaakin!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Lisbet tuo johtunee varmasti siitä ettei Tyksissä ole kovinkaan monta ravintoterapeuttia ja yksi on jäämässä tai jo jäänyt eläkkeelle.
Kyllä se harmittaa mutta eteenpäin vain.
Kyllä se harmittaa mutta eteenpäin vain.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa