Ekavekara huutaa hip hei!
+9
annukka1955
Nanne Napaneera
Piuku
Tuplanainen
Eija-Stiina
apila
honeybunches
Viipe
Ekavekara
13 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Ekavekara huutaa hip hei!
Ei kun passittivat terveyskeskukseen jossa jouduin hirveissä tuskissa vielä odottamaan lääkärille pääsyä melkein 3 tuntia Mutta tänään on jo paljon parempi olo. Kävin just puolituntia köpöttelemässä ulkonakin ja poika tulee tänään kotiin Ihan hirveä ikävä on ollu!!!!!
Ekavekara- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 27.05.2013
Moi Ekavekara
Muutama päivä vielä kipuja ja kyllä ne siitä häviävät. Itseni leikattiin 19.9 ja kivut olivat kovia n. 5 päivää ja sen jälkeen vain tuntui. Eli tuntuminen oli vain sitä mitä ne instrumentit olivat tehneet siellä sisällä vähän niinkun turpaansa saanut ja siitä toipumassa mutta mahassa.
Minulla tuntuma kesti noin 3,5 viikkoa ja noin 5 viikkoa tuntui epämiellyttävä tunne syödessä.
Nyt reilu 6 viikkoaleikkauksesta niin kaikki tuntuu täysin normaalilta ja nyt alkaa tulemaan pakonomainen tarve liikkumiselle. Kunhan keksin ensin sen urheilulajin.
Muutama päivä vielä kipuja ja kyllä ne siitä häviävät. Itseni leikattiin 19.9 ja kivut olivat kovia n. 5 päivää ja sen jälkeen vain tuntui. Eli tuntuminen oli vain sitä mitä ne instrumentit olivat tehneet siellä sisällä vähän niinkun turpaansa saanut ja siitä toipumassa mutta mahassa.
Minulla tuntuma kesti noin 3,5 viikkoa ja noin 5 viikkoa tuntui epämiellyttävä tunne syödessä.
Nyt reilu 6 viikkoaleikkauksesta niin kaikki tuntuu täysin normaalilta ja nyt alkaa tulemaan pakonomainen tarve liikkumiselle. Kunhan keksin ensin sen urheilulajin.
MANTA1- Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 50
Registration date : 11.08.2013
Huomenna olis se viides päivä, että josko ne siitä sitten helpottaa Syöminen ei oo mulla tuntunu mitenkää erikoiselta koko aikana. Mikään ei oo tuottanu ongelmaa. Tänään kävin ekan kerran kävelyllä, mutta tapani mukaan taisin valita liian pitkän lenkin kun puolen välin jälkeen alkoi tuntumaan ilkeeltä. Pitää ottaa vähän rauhallisemmin. Mä niiiiiin odotan että pääsen taas kuntonyrkkeilyä harrastamaan <3 Se piti lopettaa ku polvet ei meinannu kestää. Toivottavasti syksyllä jo kestää paremmin
Toistan itteeni näköjään vähä
No huh huh Ekaravekara - 3h TK:ssa kipuinesi ..urhea olet ollunna.
Varmasti olet jo voiton puolella!
Varmasti olet jo voiton puolella!
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Joo kyllä tää nyt alkaa pikkuhiljaa iloksi muuttua
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa