Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apila esittäytyy ja kysyy apua

3 posters

Siirry alas

Apila esittäytyy ja kysyy apua Empty Apila esittäytyy ja kysyy apua

Viesti kirjoittaja apila La Kesä 01, 2013 3:49 am

Hei!Olen 47-vuotias ja jojoillut sellaiset 27 vuotta elämästäni ja olen jo vuosia ajatellut, että se on loppu ja haluan leikkaukseen! Kävin tänään sitten ensimmäistä kertaa ravitsemusterapautilla ja aikomus on päästä leikkaukseen mahdollisimman pian (syyskuussa luvattiin). Eli käyntini oli yksityisellä, mutta uskoakseni kriteerini riittäisi myös julkiselle puolelle. Kysyisinkin, miten pitkät jonot on Kanta-Hämeessä ja Etelä-Suomessa leikkaukseen? Olen niin helpottunut, että olen saanut asiat jo tähän vaiheeseen, että olen tehnyt päätöksen ja jo menossa yksityiselle, mutta vielä mietin, että olisiko julkinen minulle mahdollinen. On niin hienoa lukea teidän muiden tarinoita, kun ihan samoja itsekin miettii. Kaikki tieto ja kaikki kommentit on tervetulleita, kun tämän asian kanssa tuntee olevansa aika yksin, vaikka olen saanut paljon kannustusta lähipiiristä. sunny

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Apila esittäytyy ja kysyy apua Empty Vs: Apila esittäytyy ja kysyy apua

Viesti kirjoittaja lihava89 La Kesä 01, 2013 4:37 am

Minut leikattiin terveystalo kampissa ja pääsin leikkaukseen noin 1kk päästä ekasta tapaamisesta. Eli tosi äkkiä hoitu yksityisellä Smile mulla oli kaikki ok eikä ollut mitään semmosta et ois tarvinu esim. Gastroo tehä tai muuta. En sit tiiä oliks siel vaan hiljanen ajankohta silloin. Muistaakseni kampissa se kirurgi leikkaa kerran kuukaudessa ja silloin samana päivänä on n. 3 leikatulle tilaa. Sama kirurgi leikkaa myös oulussa Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012

Viesti kirjoittaja apila La Kesä 01, 2013 1:47 pm

Hienosti sulla menee paino alaspäin! Kyllä mä niin odotan leikkaukseen pääsyä. Toivoisin, että elokuulle olisi tilaa, mutta saa nähdä. Paljonko kaikenkaikkiaan sun leikkaus maksoi, kun samaan paikkaan olen menossa kuin sä, niin hintakin varmaan sama. Netissä tosin oli hinnat, mutta ovatko ihan tarkat vai suuntaanäyttävät.

Vähän mietityttää, miten uuteen ruokailuun tottuu. Onko syöminen koko ajan mielessä, kun pitää syödä vähän ja usein. Kun itselläni on ollut tapa syödä harvoin ja silloin enemmän

apila

Viesti kirjoittaja lihava89 La Kesä 01, 2013 3:21 pm

Kyl ne hinnat on paikkaansa pitäviä kun ne on pakettihinta mikä sisältää jälkitarkastukset yms. Mulla vakuutus korvasi leikkauksen niin en itse ole ollut maksajana Smile minut leikkasi kirurgi Heikkinen ja erittäin mukava kirurgi Smile olin tosi tyytyväinen.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012

Viesti kirjoittaja Merja La Kesä 01, 2013 4:14 pm

Julkisella käsityksen mukaan aikaa menee vähintään vuosi, helposti kaksikin tai useampi, riippuen esin jo julkisen puolen tai työterveydessä suoritetuista laihdutus yrityksistä, myös sairaudet ja pudotettava paino ennen leikkausta, vaikuttaa asiaan, eri paikkakunnilla on vielä omat kriteerit ja jonojen pituus vaihtelee, käsitykseni on , että se on välillä pitkä ja kivinen tie.

Huom. minä en ole mikään asiantuntia, etenkään, kun minua ei ole leikattu, mutta, kun minulta kysyit, niin vastaus on tässä, käsitykseni on vain syntynyt näitä ja muita kertomuksia lukiessa. Toki toivon, että muutkin vastaisi, että saat jonkun käsityksen asiasta.

Mutta, uskon vahvasti, että jos nopeasti haluat leikkaukseen, niin sitte, se on yksityinen sektori se nopein tie. Surprised
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013

Viesti kirjoittaja apila Su Kesä 02, 2013 3:26 am

Hei!Kiitos Merja vastauksesta eli yksityiselle siis matka jatkuu. En jaksa enää vuoden odottelua.

apila

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa