miten äkkiä tää oikein tapahtuu?
4 posters
miten äkkiä tää oikein tapahtuu?
Kävin tänään lääkärillä, joka laitto mut ensin ravitsemusterapeutille,sitten masun tähystykseen ja vielä pitäs pudottaa painoa vähintään 5kg niin hän sit laittaa lähetteen siihen leikkaukseen. Tää vaan tapahtuu ihan sairaan vikkelään. Menen jo HUOMENNA siihen tähystykseen kuopioon ja ens maanantaina ravitsemusterapeutille. Jänskättää ihan himona! Onko täällä muuten jengiä kuopio seudulta? Olis kiva vaikka koettaa tavata.
Memmu86- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 13.05.2013
Vs: miten äkkiä tää oikein tapahtuu?
Sä olet kyllä siis tosi nopee... Onko noi tutkimukset ihan yleisellä puolella?
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
On. Oman kunnan rav.terapeutti ja ostopalveluna mehiläisestä se tähystys. Nyt pitäs karistaa se 5kg hiiteen et pääsen sinne KYSille
tosi nopsaan on mennyt sulla kyl.
itse odotan nyt lääkärin piilosoittoa gastrosta ja spiron tuloksista. syksyyn menee leikkaus, jos se lekuri niin päättää.
itse odotan nyt lääkärin piilosoittoa gastrosta ja spiron tuloksista. syksyyn menee leikkaus, jos se lekuri niin päättää.
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Hei Memmu, täällähin yksi joka odottelee leikkaukseen pääsyä, olen Kuopiolainen.
Nopsaan on siulla asiat edenneet - hieno juttu!
..ja jonoja ei kuulemma tällä hetkellä Kuopioon ole, joten syksyllä varmaan pääset jo itse leikkaukseen.
Kaikki kokeet ensialkuun jo otettu(veri/Spiro/vatsan ultra/gastro)ja kaikki Ok, sisätautilääkäri laitteli asia eteenpäin girurgille - sitä soittoa nyt odotellen täällä malttamattomana..
Peukuttelut d b painon pudotteluun!
Nopsaan on siulla asiat edenneet - hieno juttu!
..ja jonoja ei kuulemma tällä hetkellä Kuopioon ole, joten syksyllä varmaan pääset jo itse leikkaukseen.
Kaikki kokeet ensialkuun jo otettu(veri/Spiro/vatsan ultra/gastro)ja kaikki Ok, sisätautilääkäri laitteli asia eteenpäin girurgille - sitä soittoa nyt odotellen täällä malttamattomana..
Peukuttelut d b painon pudotteluun!
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Ootko mistä päin kuopioo? Itse olen lapinlahdelta. Olis kiva tavata joskus tai pitää yhteyttä enemmälti. En tunne tältä seudulta ketään leikattua henk.kohtasesti. lähin vertainen jonka paremmin tunnen löytyy päijät-hämeestä.
Memmu - laittelin siulle YV:eetä
pitäiskö meidän suunnitella jokin kuopion tapaaminen??? leikatut ja leikkaukseen etenevät =)
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Hmmmm rolli82..miksipä ei.
..itselleni sopisi paremmin Elokuun puolella kun olemme lomailleet ensin(siis mökkilomamme, joka varailtu heinä/elokuun vaihteeseen)
Pistetääs asia korvan taa muhimaan - olisiko halukkaita muita Kuopiossa tapaamiseen!?
..itselleni sopisi paremmin Elokuun puolella kun olemme lomailleet ensin(siis mökkilomamme, joka varailtu heinä/elokuun vaihteeseen)
Pistetääs asia korvan taa muhimaan - olisiko halukkaita muita Kuopiossa tapaamiseen!?
Similar topics
» Kohta se tapahtuu
» Turussa tapahtuu 3.4.14
» Huomenna se tapahtuu
» Lahdessa tapahtuu!
» Huomenna se tapahtuu
» Turussa tapahtuu 3.4.14
» Huomenna se tapahtuu
» Lahdessa tapahtuu!
» Huomenna se tapahtuu