sannuli täällä moi
+7
Katar
t.si
Heli
meevin
Pellukka
trintilla
Sannuli
11 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: sannuli täällä moi
Minä itse tein aikoinani saman ratkaisun. Tosin silloin täällä ei leikannut kuin Kuopio ja sinne jonotettiin 2 vuotta. Kävin leikkaukseni yksityisesti ja silloin hintaa tuli 12 000 euroa. Onneksi hinnat ovat tulleet alaspäin .
Heti kun olin leikkauksessani käynyt Joensuu alkoi leikata myös näitä leikkauksia. Operaation olisi saanut ihan muutamassa kuukaudessa silloin. Pikkasen harmitti iso rahanmeno, mutta loppupeleissä se on kyllä kannattanut.
Heti kun olin leikkauksessani käynyt Joensuu alkoi leikata myös näitä leikkauksia. Operaation olisi saanut ihan muutamassa kuukaudessa silloin. Pikkasen harmitti iso rahanmeno, mutta loppupeleissä se on kyllä kannattanut.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Kerroin äidille eilen että oon menossa leikkaukseen jossain vaiheessa lähiaikoina ja äiti oli hetken hiljaa, kysyi sitten että oletko kauan harkinnut. Sanoin että joo onhan tätä vuosi tullut ihmeteltyä ja nyt päätin ettei kukaan muu voi mun elämästä vastuuta ottaa vaikka kuinka sitä odottaisin, joten päätin ottaa oman elämäni omiin käsiini ja tehdä jotain. Äiti alkoi itkeä ja halasi mua lujasti, sanoi että sä et tiedä kuinka hän on pelännyt kun on katsonut sun lihomista ja aina kun hän yritti ottaa sen esille, sä suutuit. Mentiin ostoksille ja mä heitin aivan uudella tavalla vitsiä äidille et hei, mun koko on joku viis kertaa isompi kun hän ehdotti jotain normivaatetta ja että juu ei katota niitä rintsuja kun siellä loppuu koot, mun kuppikoko on F...niin taas äiti alkoi melkein pillittää että tää on niin ihanaa ku voi heittää vitsiä ja puhua ilman et tarvii pelätä et sä pulttaat. Mä oon ollu kauhea!! Mutta paino on vaan ollu ja on vieläkin, niiiin kipeä paikka ettei vaan kestä että kukaan lisää sitä kipua.
Sannuli- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 28.04.2013
No, tänään olin Ovaskalla ja leikkausaika sovittiin 3.6!! Eli ihan parin viikon päähän. Oon ollu hymy korvissa ja suunnitellut jonkinnäköistä eneä, painoa kun hiukan saisi alas niin riittää.
Onnea, ei tässä muuta voi sanoa.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Joo oon aika täpinöissäni. Sain ajan kai siksi aika ajoissa kun olin hiljaksiin tässä laihdutellut 4-5kg ja nyt sitten olis tarkoitus toiset samanmoiset laihdutella parin viikon aikana. Ruoalla eneilen nyt ja nälkä on. Pussilla vedän viimeisen viikon. Aivan fantastista henkilökuntaa Terveystalossa ja anestesialääkärikin kävi mua moikkaamassa ja kertomassa leikkauksesta vielä. Ovaska oli tosi symppis ja lupsakka mies, oikein mukava.
Hei vaan kaikille!
Leikkaus sujui hyvin, olen aivan otettu Pulssin/Terveystalon sairaalan hyvästä hoidosta. Sleeve siis tehtiin ja leikkaus sujui hyvin. Paino oli alunperin 112, leikkaukseen mentäessä 108,5 ja nyt, 6 viikkoa myöhemmin 102,5kg.
Ensimmäisinä viikkoina hyppäsin joka aamu vaa'alle, paino pysyi itsepäisesti paikoillaan ja olin aivan varma että juuri minä kuulun niihin ihmisiin joille tämä leikkaus ei auta laihtumaan., kummasti sitten vaan paino alkoi tippua, 2 viikon välein 2 kiloa.
Syön kahden tunnin välein, annoskoot yhden munan verran, tai hapankorppu parilla kinkkuleikkeellä, juustolla ja paprikalla...Noin desin verran hahmottelen päässäni ja joskus ei mene sekään. Juominenkin sujuu jo hyvin, se on aika helpotus.
Paino tosiaan lähtöpainosta 10kg mennyt alas, mutta housut eivät ole tippaakaan löysemmät!!! Rasvaa on silminnähden lähtenyt kasvoista, selän emännänkyhmystä ja jaloista. Nilkat ovat hoikemmat ja jalan päällä ohut iho, entisen paksun nahan ja turvotusten jälkeen. Myös rinnat ovat pienentyneet.
Pyöräilyn olen nyt aloittanut varovasti (persus huutaa armoa joka kerta jos vähänkin reippaammin aloitan pyöräilykauden) ja kävin ostamassa täysvaimennetut lenkkarit, en tosin juoksulenkkejä varten vaan ihan koiralenkkejä silmällä pitäen. Ne kun jäivät kilojen kertyessä ja jalkojen kipeytyessä ja olen nyt aikeissa aloittaa yksi lenkki päivässä tyyliin ne uudelleen. Oma suuri aidattu piha on ihana mutta myös pirullinen kun lenkit koirien kanssa voi halutessaan korvata päästämällä koissut pihalle vaikka koko päiväksi.
Mutta siis, olen elossa ja onnellinen!
Leikkaus sujui hyvin, olen aivan otettu Pulssin/Terveystalon sairaalan hyvästä hoidosta. Sleeve siis tehtiin ja leikkaus sujui hyvin. Paino oli alunperin 112, leikkaukseen mentäessä 108,5 ja nyt, 6 viikkoa myöhemmin 102,5kg.
Ensimmäisinä viikkoina hyppäsin joka aamu vaa'alle, paino pysyi itsepäisesti paikoillaan ja olin aivan varma että juuri minä kuulun niihin ihmisiin joille tämä leikkaus ei auta laihtumaan., kummasti sitten vaan paino alkoi tippua, 2 viikon välein 2 kiloa.
Syön kahden tunnin välein, annoskoot yhden munan verran, tai hapankorppu parilla kinkkuleikkeellä, juustolla ja paprikalla...Noin desin verran hahmottelen päässäni ja joskus ei mene sekään. Juominenkin sujuu jo hyvin, se on aika helpotus.
Paino tosiaan lähtöpainosta 10kg mennyt alas, mutta housut eivät ole tippaakaan löysemmät!!! Rasvaa on silminnähden lähtenyt kasvoista, selän emännänkyhmystä ja jaloista. Nilkat ovat hoikemmat ja jalan päällä ohut iho, entisen paksun nahan ja turvotusten jälkeen. Myös rinnat ovat pienentyneet.
Pyöräilyn olen nyt aloittanut varovasti (persus huutaa armoa joka kerta jos vähänkin reippaammin aloitan pyöräilykauden) ja kävin ostamassa täysvaimennetut lenkkarit, en tosin juoksulenkkejä varten vaan ihan koiralenkkejä silmällä pitäen. Ne kun jäivät kilojen kertyessä ja jalkojen kipeytyessä ja olen nyt aikeissa aloittaa yksi lenkki päivässä tyyliin ne uudelleen. Oma suuri aidattu piha on ihana mutta myös pirullinen kun lenkit koirien kanssa voi halutessaan korvata päästämällä koissut pihalle vaikka koko päiväksi.
Mutta siis, olen elossa ja onnellinen!
Hei Sannuli! Kiva kuulla, että sulle kuuluu hyvää ja leikkaus ja sen jälkimainingit on hyviä. Itselläni on leikkaus 5 viikon päästä yksityisellä, koska tuskin olisin pariin vuoteen päässyt julkisen kautta. Vaikka painoindeksi on 40, niin liitännäissairauksia ei ole. Niin odotan leikkausta! Mutta niinkuin lähes kai meistä kaikki, niin itsekin epäilen, että laihdunkohan mä ollenkaan =) Mutta uskon kuitenkin, että kun tekee asian eteen töitä, niin laihtuu. Tsemppiä hyvin alkaneelle taipaleelle!
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa