Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös

5 posters

Siirry alas

Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös  Empty Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös

Viesti kirjoittaja Rohmu Ke Helmi 20, 2013 4:49 pm

Tässä myös yksi joka monen jojoilun jälkeen on nyt suurimmassa painossa ikänä ja tarttunut viimeisenä oljenkortenaan laihdutusleikkaukseen. Eilen sain työterveyslääkäriltä vihdoinkin lähetteen leikkaukseen, tai no siellähän vasta syynätään tarkemmin. Leikkaus sitten jos toteutuu, husissa, luulisin Peijaksen sairaalassa. Shocked

Rohmu

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös  Empty Vs: Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös

Viesti kirjoittaja t.si Ke Helmi 20, 2013 5:34 pm

Onnea lähetteestä Smile.

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös  Empty Vs: Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Helmi 20, 2013 6:20 pm

Hei ja tervetuloa! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja matamiina To Helmi 21, 2013 5:27 pm

Tervetuloa joukkoon kaventuvaan Smile

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja Rohmu La Maalis 23, 2013 5:05 pm

Ensikäynti ravitsemusterapeutilla Jorvissa 22.3.13 ja aloitettu n.10 viikon eneily, omasta halustani jo nyt ja ilman ryhmää (kun on kiire...). Paino noussut helmikuun lääkärikäynnistä 5 kg!! Aika Jorviin sisätautilääkärille 24.5.13. Asunpaikka vaihtuu huhtikuussa Helsinkiin mutta leikkauspaikka edelleen Peijaksessa jos toteutuu.Mistään ei ole vielä varmuutta Basketball

Rohmu

Rohmu Kirkkonummelta esittäytyy myös  Empty OHHOH

Viesti kirjoittaja Rohmu Su Kesä 02, 2013 3:18 am

Oma tilanteeni on edennyt melkoisen nopeaan tahtiin. Olen eneillyt huhtikuusta, tosin nyt tuli kahden viikon tauko, sisätautilääkärillä kävin 30.5 Jorvissa ja sen kummempaa kyseenalaistamatta hän laittoi lähetteen gastroskopiaan. Sanoi vain että eneilyä on jatkettava koko ajan koska painon lasku tarkeää, ei saa noiusta vaan suunta alaspäin vaikka hitaastikin. Gastroskopiaan Jorviin on noin 2 kuukauden jono, riippuu tietenkin miten kiireelliseksi katsotaan. Siitä sitten peijaksen kirurgille joka viimekädessä päättää. Koko kesä taitaa sitten mennä odottaessa ja eneillessä. Jos kaikki menee hyvin, leikkaus syksyllä. Ihan viimeiseen saakka olen uskonut ettei minua leikata, mutta pahalta näyttää Laughing Sokeriarvoni kohoavat koko ajan, nyt 6,6, ja lääkäri sanoi että jos mitään ei tehdä, minulla on kohta diabetes. Ja ai niin, palasin takaisin Kirkkonummelle asumaan flower

Rohmu

Viesti kirjoittaja apila Su Kesä 02, 2013 5:26 pm

Onkohan se niin, että julkisella puolella on enemmän tutkimuksia kuin yksityisellä? Itse olen vasta menossa kirurgin tapaamiseen, mutta sanottiin, että letkua ei tarvitsisi niellä. Se on kai suurin pelkoni. ´Hyvä, että löysin tämän palstan, niin ei tarvitse yksin pähkäillä asioita. Ensi viikolla alkaa kevennetty ruokavalio.

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa