Operaatio Sayura sintiksi
+7
Huugibuugi
anjuska
matamiina
Pellukka
Paksu perhonen
trintilla
Sayura
11 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Operaatio Sayura sintiksi
Onnea leikkauspäivästä,,,minulla sama , mutta paikkana peijas...
Paksu perhonen- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013
Tässä olen odottavalla kannalla ja jännittyneenä. Leikkaus on 19.8 ! Nyt olen eneillyt hyvin ja vähemmän hyvin. Jotenkin jännittää nyt vaikka tuntui alussa, ettei mitään jännitystä ole. Itse olen kertonut lähimmille työkavereille ja ystäville ja muutamalle sellaiselle ystävälle, jonka kanssa olen taistellut ylipainoa vastaan. Jotenkin tää asia on pakko jakaa. Kaikki ovat olleet kannustavia, joten siksi kertominen ei kaduta.
Kaikki on sujunut mulla yksityisellä puolella hyvin. Kesäkuussa oli lääkäri ja ravintoterapeutti ja kesäkuussa sain tietää leikkauspäivänkin. Helicobakteerikuurin jouduin syömään varmuuden vuoksi, koska arvot oli hieman kohollaan. Nyt odotellen leikkausta hyvillä mielin, tosin jännittäen, miten kaikki sujuu. Jos löytyykin jotain, ettei ne leikkaakaan? Uskon kuitenkin, että leikkaus toteutuu. Loppuisko nyt jojoilu? Tsemppiä kaikille, missä vaiheessa olettekaan =)!
Kaikki on sujunut mulla yksityisellä puolella hyvin. Kesäkuussa oli lääkäri ja ravintoterapeutti ja kesäkuussa sain tietää leikkauspäivänkin. Helicobakteerikuurin jouduin syömään varmuuden vuoksi, koska arvot oli hieman kohollaan. Nyt odotellen leikkausta hyvillä mielin, tosin jännittäen, miten kaikki sujuu. Jos löytyykin jotain, ettei ne leikkaakaan? Uskon kuitenkin, että leikkaus toteutuu. Loppuisko nyt jojoilu? Tsemppiä kaikille, missä vaiheessa olettekaan =)!
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Kulkeepa hyvin jonot Hatanpäällä! Mä oon Taysiin menossa, leikkauspäivää odottelen.... Tsemppiä eneilyyn!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa