Satumummu esittäytyy
4 posters
Satumummu esittäytyy
heips tässäpä tällänen 44v 6 lapsen ja 11 lapsenlapsen mummuliini
pituutta 158 ja lähtöpainoa nyt 113,5kg
eka eneily pv tänään 7.2-13
tämä on nyt tämä 4 viikon "harjoitus eneily kuten lääkärin epissä lukee, (hymyilytti tuo harjoitus sana sillä kyll tää on ihan totta eikä mitään harjoittelua
hain itse tähän leikkaukseen ,koska normaali tavoilla sain kyll painoa putoamaan mutten koskaan saanut sitä siellä pysymän
joten TK:n lääkärille kinuamaan lähetettä (oli kovin vasten tahtoinen ,vaikka mulla BMI 45 2typ diabetes,korkeat verenpaineet(lääkitys)ja nivel vaurioita.
no sain sit kuitenkin lähetteen tays:n RT:lle ja lääkärille . 29.1 oli rt ja 5.2 lääkäri. jotka sanoivat että matka leikkaukseen alkoi nyt sit aloitin 4 viikon ene dietin pusseilla . lähete gastroon tulee eneilyn jälkeen ..
nyt vain sit eneillään vielä ei oo tuntunut pahalta ja toivotaan ettei tästä ainakaan pahene
pituutta 158 ja lähtöpainoa nyt 113,5kg
eka eneily pv tänään 7.2-13
tämä on nyt tämä 4 viikon "harjoitus eneily kuten lääkärin epissä lukee, (hymyilytti tuo harjoitus sana sillä kyll tää on ihan totta eikä mitään harjoittelua
hain itse tähän leikkaukseen ,koska normaali tavoilla sain kyll painoa putoamaan mutten koskaan saanut sitä siellä pysymän
joten TK:n lääkärille kinuamaan lähetettä (oli kovin vasten tahtoinen ,vaikka mulla BMI 45 2typ diabetes,korkeat verenpaineet(lääkitys)ja nivel vaurioita.
no sain sit kuitenkin lähetteen tays:n RT:lle ja lääkärille . 29.1 oli rt ja 5.2 lääkäri. jotka sanoivat että matka leikkaukseen alkoi nyt sit aloitin 4 viikon ene dietin pusseilla . lähete gastroon tulee eneilyn jälkeen ..
nyt vain sit eneillään vielä ei oo tuntunut pahalta ja toivotaan ettei tästä ainakaan pahene
satumummu- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 55
Registration date : 06.02.2013
Vs: Satumummu esittäytyy
Siitä se lähtee. Tiukkana saa näköjään olla noitten lääkäreitten kanssa vaikka kuinka kaikki kriteerit täytyy.
Tsemppiä eneilyyn ja teretulemast palstalle
Tsemppiä eneilyyn ja teretulemast palstalle
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
jep oli tk mies lääkäri ,itsekkin melkoisen ylipainoinen tiedä sit mikä vaikutti mutt tosissaan sain tunnin selittää että suostu lähetteen laittaan
3 pv alussa huh huijjaa en tiedä ei mun ehkä olis niin nälkä mut jessus sntään nää mielihalut aargh ... no kait niistäkin jossain vaiheessa pääsee ... toivottavasti. vielä en halua hyppiä seinille mutt huh huijjaa ..
Tsemppiii
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Tervetuloa ja tsemppiä!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
viikko 2 ateriaa vajaa 5,5 kg oli tänä aamuna toivottavasti jatkuu . tiedän ettei tolla vauhdilla mut jos vähän ees
oih ja voih 6,5kg ekan 7 pv ja nyt ei 4 pv mitään :O
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa