Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Malla esittäytyy ja kyselee!

+9
JojoT
gsb
matamiina
Huugibuugi
HyeeNa!
Helmiäinen
trintilla
Valma72
Malla
13 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Malla esittäytyy ja kyselee! - Sivu 2 Empty Vs: Malla esittäytyy ja kyselee!

Viesti kirjoittaja Täyteläinen.Akantekele La Joulu 28, 2013 7:12 pm

Nyt on pakko rueta kyselee.. Siis käsitinkö oikein, että jos on keliakia niin ne ei tee ohitusta vaan sleeven?
Kun itsellä on todettu keliakia 2006 vuonna. Ja nyt kun alotin tämän projektin, niin missään vaiheessa ei oo kukaan sanonu ettei ohitus onnistuisi.
Oonko siis turhaan nyt odottanu ohitusta?
Täyteläinen.Akantekele
Täyteläinen.Akantekele

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 34
Registration date : 07.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Malla La Joulu 28, 2013 8:24 pm

Moikka!

Näin mulle sanottiin, mutta toki eri käytäntöjä voi olla! Ohituksen jälkeen kun ei päästä enään tutkimaan (tähystämään) suolta joka ohitetaan... Minulla gastrokopian erikoislääkäri suositteli sleeve-leikkausta, että suolta voidaan joskus tarvittaessa tutkia.
Kun tapasin kirurgin ja sanoin sairastavani keliakian, hän heti sanoi sleeven olevan vaihtoehtoni.

Uskon, että sleeve on ihan yhtä hyvä leikkaus! Työn joutuu kuitenkin itse tekemään!  Smile olisi mukava kuulla miten sinun polkusi etenee ja mihin leikkaukseen päädytte...  Very Happy

Malla

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.01.2013

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Joulu 28, 2013 9:16 pm

Malla - kyllä olet oikiassa, itsehän siinä suurimman työn tekee ja leikkaus vain apuna siinä.

Miulle oltiin myöskin tekemässä Sleeve kun lääkäri tuumasi maksani olevan liian suuri ohitukseen..
..onnistuvat 3.12.2013 kuitenkin loppupeleissä ohituksen ja sappirakon poistonhin tekemään(maksa oli onneksi ohut)

Perehdyin kuitenhin Sleeveen hieman enemmän..älä huoli jos tuo ainut mahdollisuus - paino putoaa senhin operaation myötä. sunny
..parempi tuohin operaatio kuin se ainainen jojoilu: paino tippuu ja tulee takaisin(vieläpä lisien kera) 

lol! Näillä sivustoilla on useita Sleeve leikkauttuja, katteleppa hieman!
..tässäpä joihinkin keskusteluihin linkki:
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/search?search_keywords=sleeve
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013

Viesti kirjoittaja Malla Su Joulu 29, 2013 1:25 pm

Kiitos nanne! Juu itse olen myös perehtynyt sleevattujen tarinoihin.
Kun nyt saan tämän mahdollisuuden en sitä möhli, vaan täysillä tähän mukaan! Jos tosiaan tällä kertaan laihduttaminen kilot eivät tulisi takaisin  Very Happy 

Malla

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.01.2013

Viesti kirjoittaja Täyteläinen.Akantekele Su Joulu 29, 2013 7:43 pm

Miepä ilmoittelen että miten menee tämän tytön taival Smile

Taidan olla hätänen ja soitella huomenna kansanterveyshoitajalle ja tiedustella asiaa. Very Happy hih.
Täyteläinen.Akantekele
Täyteläinen.Akantekele

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 34
Registration date : 07.11.2013

Viesti kirjoittaja trintilla Ti Joulu 31, 2013 5:41 am

Joku joskus jossain sanoi (en nyt muista missä, enkä tähän hätään sitä läinnkiäkään löytänyt) Että Sleeve-leikkauksessa jäljelle jää se osa vatsalaukusta joka VENYY VÄHITEN ja leikkauksessa poistetaan se osa vatsalaukkua joka tuottaa nk. nälkähormonia. Eli näillä perusteilla en menisi sanomaan, että sleevellä on sen helpompi lihoa takaisin kuin ohituksella.

Karu totuus on, että jos ei itse pidä itseään kurissa niin molempien leikkausien teho alkaa loppua parin vuoden kohdalla ja vatsan ja itsensä saa venytettyä entisiin mittoihin, eli leikkauksesta riippumatta pallo on meillä itsellä.

Minulle suositeltiin ohitusta 2.tyypin diabeteksen takia, kun tutkimusten (?) mukaan se on tehokkaampi hoito siihen. Valitsin kuitenkin sleeven ja olen ollut nyt 1 vuoden ja 8kk täysin ilman diabetes lääkkeitä, ja lääkärin mukaan olen siitä parantunut täysin. Sokerini ovat normaalin noren (Very Happy) naisen sokerit.

Eli siis tiivistettynä: molemmat leikkaukset hyviä, väliä on sillä mitä teet itse. Tsemppiä jatkoon Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa