Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa
4 posters
Sivu 1 / 1
Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa
Ylen A-talkissa asiaa laihduttamisesta ja leikkauksesta. Mielenkiintoinen keskustelu!
http://areena.yle.fi/tv/1774949
http://areena.yle.fi/tv/1774949
Helmiäinen- Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012
Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa
Itse en juuri tuosta perustanut.
Asiaahan toki oli mutta, olen kyllä katsonut paljon parempiaki keskusteluohjelmia.
Asiaahan toki oli mutta, olen kyllä katsonut paljon parempiaki keskusteluohjelmia.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Pelkkää asiaahan tuo oli. Ja nostettiin useitakin kissoja pöydälle. Hyvä ohjelma meille, mutta myös esim. "tavallisille" ihmisille jotka ei tiedä asiasta mitään.Itse en juuri tuosta perustanut.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Samaa mieltä Kimbyn kanssa siitä, että ohjelmassa oli paljon infoa etenkin niille "tavallisille" ihmisille. Minusta ylipainosta ja laihduttamisesta on onneksi viime aikoina ryhdytty puhumaan niin, että asia ei ole ihan yksinkertaista kuin on luultu. Syö vähän ja liiku paljon toimii tiettyyn pisteeseen saakka, mutta painonhallinnassa on kyse usein monista muistakin asioista. Ja niistä minusta puhutaan julkisuudessa yhä enemmän. Ja hyvä jos joku ylipainoinen uskaltaa sanoa ääneen ettei aio laihduttaa. Ylipainoisillakin on oikeus valita oma tiensä, olipa se sitten leikkaus,ylipainoisena pysyminen tai jotain siltä väliltä.
Helmiäinen- Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012
Mun mielestä oli aika ö-luokan dokumentti. Korkeintaan suhastiin vaan ampiaispesää. Faktat puuttu melkeen kokonaan...kuha arveltiin vaan.
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Similar topics
» leikkauksesta nyt 2 kk
» 18 kk leikkauksesta
» Viikko leikkauksesta
» 2,5kk leikkauksesta
» 9kk LEIKKAUKSESTA
» 18 kk leikkauksesta
» Viikko leikkauksesta
» 2,5kk leikkauksesta