Uniapnea ja leikkaus
4 posters
Sivu 1 / 1
Uniapnea ja leikkaus
Voiko uniapnea haitat leikausta? sellanen todettiin tänään
tanja vaan- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 57
Registration date : 14.01.2013
Vs: Uniapnea ja leikkaus
Hei mulla todettiin kans uniapnea ennen leikkausta. Ei se leikkausta haittaa, valitsevat vaan tarkemmin millä nukuttavat ja minua pidettiin yön yli heräämössä. Ilmeisesti torkahtelin välillä,
ja kuorsasin, kun hoitsu kolautti tuolia ja katsoi sitten minua. Nukutuslääkäri kertoo tästä asiasta enemmän.
ja kuorsasin, kun hoitsu kolautti tuolia ja katsoi sitten minua. Nukutuslääkäri kertoo tästä asiasta enemmän.
piipa2012- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.05.2012
Mulle ravintoterapeutti sanoi, että uniapnea on yksi leikkausta puoltavista syistä Painonpudotus kun vissiin tällä hetkellä niitä ainoita "lääkkeitä" uniapneaan.
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
... no ei haittaa - hyvin monella jo leikatullakin on unipanea. Uniapneaa potevista reilu enemmistö on ylipainoisia ja suurimmalla osalla on myös MBO eli metabolinen oireyhtymä
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00045
Minulla havaittiin uniapnea jo yli 20 v ennen leikkausta ja saman ajan on ollut apulaite (c-pap), joka puhaltaa ilmaa unenaikaisten hengityskatkosten estämiseksi.
Lihavuusleikkaus ei kovinkaan monella poista uniapneaa kokonaan, mutta varmasti helpottaa. Laitteesta eroon pääsyäkin on tapahtunut, mutta harvemmin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00045
Minulla havaittiin uniapnea jo yli 20 v ennen leikkausta ja saman ajan on ollut apulaite (c-pap), joka puhaltaa ilmaa unenaikaisten hengityskatkosten estämiseksi.
Lihavuusleikkaus ei kovinkaan monella poista uniapneaa kokonaan, mutta varmasti helpottaa. Laitteesta eroon pääsyäkin on tapahtunut, mutta harvemmin.
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
juu kiitos kaikille vastaajille. Lääkäri oli sitä mieltä ettei se haittaa leikkausta
tanja vaan- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 57
Registration date : 14.01.2013
Similar topics
» Uniapnea tutkimus, puhaluskokeet
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Leikkaus 1.9
» leikkaus oli 11.5
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Leikkaus 1.9
» leikkaus oli 11.5
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa