painonnousu leikkauspäätöksen jälkeen
4 posters
painonnousu leikkauspäätöksen jälkeen
Hei taas, siitä onkin näköjään melkein puoli vuotta kun täällä viimeksi piipahdin
Silloin takana oli erinomaisesti mennyt enedietti ja leikkaukselle näytettiin vihreetä valoa. Nyt on nähty lääkäreitä, käyty ultrassa ja vatsan tähystyksessä, mikä oli yksi elämäni kovimmista kokemuksista hoitaja sanoi, että nyt on pahin ohi ja sitten yritinkin saada sisuskalut yläkautta ulos mutta ei siitä enempää.
Syksystä alkaen on mulla toi paino ruvennut vaan nousemaan. Kävin ravintoterapeutilla normaalikäynnillä ja hän tietysti sanoi, että painoo pitää edelleen pudottaa (tietysti, olen samaa mieltä) no eipä tuo paino ole tuosta pudonnut - päinvastoin.
Toisaalta mietin onko sairaalan puolelta tulossa jotain sanktioita, jollei paino putoo ennen leikkausta. Siis ennen leikkaustahan on uusi dietti, jota todellakin pitää noudattaa ja painon pitää tippua, jotta leikkaukseen pääsee. Mutta entä tässä välissä? Toisaalta, jos painon pudottaminen olisi helppoa mulle, enhän tässä leikkausjonossa olisi lainkaan.
Mutta kait painoa on noussut jollain muullakin? Etten minä ole ainoa?
Silloin takana oli erinomaisesti mennyt enedietti ja leikkaukselle näytettiin vihreetä valoa. Nyt on nähty lääkäreitä, käyty ultrassa ja vatsan tähystyksessä, mikä oli yksi elämäni kovimmista kokemuksista hoitaja sanoi, että nyt on pahin ohi ja sitten yritinkin saada sisuskalut yläkautta ulos mutta ei siitä enempää.
Syksystä alkaen on mulla toi paino ruvennut vaan nousemaan. Kävin ravintoterapeutilla normaalikäynnillä ja hän tietysti sanoi, että painoo pitää edelleen pudottaa (tietysti, olen samaa mieltä) no eipä tuo paino ole tuosta pudonnut - päinvastoin.
Toisaalta mietin onko sairaalan puolelta tulossa jotain sanktioita, jollei paino putoo ennen leikkausta. Siis ennen leikkaustahan on uusi dietti, jota todellakin pitää noudattaa ja painon pitää tippua, jotta leikkaukseen pääsee. Mutta entä tässä välissä? Toisaalta, jos painon pudottaminen olisi helppoa mulle, enhän tässä leikkausjonossa olisi lainkaan.
Mutta kait painoa on noussut jollain muullakin? Etten minä ole ainoa?
papepa- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012
Vs: painonnousu leikkauspäätöksen jälkeen
Mä olin perjantaina gastrossa ja mulla oli painoa tullut lisää 700 g viime käynnistä. Kirurgi sanoi, että painon on oltava seuraavaksi laskusuunnassa ja sen on oltava alle sen mitä viimeksi ravintoterapeutin tykönä. Jos ei ole niin siirretään aikaa tai joutuu kokonaan pois jonosta
Kuulun sellaiseen tutkimusryhmään ja myös se hoitaja sanoi, että kirurgit ovat tosi tarkkoja ja painon on pudottava. Joulu meni hiukan överiksi, mutta nyt olen taas tarkkana. Onko sulta otettu kilpirauhasarvoja? Mulla oli hiukan matalat ja se vaikuttaa nimenomaan aineenvaihduntaan hidastavasti.
Kuulun sellaiseen tutkimusryhmään ja myös se hoitaja sanoi, että kirurgit ovat tosi tarkkoja ja painon on pudottava. Joulu meni hiukan överiksi, mutta nyt olen taas tarkkana. Onko sulta otettu kilpirauhasarvoja? Mulla oli hiukan matalat ja se vaikuttaa nimenomaan aineenvaihduntaan hidastavasti.
Sammakkoprinsessa- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 19.09.2012
Kilpirauhasarvot (THS js T4V) kannattaa tutkituttaa. Kilpirauhasen vajaatoiminta kun tekee normaalista laihduttamisesta lähes mahdotonta, lääkityksellä sekin hoituu.
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Valitettavasti nyt on vaan tämä jojoilu tässä kyseessä , arvoissa tuskin mitään vikaa on. Ja kysymys on kiloista, ei vähemmästä.
Ainahan mulla on laidutuksissa tullut se takapakki - tämänhän takia isokokoinen olenkin.
Ainahan mulla on laidutuksissa tullut se takapakki - tämänhän takia isokokoinen olenkin.
papepa- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012
Luultavasti ne siirtää sun leikkuuta, jos et nyt ota ittees niskasta kiinni. Starttaa vaik muutama päivä pelkin pirtelöil, et pääset alkuun ja sit salaattia ja broileria.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa