Sokerirasitustesti leikkauksen jälkeen
3 posters
Sivu 1 / 1
Sokerirasitustesti leikkauksen jälkeen
Heipsan leikatut
Onko teille tehty tuota normi sokerirasitustestiä leikkuun jälkeen? Lähinnä mietin, että miten saa tuon 3dl nestettä vedettyä lyhyessä ajassa jos/kun tuohon testiin joutuu.
Onko eroa ohitetuilla ja sleevatuilla, ja kauanko leikkuun jälkeen olette testiin joutuneet ? Onko testiä mahdollista tehdä muulla kuin tuolla 3dl litkulla...?
Nimimerkki: kaikkia kysymyksiä sitä päähän pätkähtääkin
Onko teille tehty tuota normi sokerirasitustestiä leikkuun jälkeen? Lähinnä mietin, että miten saa tuon 3dl nestettä vedettyä lyhyessä ajassa jos/kun tuohon testiin joutuu.
Onko eroa ohitetuilla ja sleevatuilla, ja kauanko leikkuun jälkeen olette testiin joutuneet ? Onko testiä mahdollista tehdä muulla kuin tuolla 3dl litkulla...?
Nimimerkki: kaikkia kysymyksiä sitä päähän pätkähtääkin
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Vs: Sokerirasitustesti leikkauksen jälkeen
Jos ei uppoa niin ei voi mitään. Sanot sille hoitajalle ettei onnistu. Niin mä tein. Sain mä sen 5 minuttissa kuitenkin uppoamaan, mutta kerralla ei mennyt. Jos on dumpingherkkä niin tuosta voi kyllä tulla aika helvetin paha olo. Mullekin tuli paha olo vaikka en ole ikinä muuten dumpannut. Itse olen sleevattu ja sen takia en ole dumpinghrkkä.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Vs: Sokerirasitustesti leikkauksen jälkeen
Melkosen hankalaa tuo ohitetuille ainakin kuuluu olevan, lisäksi jos oksennat niin testi ei enää ole luotettava.
Raskauden takia olisi mulla ollut tuo rasitus edessä ja kieltäydyin kokonaan siittä, kuitenkin arvoja voidaan seurata kotimittauksillakin (tämä siis päti raskausajan arvoja seurailtiin minulla). Neuvolassa syyllistettiin melkoisesti tuon kieltäytymisen vuoksi, mutta sekä neuvolalääkäri, että leikanneen sairaalan erikoislääkäri oli sitämieltä ettei kannata rasitukseen mennä.
Raskauden takia olisi mulla ollut tuo rasitus edessä ja kieltäydyin kokonaan siittä, kuitenkin arvoja voidaan seurata kotimittauksillakin (tämä siis päti raskausajan arvoja seurailtiin minulla). Neuvolassa syyllistettiin melkoisesti tuon kieltäytymisen vuoksi, mutta sekä neuvolalääkäri, että leikanneen sairaalan erikoislääkäri oli sitämieltä ettei kannata rasitukseen mennä.
matami- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 18.08.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa