Lääkärin kokemus leikkauksesta
+6
Tepa43
Tikrustiina75
Norsu
sannikki
hylje
muotovalio
10 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Lääkärin kokemus leikkauksesta
Hienooooooooooooooo Muotovalio!
JAA että Malesiaan...........oisin kateellinen...........jos haluisin kauas ulkomaille.....mut en oo Tallinna riittää mulle!
Oot varmaan kuullu noista Jenkkien lentomaksuista kun ISOJEN täytyy maksaa tupla hinta!
No sulla ei oo enää sitä pelkoo että penkissä olisi ahdasta! Ihana tunne varmaan kaikin puolin.........
Itse mietin tänään että on hassua että tuntee jo olevansa sopivan "laiha" vaikka oon vasta sen kokoinen mitä kymmen vuotta sitten kun viimeksi menin painonvartioihin olin (84kg) ja silloin olin ihan paniikissa kun olin niin lihava! Ihmismieli on hassu juttu!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiii
JAA että Malesiaan...........oisin kateellinen...........jos haluisin kauas ulkomaille.....mut en oo Tallinna riittää mulle!
Oot varmaan kuullu noista Jenkkien lentomaksuista kun ISOJEN täytyy maksaa tupla hinta!
No sulla ei oo enää sitä pelkoo että penkissä olisi ahdasta! Ihana tunne varmaan kaikin puolin.........
Itse mietin tänään että on hassua että tuntee jo olevansa sopivan "laiha" vaikka oon vasta sen kokoinen mitä kymmen vuotta sitten kun viimeksi menin painonvartioihin olin (84kg) ja silloin olin ihan paniikissa kun olin niin lihava! Ihmismieli on hassu juttu!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Hauskaa Malesian matkaa sulle................tuu ehjänä takaisin!
Kerron sulle mun tulevasta nilkka operaatiosta sitten kun palaat suomeen!
Kerron sulle mun tulevasta nilkka operaatiosta sitten kun palaat suomeen!
Taas yhteen tasalukuun on päästy ja BMI maagisen 30 alle. Viimeisten 10 kg rutistus alkaa, loppuvuoden olen itselleni antanut aikaa tähän ruljanssiin. Nyt ollaan vaatekoossa 42/44 entisen 58/60 sijaan ja olo aivan mahtava.
Edelleenkään ei missään vaiheessa painon pudotus ole pysähtynyt vaan noin 2 kg kuussa on viime ajat tippunut ihan siinä sivussa, normaalia elämää elellessä.
Ja, edelleen, tsemppiä kaikille leikkausta pohtiville ja sitä odottaville.
Edelleenkään ei missään vaiheessa painon pudotus ole pysähtynyt vaan noin 2 kg kuussa on viime ajat tippunut ihan siinä sivussa, normaalia elämää elellessä.
Ja, edelleen, tsemppiä kaikille leikkausta pohtiville ja sitä odottaville.
muotovalio- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 05.08.2009
Hienoa muotovalio ja onnea ! Saas nähdä miten käy miun 58 kokosille vaatteille ja missä tahdissa. Leikkaus on 4 viikon päästä. Ja eneilyä touhutaan ja reseptejä testaillaan.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Hienoo muotovalio.....sä otat mut kiiii..............ihan hyvä juttu!
Kivaa kesää kaikille!
T: yks kipsijalka!
Kivaa kesää kaikille!
T: yks kipsijalka!
Kylla mun nyt tarttee sanoo Tepa, etta sa oot ihan kivan tuntunen ihminen, mutta kun tota sun kuvaa kattoo, niin on sulla kylla aika kamalat noi jalat......
Kaikille en uskaltais tallasta kirjottaa, mutta ma tiedan, etta sun huumorinsieto on tarpeeksi iso...
Kaikille en uskaltais tallasta kirjottaa, mutta ma tiedan, etta sun huumorinsieto on tarpeeksi iso...
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Näkisitpä toisen jalan kokonaan...............tarttee varmaan viiskymmpis lahjaksi pyytää vetoketjutatskat noihin arpiin!
Eivät tosiaankaan ole minihame kelpoiset kontit meikäläisellä!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Eivät tosiaankaan ole minihame kelpoiset kontit meikäläisellä!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa