Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Remakan esittäytyy

+9
Tallukka
HyeeNa!
matamiina
Rosmariini
Huugibuugi
maija411
AnnukkaK
eräpena
remakan
13 posters

Siirry alas

Remakan esittäytyy Empty Remakan esittäytyy

Viesti kirjoittaja remakan Su Syys 09, 2012 2:29 pm

Moro vaan kaikille. Olen pitkään lueskellu tätä palstaa ja nyt uskallauduin mukaan. Oon 37v mies Pirkanmaalta ja kärsiny ylipainosta koko ikäni. Nyt painoa 162 kg No nyt olis sitten vihdosta viimein leikkausaika Tayssissä 26.09.2012. ENEilly oon tässä ny pari viikkoa ja viel olis hetken aikaa jäljellä. Hiukka alkaa jännitys jo hiipiin mieleen ja tietty pelko. Jos kaikki ei meekkään hyvin, mut ehkä siellä on kuitenkin ihan hyvissä käsissä Very Happy

remakan

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 16.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Remakan esittäytyy Empty Vs: Remakan esittäytyy

Viesti kirjoittaja eräpena Su Syys 09, 2012 4:49 pm

Kyllä ne huolehtii, ei sinun tartte. cheers Basketball
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Su Syys 09, 2012 10:08 pm

Hei! Toinenkin Hämeenkyröstä? Tunnenkohan minä sut? Very Happy

Minut leikattiin TAYSissä 13.4. tänä vuonna, eikä ole kuin hyvää sanottavaa. Tuolla https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t2421-nyt-se-on-tehty-annukka-kotona#29650 kerroin, miten meni. Kyllä siellä pidetään huolta, hoitajat ovat tosi mukavia. Tuula Tyrväinen leikkasi minut ja Juha Siiki oli mukana erikoistuvana. Noudatat vaan ohjeita ja kysy, jos et jotain ymmärrä tai muista. Leikkauksen jälkeenkin saa ja pitää soittaa osastolle, jos tulee ongelmia.

Niin ja olin minäkin kauhusta kankeana leikkaukseen mennessä. Pelätä saa, kun et vaan anna sen estää itseäsi. Tämä leikkaus oli ihan kaikkein paras asia, mitä olen itselleni tehnyt tai teettänyt.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Viesti kirjoittaja maija411 Ti Syys 11, 2012 1:57 am

Heippa!

Älä turhaan jännitä, hyvin se menee. Tosin realiteetti on että kaikiessa missä ihmistä "sorkitaan" voi jotain mennä vikaan. Mutta vakuutan omaltaosaltani, ett tää on melkein parasta mitä mulle on elämässä tehty.

Tsemppii sulle. ja tuuhan kertoo miten meni Smile
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Ti Syys 11, 2012 2:29 am

Morjensta vaan minunkin puolestani! Smile flower

Huugibuugi
Huugibuugi

Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012

Viesti kirjoittaja remakan Ti Syys 11, 2012 6:11 pm

Moro AnnukkaK! Ei me varmaan tunneta. Ollaan muutama vuosi asuttu siellä...
Joo tänään oli sitten viimeinen ravitsemusterapeutilla käynti. Kaikki oli ihan ok, painoa pudonnu ihan tarpeeksi leikkausta ajatellen Very Happy . Sitten vielä verikokeet ja 21.9. keuhkokuviin ja lääkäreitten pakeille.... Sit 26.9. klo 07:00 Tayssiin ja sit se on menoo Very Happy Rauhotti mieltä kummasti kun ravitseusterapeutti sano et leikkausta verrataan polven tekonivelen laittoon. On kuulemma samassa kategoriassa sen leikkauksen kanssa,riskien osalta. En sitten tiedä uunottiko vai puhuko totta....

remakan

Viesti kirjoittaja maija411 Ti Syys 11, 2012 9:48 pm

Heips!

Mulle tehty molemmat 4 kk välein....... Ja molemmista oon tyytyväinen eikä kummastakaan oo tullu ongelmii..... Tosin polvesta oli särkyä lihaksissa kauemmion ku vatsan reijissä mut on haavaki isompi..... Eli mee rohkeesti sinne ei se oo kauheeta..... Kuten joskus täällä meillpäin pyöri tv mainos.... Sitä lainaten.... "ROHKEUTTA PAPPA "
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja remakan Ma Syys 24, 2012 10:41 pm

No niin, se olis sitte 1 päivä jäljellä entistä elämää ja keskiviikkona se sit tapahtuu affraid . Perjantaina tuli juostua ympäri TAYS:ä kun piti käydä keuhkokuvissa, osastolla, anestesia hoitajalla, taas osastolla ja sit vielä kirurgin juttusilla. Pikku sekkaannusta oli sairaskertomuksissa, mun kansiosta löytyi yksi mun äite vainaan lääkärin lausunto ja sit jonkun ihan tuntemattoman henkilön papereita!No eihän siinä vielä kaikki. Anestesia hoitaja kysy multa et mitä lääkettä syön diabetekseen? No minä siihen et mihin helvetin diabetekseen, mulla ei ole diabetestä! No mun papereissa kuulemma lukee et mulla on se ja syön lääkkeitä siihen! Mut sitten kun mulla on keliakia niin siitä ei sitten lukenut mitään... On aika luotettavalla pohjalla tuo touhu. Ja sitten tää kirurgi ei se joka mut leikkaa vaan joku toinen, niin en oo veemäisempää lääkäriä tavannu eläissäni! Se ny tästä viä puuttuu et keskiviikkona kun meen aamulla sinne, niin aletaan puhua jostain toisesta potilaasta, kuin meikäläisestä. Voi olla et meikäläinen kääntyy siinä kohtaa kannoiltaan ympäri ja lähden meneen. Toivotaan et kaikki menee hyvin....

remakan

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ma Syys 24, 2012 10:46 pm

Tsemppiä tulevaan! Uus elämä tulee alkuunsa olemaan yhtä syömist ja juomist...
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja matamiina Ti Syys 25, 2012 6:18 pm

Onnea matkaan, toivotaan et kaikki menee hyvin, ja kaikki mahdollinen pieleenmenevä tapahtui jo tuolla valmistelureissulla. Smile

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja remakan Ti Syys 25, 2012 11:11 pm

No niin huomenissa olis sit loppuelämän ensimmäinen päivä bounce. Toivottavasti huomenna ollaan jo tähän aikaan osastolla, saas nähä miten äijän käy pale Hiukan alkaa jo jännittään, mahalaukku ainakin on vetäny vollttia koko tän päivän. No se on menoo sitten.

remakan

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Syys 26, 2012 12:01 am

Tsemppiä matkaan! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Tallukka Ke Syys 26, 2012 3:30 am

Onnea huomiseen Wink
Tallukka
Tallukka

Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 25.09.2012

Viesti kirjoittaja Milja Ke Syys 26, 2012 1:36 pm

Heippa ja Onnea leikkaukseen Smile, hyvin se mennee Smile! Tulehan heti ko jaksat niin kertomaan miten meni Smile.

Milja

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012

Viesti kirjoittaja remakan Ke Syys 26, 2012 10:53 pm

Moro vaan kaikille, hengissä ollaan=) Kerrataas vähän mitä tänään on oikein tapahtunu: Klo 07:00 leikoon. hoitajan löpinät ja haastattelut paino aamulla 155,6 kg. Paniikki oli tässä kohtaa aika jäätävä, odotushuoneeseen odotteleen hoitajia ja anestesia lääkäriä. Klo 07:35 lähdettiin knhti leikkuria. Hississä kyseltii vielä kaikki perustiedot ja koitettiin valaa rauhallista mieltä. No sit leikkaussaliin ja pöydälle maate. Siinä kohtaa ihme kyllä rauhoituin ja aloin katseleen mitä ne kaikki ihmiset siä touhua ja kaikennäköistä anturaa ja lappua painettiin kiinni. Sit siellä oli ongelma jonkun pumppu koneen kanssa ja nukutus viivästyi sen takia. Sen muistan vielä kun katoin kelloa 08:05 ja sit seuraava muistikuva on klo 12:20 heräämössä ja siit asti sitten hereillä t2hän saakka. Heräämössä sit istuin ja seisoin pienen hetken. No 13:30 siirrettiin osastolle, tähän mennessä kaikki on menny ihan tajuttoman hyvin kipuja ei ole oikein ollu ja vessassa on saanu ravata 4 kertaa. Päivittelen sit paremmin kuin pääsen himaan. Tää oli nyt tällänen pikapäivitys puhelimella. Kiitos kaikille tsempeistä <3

remakan

Viesti kirjoittaja stina66 Ke Syys 26, 2012 10:58 pm

Onneksi olkoon pikkumahasta. Perästä tullaan. Voimia uuteen elämään. Laughing
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012

Viesti kirjoittaja Rosmariini To Syys 27, 2012 1:28 am

Onnea uudest pikkumahast!! Joko olet muuta saanu ku tehojuomaa? Hienoa ettei siulkaa ollu kipuja. Very Happy
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Milja To Syys 27, 2012 2:17 am

Onneksi olokhon Remakan pikkumahasta ja mahatava ko kaikki on menny hyvin etkä ole kivuista tarvinnu kärsiä Smile. Oi ko mieki jo pääsisin leikkauseen bounce

Milja

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012

Viesti kirjoittaja remakan Pe Syys 28, 2012 8:54 pm

No niin , nyt on tänään päästy kotio. Toipuminen on menny ihan hyvin, vaikka sairaalassa muutaman kerran joutu jännittään et onko kaikki sittenkään ok. Eilen yöllä kävin ultrassa kun oli molemmat pohkeet niin pirun kipeet. No ei onneks ollu muutakuin lihaskipua. Tänään oli sitten tulehdus arvot kohollaan ja ei kun keuhkokuviin. No onneks sielläkin oli kaikki kunnossa eikä ollu mitään ja pääsinkin sit kotio tänään. Voitte olla varmoja et olo parani vielä entisestään tämän tiedon jälkeen. No mut muuten meni sairaalassa ihan hyvin sosekeitot uppos ja vellit ihmeen hyvin. Sitä naurettin huonekaverin kans et mää olin koko porukan virkein ja hyvä kuntoisin mut silti mulla oli kaikkee hässäkkää. Nukuttua sain tosi huonosti, mut niinhän sairaalassa aina. Kipuja ei ollu kun sitten tajus pyytää lääkettä. henkilökunta oli osastolla aivan mahtavia ja kirurgi Tuula Tyrväinen aivan mahtava ja ammattitaitoinen lääkäri. Tässä sitä sitten aletaan harjoittelemaan uuden masun kanssa elämistä.... Katotaan miten käy Very Happy

remakan

Viesti kirjoittaja Maria-76 Su Syys 30, 2012 5:55 pm

Onnea uudesta masusta ja tsemppiä toipumiseen! flower Perässä tullaan täälläkin Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012

Viesti kirjoittaja remakan Su Marras 25, 2012 5:21 pm

Moi taas pitkästä, pitkästä aikaa kaikille. Aatteliin ny taas päivitellä vähän tietoja. Joo tosiaan leikkauksesta alkaa olla tasan 2 kk. Kaikki on menny tosi hienosti ja virtaa on kuin aropupulla. Paikat on muutenkin hyvässä kunnossa. Ei oo meinaan polvet ja selkä ollu kipeenä.... Kaikki ruoka menee alas mitä sinne laittaa ja ei ole paljon pahoja oloja ollu... Ja mikä parasta paino on tippunu -15 kg leikkaus aamusta. Ei oo kyllä tarvinnu katua päätöstä.....

remakan

Viesti kirjoittaja Maria-76 Su Marras 25, 2012 5:53 pm

Oi ku hienoa! sunny Hyvin on sulla lähtenyt painoa pois, onnea jatkoonkin Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012