Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa

+7
hansu
pilksuke
Valma72
*Perhonen*
Pallokala
eräpena
iceage100
11 posters

Siirry alas

Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa Empty Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa

Viesti kirjoittaja iceage100 To Heinä 05, 2012 6:54 pm

Hei kakille uusille leikkaukseen hakijoille että ihanille vanhoille konkareille jotka olette jo edenneet pidemmälle. Olen jo jonkin aikaa lueskelut tätä palstaa ja saanut hyviä vinkkejä siitä mitä minullakin on nyt edessäpäin. Leikkaushoitoa olen miettinyt jo 10-15 v ajan, mutta tuota mahalaukun tähystystä olen pelännyt ja jojoilu on ollut elämääni kaiketi yli puolet elämästäni. Nyt tällä kertaa tämän on oltava viimeinen kerta, toistaiseksi uskon kovasti että leikkaushoito opettaa minut oikeasti syömään uudella tavalla. Nyt olen todella motivoitunut tähän itseeni kohdistuvaan projektiin 100:lla.Smile Painoa on muutama kilo yli 120kg ja pituutta minulta pitäisi löytyä 165cm, ikää 40+. Tavoite painon pudotuksessa olisi -50kg. Tästä se sitten alkaa uusi taival! jocolor kera

iceage100

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 02.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa Empty Vs: Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa

Viesti kirjoittaja eräpena To Heinä 05, 2012 7:54 pm

Very Happy sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa Empty Vs: Lady iceage100 esittäytyy ja aloittaa päiväkirjansa

Viesti kirjoittaja Pallokala To Heinä 05, 2012 9:59 pm

Iceage, tervetulloo joukkoon.
Tähystyksestä selviää vartissa, lihavuus on "elinikäistä" jos ei tee mitään.

50 kg on ihan mahdollista! Smile
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja *Perhonen* To Heinä 05, 2012 11:52 pm

Hei!

Tervetuloa joukkoon, olen huomannut, että vertaistuki auttaa tosi paljon ja täältähän sitä saa Smile
*Perhonen*
*Perhonen*

Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 13.06.2012

Viesti kirjoittaja Valma72 Pe Heinä 06, 2012 1:05 am

Tervetuloa, mennään yhdessä eteenpäin!
Valma72
Valma72

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Registration date : 28.05.2012

Viesti kirjoittaja pilksuke Pe Heinä 06, 2012 3:02 pm

Tervetuloa flower
pilksuke
pilksuke

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 47
Registration date : 22.09.2011

Viesti kirjoittaja iceage100 Pe Heinä 06, 2012 6:52 pm

Kiitos tervetuloa toivotuksista!
Vertaistukea tosiaankin tarvitsen. Lähipiirini ei oikein laihdutusleikkauksia suvaitse, kun joskun on siitäkin aiheesta tullut keskusteltua. Yleisin rinnastus kun on ollut kauneusleikkaukseen tai siihen ettei ole itsekuria, eikä välitä siitä mitä suuhunsa laittaa niin sitten on vaan ylipainoinen. hmmmm... olisipa se noin yksinkertaista. Meillä on jokaisella omat syymme miksi painoa on vain kertynyt ja kertyy pitkin ikää.

Itse haluan leikkaukseen elämänlaatua parantaakseni laadullisesti, haluan menetetyn itsekunnioitukseni takaisin, normaalit sokeri, rasva ja verenpaine arvot unohtamatta liikkumisen keveyttä, polvi ja lonkka kipuja, nilkkojen ja kantapäiden särkyä. Syödä ilman syyllistämistä. Mahtua istumaan lentokoneessa ja paljon muuta.

Tässä näitä omia motivaattoreitani muutamia mainitakseni.

Olkaamme toinen toistemme tukevina tukina! jocolor

iceage100

Viesti kirjoittaja hansu La Heinä 07, 2012 2:02 am

Kyllä tuo sinun tavoitteesi on ihan mahdollinen. Itse olen lähtenyt lähes samoista lukemista liikkeelle. Nyt painoa lähtenyt reilut 50 kiloa, aikaa mennyt tähän se 1,5 vuotta. Hissukseen on paino lähtenyt ja nyt se on tasaantunut tähän. Jos enemmän haluaisin puottaa, niin pitäisi käydä ihan dietille ja aloittaa liikkuminen säännöllisemmin. Laiskana ihmisenä painoni on pudonnut vain ruokavalion avulla...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Pallokala La Heinä 07, 2012 4:21 am

Jos ympäristö ei tunnu hyväksyvän lihavuusleikkausta niin jätä kertomatta.
Minä kerroin vain ihan lähipiirille. En esimerkiksi appivanhemmille. Ei kuulu heille, enkä jaksa olla silmätikkuna ja päiviteltävänä.

Sairasloma meni sappi-ja tyräleikkauksen piikkiin.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja pumpulissa Ti Heinä 10, 2012 8:11 pm

Tervetuloa joukkoon! Minullakin 50kg pudotettavaa. Itse olen aika "alussa" projektia. Eilen kävin ekaa kertaa sisätautilääkärillä, joka sitten laittoi lähetteen gastrokirurgille, jännityksellä odottelen mitä tuleman pitää... Smile

pumpulissa

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011

Viesti kirjoittaja iceage100 Ti Heinä 10, 2012 11:05 pm

Kiitoksia kommenteista! (mennnään yhdessä määränpäähän, kautta kiven ja kannon).
Odottelua ja henkistä valmistautumista tällä hetkellä myös täällä. Tuossa esittelyssä mainitsin että olen pohtinut tätä leikkausapua laihdutuksessa jo vuosien ajan. Viime keväänä laitoin sitten ison pyörän pyörmään, sitä seurasi lähete, ened ryhmä, verikokeita, EKG, gastroskopia ja UÄ. Aikaa on jo kulunut reilu vuosi. Enestä selvisin paremmin kuin olisin itse uskonut, alku oli hankala mutta loppuakohden se olikin jo ihan meikein rutiinin omaista. Lopetuksen jälkeen jatkoin vielä muutamien aterioiden korvaamista nutriletillä, mutta siitä huolimatta olen saanut kaikki lähes 20 menettämääni kiloa kuin varkain jo takaisin, kohta menee jo plussan puolelle. huuuuhhh. Ajatuksenani oli ene ryhmän alkaessa nyt tälläkertaa on todellakin se viimeinen kerta kun päästän painon nousemaan takaisin, plääh en enään itsekkään usko ilman suurempaa tukea että minä pystyisin tuon painon pitämään hallinnassa (ainakaan ilman todellista apua). Ruokailu kun ei pysy hallussa ilman että lasken jokaisen suupalan minkä suuhuni laitan, onhan tämä elämäkin muuta kuin vaan ainaista ruoan määrän/laadun tarkkailua)
Odottelen siis sitä suurta kirjekuorta tulevaksi ja varmistuksen siitä että minut leikattaisiin. Henkisellä puolella teen sitä valmistautumista tulevaan ja yritän kerätä tietoa sen minkä vain kerkeän ja pystyn sisäistämään.

Elämäntapa remonttia kokajan pikkuhiljaa toteuttaen.
jocolor

iceage100

Viesti kirjoittaja Rosmariini Pe Heinä 13, 2012 12:11 am

Tsemppiä projektin toteuttamiseen! Smile
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Heinä 13, 2012 2:20 am

Tervetuloa Lady iceage!
Sinulla on erittäin hyvät mahdollisuudet päästä tavoitepainoosi, koska sinulla on asenne kohdallaan!! Tsemppiä omalle polullesi!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja iceage100 Pe Heinä 20, 2012 10:25 pm

Kiitos sinulle elämä edessä. Sinun tarinasi antaa kyllä positiivisessä mielessä uskoa muillekin, todella mahtavasti olet saanut tuloksia aikaiseksi.
sunny sunny sunny

iceage100

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Heinä 21, 2012 1:35 am

Kiitos Iceage100!
Minulla ei ollut leikkurin jälkeen kipuja, mutta vasta nyt jonkin aikaa ollut kipuja mahassa! Ylämahalla, kylkiluiden alla on jomottavaa kaivelua. Ihmettelen, onko se mansikka, joita olen nyt syönyt vähän enemmän? Kun painelen mahaa, sieltä alkaa kuulua kurinaa ja kipu lieventyy. Toiset sanoo, että esimerkiksi sappikivikohtaus ei voi olla näin lievä. Voiko sappi vaivata ilman, että olisi ihan oikea kohtaus päällänsä? scratch
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja iceage100 To Elo 30, 2012 2:39 pm

Päivitystä päiväkirjaan.
Elämä edessä, oletko saanut jo helpotusta vatsavaivoihisi? Toivottavasti olet saanut sen jo kuntoon.
Nyt kesä kun mennyt on ja ihana syksy tehnyt tuloaan, on vuoden ajassa tapahtunut uuden kauden alku, tarkoittaa se minun kohdallani myös asioiden edistymistä. Leikkaus on näillä näkymin lokakuussa, JEE...
Toivottavasti myös toteutuu. Syys flunssasta jo toipumaan päin, ENED tökkii, kun on ollut lääke kuuri ja muutenkin ajatukset rullaa ylös ja alas.
Kaikkeni teen että pysyisin kasassa. Tarvii tukea ENED ruokavalion toteutukseen.

iceage100

Viesti kirjoittaja annukka1955 To Elo 08, 2013 10:55 pm

Hei Lady iceage100:
Tsemppiä Sinulle. Kokeile enen lisäksi tomaattia, siis pussin oton jälkeen, minulla se tuntuu auttavan. Myös kurkkua voit kokeilla. Leikkauksen jälkeenhän ei voi syödä kaikkea noita, mutta ennen leikkausta voi. Itse juon kahvia+rasvaton maito, se piristää. Myös nestettä tulee saada riittävästi, mulla yks lääkäri sanoi: ellei juo tarpeeksi voi tulla kihti. Joten olen muistanut juoda. Koeta jaksaa. Annukka1955

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja iceage100 Ma Elo 12, 2013 5:15 pm

Kiitti kommentista annukka1955, ENED on jo takanapäin ja GBP leikattukin jo olen. Tuo tomaatti oli hyvä idea, itse tykästyin mikrossa kuumennettuun tomaattiin kun ENED kuurin aikana olin myös hirveän viluinen. Muutamia laatuja pussikeittoja pystyin vain syömään, mutta onneksi se aika on taakse jäänyttä elämää. (toivottavasti)

iceage100

Viesti kirjoittaja iceage100 Ke Elo 14, 2013 5:06 pm

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013081317364210_lh.shtml
Lohduttava artikkeli Iltalehdessä, viitaten tuohon painonpudotus nopeuteen ja pysyvyyteen.alien 
Ehkäpä minulla sittenkin on toivoa.

iceage100

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa