Tästähän se sitten lähti, eka kerta 2v tauon jälkeen salilla :)
2 posters
Tästähän se sitten lähti, eka kerta 2v tauon jälkeen salilla :)
Kädet täräjää vieläkin, mutta hyvä on fiilis. Liikunta asteli nyt pikku hiljaa takasin mun elämään, ensin alkoi lenkkeily ja nyt sitten vihdoinkin starttasin salilla käynnin. Ostin 2kk kuukausikortin ja motivaatio on huipussaan, niin hyvä fiilis tuli tästä päivästä. Jännitti tosin mennä aika lailla ja häpeä omista läskeistä ja roikko käsivarsista. Mutta kynnys ylitetty ja tästä on hyvä jatkaa. Oottekos te jotka harrastatte puntteilua muokanneet normi ruokavalioo mitenkään treenipäivinä?
pillipulla- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011
Vs: Tästähän se sitten lähti, eka kerta 2v tauon jälkeen salilla :)
Olen käynyt salilla kuukauden ajan pari kertaa viikossa. Leikkauksesta kohta 3kk. Sen kummemmin en ole ruokavaliota muuttanut, vain proteiinijuomaa olen juonut puoli pulloa treenin jälkeen. Leaderin proteiinijuoma, 0.5l juoma sisältää 32g heraproteiinia, 160kcal. Varmaan normaalilla ruokavaliolla pärjää, kunhan on riittävästi proteiinia. Pyrin tuohon 1000 kcalorin päiväannokseen, niin minusta tuntuu hyvältä, että varmistan juomalla proteiinijuomaa treenipäivänä, jotta lihakset saavat varmasti tarpeeksi rakennusaineita.
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa