Se on sitten menoa...
+11
ritu
MRA123
huanita
Poutapilvi
Lovely
Wee2be
Nana
Paloma
Laihduttava
sateenkaarenpäässä
Adele
15 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Se on sitten menoa...
Heissan kaikille!
Tänään ollut erittäin tapahtumarikas päivä, Vaasasta soitettiin et ma:na on ylävatsan ultra ja to:na menen gastroskopiaan. Iltapäivällä soitti paikkakuntani diabeteshoitaja...minulla on suunniteltu leikkauspäivä 2.joulukuuta!!! Huomenna menen punnitukseen ja ti:na alkaa eneily, huh huh mikä tahti...Viikonloppuna pitää hommata Nutrilett-pussit, miltähän kana- ja kasviskeitto maistuvat? Ja varmaan täytyy hommata jotain makeita juttujakin. Voi hittolainen, mikä jännittävä ja varmaan rasittava vaihe edessä...Mutta voinko joskus vielä kävellä niin ettei reidet hankaa toisiinsa?
Toivottavasti kaikki ensi viikon tutkimukset ovat ok, että voin aloittaa uuden vaiheen elämässäni!!
-Adele-
Tänään ollut erittäin tapahtumarikas päivä, Vaasasta soitettiin et ma:na on ylävatsan ultra ja to:na menen gastroskopiaan. Iltapäivällä soitti paikkakuntani diabeteshoitaja...minulla on suunniteltu leikkauspäivä 2.joulukuuta!!! Huomenna menen punnitukseen ja ti:na alkaa eneily, huh huh mikä tahti...Viikonloppuna pitää hommata Nutrilett-pussit, miltähän kana- ja kasviskeitto maistuvat? Ja varmaan täytyy hommata jotain makeita juttujakin. Voi hittolainen, mikä jännittävä ja varmaan rasittava vaihe edessä...Mutta voinko joskus vielä kävellä niin ettei reidet hankaa toisiinsa?
Toivottavasti kaikki ensi viikon tutkimukset ovat ok, että voin aloittaa uuden vaiheen elämässäni!!
-Adele-
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Vs: Se on sitten menoa...
Vautsi! Hieno juttu. Onnea loppumetreille ja sitten siihen uuteen kauteen.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Rohkeutta ja voimia!
Uusi elämä alkaa...
Uusi elämä alkaa...
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Kiitos teille ihanaisille!! Nyt on kyllä niin jännittävät ajat käsillä...Kahdelle vanhimmalle lapselle 11.v ja 10.v olen yrittänyt jotain kertoa, ja tytär kysyi että äiti tekeekö tämä sun lonkalle hyvää(mulla lonkassa voimakas nivelrikko)! Ja toivoi et heti kun palaudun leikkauksesta mennään lenkille :) Äitin kulta, ei ole ennemmin kertonut et haluaa äiteen kans lenkille!!!
Mua kyllä jännittää sekin, mitä voi ultrassa ja gastroskopiassa löytyä, että on este leikkaukselle? Kaikki on uutta? Ja kenellä kokemuksia Pekka Tolosesta, tekee mulle tähystyksen?
Ultrassa ja gastroskopiassa löytyvät (esim palleatyrä,sappikivet, helikobakteeri) ei ole este leikkaukselle joten paljon tsemppiä sulle!!!:)
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Matka etenee vauhdilla, hieno homma! =) Toivottavasti löytyy mieleiset ene valmisteet, niin menee eneilykin mukavammin =) Tsemmpiä!
Adele, TOIHAN KUULOSTA TOSI HIENOLTA:)
Enellä olen ja odottelen leikkaus aikaa.
Tsemppii:)
Enellä olen ja odottelen leikkaus aikaa.
Tsemppii:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Multa löytyi sekä tyrä että sappikivet tutkimuksissa, mutta eivät olleet este leikkaukselle. Ainoastaan helikobaku aiheuttaa leikkauksen siirron siihen, kunnes se on saatu lääkkeillä hoidettua.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Nyt olen sitten eneillyt pari viikkoa vaihtelevalla menestyksellä, pari repsahdusta on ollut Eilen olin punnituksessa, paino oli tippunut -5,6 kiloa! Täytyyhän tuohon olla tyytyväinen Mutta nyt maistuvat nuo kasviskeitot mun suussa aivan kamalalle...maustan niitä curryllä ja vihreällä tabascolla, hieman muuttavat makua. Raaka kukkakaali on mun pelastukseni, sitä tykkään mussuttaa.
Iltaisin mieleen tulee kaikenmaailman kauhukuvat, välillä pelkään nukutusta, sitten taas pelkään kuolemaa yms. mutta kai nämä ovat aivan normaaleja ajatuksia tässä vaiheessa...
Iltaisin mieleen tulee kaikenmaailman kauhukuvat, välillä pelkään nukutusta, sitten taas pelkään kuolemaa yms. mutta kai nämä ovat aivan normaaleja ajatuksia tässä vaiheessa...
Se on varmastikin ihan normaalia, että miettii kaikenlaisia kauhujuttuja leikkausta odotellessa. Mutta usko vaan, sen onnen määrä, mikä sydämeen hiipii muutama viikko leikkuun jälkeen kun huomaa painon oikeasti laskevan ilman nälännäköä, voittaa mennentullen ne
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Täysin samaa mieltä Huanitan kanssa!
Tämä olo korvaa kyllä kaiken muun
Tämä olo korvaa kyllä kaiken muun
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Adele, Tuohan on ihan normaalia että mieleen tulee kaikki kauhut kuolemasta lähtiin tokkopa kukaan ylipainoisen riskeillä ihan pokkana voi narkoosiin suhtautua mutta se on hyvä että harva jää leikkauspöydälle ja eihän vaaratonta leikkausta ookkaan, tässä kolmeviikkoa sitten kun olin muussa leikkauksessa niin kuulin että harmiton pikkuleikkaus joka piti olla rutiinijuttu niin vaati potilaan hengen kun oli tullut odottamattomia komplikaatioita.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Hienoa:)) onnea ja jaksamista näille loppurutistuksille:)
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Eilen Vaasassa labrat, spirometria ja esikäynti, paino nyt - 7 kg.
Kyllä vaan oli mukava saada käydä läpi asioita hoitajan ja anestesialääkärin kanssa, harmi vaan ettei yhtäkään kirurgia ollut paikalla.
Mun helicokoepalan tuloksia ei löytynyt mistään, joten se otettiin verikokeella...tulokseen menee kyllä viikko, joten vasta leikkuuseen mennessä tietää vastauksen Toivottavasti ei ole...
Ei millään voi uskoa, että leikkuuaika on JO viikon päästä Kuulin eilen, et mut leikkaa nainen.
Kyllä vaan oli mukava saada käydä läpi asioita hoitajan ja anestesialääkärin kanssa, harmi vaan ettei yhtäkään kirurgia ollut paikalla.
Mun helicokoepalan tuloksia ei löytynyt mistään, joten se otettiin verikokeella...tulokseen menee kyllä viikko, joten vasta leikkuuseen mennessä tietää vastauksen Toivottavasti ei ole...
Ei millään voi uskoa, että leikkuuaika on JO viikon päästä Kuulin eilen, et mut leikkaa nainen.
Minulle kävi myös että kun olin tuolla Oys:issä viimeisellä käynnillä enne leikkuta,että justiin nyt en tavannut leikkaavaa lääkäriä vaan oli sijainen.
Saa nähdä että leikkaako minut mies vai nainen.
On sinulla niin lähellä tuo päivä
Saa nähdä että leikkaako minut mies vai nainen.
On sinulla niin lähellä tuo päivä
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
viikon päästä 2.joulukuuta:)
Huomenna Vaasa kutsuu aamulla yhdeksältä...mut leikataan toisena Jännittää, jännittää...varsinkin kun ei itse voi vaikuttaa millään tavoin!
Tänään olin vielä punnituksessa, eneilyn saldo - 9 kiloa!!!
Son menoa nyt, kirjoittelen kuulumisia, kun kotiudun sairaalasta
Tänään olin vielä punnituksessa, eneilyn saldo - 9 kiloa!!!
Son menoa nyt, kirjoittelen kuulumisia, kun kotiudun sairaalasta
Onnea matkaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Registration date : 29.09.2009
Onnea matkaan:)))
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 12.11.2010
Onnea sinulle! Huomenna tähän aikaan se on jo ohi
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Onnea matkaan ja enkeleitä olkapäälle(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Adele, mee hyvällä onnella
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Tervehdys!
Eilen jo kotiuduin sairaalasta, vaikka olisin kyllä itse voinut olla viel yhden yön...100 kilometrin automatka oli aika hurja kokemus, jokaikinen pieni töyssy sattui vatsaan
Viime yönä nukui 14 tuntia, välillä kyllä heräillen, mutta olo oli niin hutera et teki ihan hyvää
Nyt sitten totuttelen uuteen masuun ja toivun päivä päivältä enemmän...Leikkauksessa tuli joku odottamaton juttu, ohutsuolen lieve oli liian lyhyt, mutta kirurgi sen ammattitaitoisesti hoiti...sen takia leikkaus kesti kaksi tuntia!
Kirjottelen myöhemmin lisää, nyt huilimaan :9
Adele
Eilen jo kotiuduin sairaalasta, vaikka olisin kyllä itse voinut olla viel yhden yön...100 kilometrin automatka oli aika hurja kokemus, jokaikinen pieni töyssy sattui vatsaan
Viime yönä nukui 14 tuntia, välillä kyllä heräillen, mutta olo oli niin hutera et teki ihan hyvää
Nyt sitten totuttelen uuteen masuun ja toivun päivä päivältä enemmän...Leikkauksessa tuli joku odottamaton juttu, ohutsuolen lieve oli liian lyhyt, mutta kirurgi sen ammattitaitoisesti hoiti...sen takia leikkaus kesti kaksi tuntia!
Kirjottelen myöhemmin lisää, nyt huilimaan :9
Adele
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa