Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voihan järkytys

+2
HyeeNa!
hansu
6 posters

Siirry alas

Voihan järkytys Empty Voihan järkytys

Viesti kirjoittaja hansu Ke Toukokuu 30, 2012 1:45 pm

Tässä ollaan kevät taisteltu leikatun jalan kera. Kovasti pelkäsin, että paino lähtee nousuun, kun ei pysty liikkumaan ja ruokakin tuntui maistuvan... Jalkakaan ei ole kuntoutunut toivotun mukaisesti ja ongelmia on riittänyt.

Nyt on kuitenkin turpoavaan jalkaan saatu tukisukka ja pieni nesteenpoistolääke siihen kaupan päälle. Näistä johtuen voin "iloisesti" todeta olevani kolmatta päivää ns. normaalipainoinen ihminen. Nämä ovatkin sitten ihan ensimmäiset peräkkäiset päivät kuin näin voi sanoa aikuisiällä. Nesteet tietysti osittain palaa kun lääkkeet loppuu, mutta ajatus ihana... 1,5 kg on varaa siihen ylärajaan... Pitää nauttia tästä niin kauan kuin tätä riemua riittää.

Ihmiset tosin jo enenevissä määrin käyvät ohjeistamassa minua siitä, että enää ei saa laihduttaa. Entinen työkaverinikaan ei minua tuntenut kun vilkuttelin hänelle. Pienen hetken kuluttua hän tuli juttelemaan seurallaiselleni eikä vieläkään tuntenut minua. Otti jopa ja esittäytyi minulle :lol:. Noh matka on pitkä "armeijan telttakankaisiin" pukeutuneesta mammamallin ihmisestä lantiomallin farkkuihin pukeutuvaan räväkämpään minuun. vaatekoko tippunut 52-54=>38-40. Kyllä tämä on kannattanut!

Iloista ja pienenevää kesän alkua kaikille. Ja te, jotka olette jo tavoitteenne saavuttaneet, nauttikaa kesästä ja sen riemuista. Aloittelijoille tsemppiä. Itse voin vain todeta tämän olleen parasta, mitä olen itselleni suonut.

Viimeinen muokkaaja, hansu pvm Ke Toukokuu 30, 2012 10:25 pm, muokattu 1 kertaa
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Voihan järkytys Empty Vs: Voihan järkytys

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Toukokuu 30, 2012 4:49 pm

Olipa kyllä ilo lukea tekstiäsi! Väkisinkin tuli hymy huulille, samaa odotellessa siis. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Toukokuu 31, 2012 1:20 am

Onnea puumanainen Smile Enkä sillä tarkoita että pitäisi pyörittää nuoria miehiä, vaan että voi pukeutua kuten huvittaa ja on onnellinen ja sisäisesti tyytyväinen olo.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja hansu To Toukokuu 31, 2012 1:44 am

On se hyvä, että et kauppaa nuorempia miehiä... Olen aina tykännyt vähän vanhemmista ja enemmän elämänkatselmusta omaavista herroista Laughing . En ole noiden nuorten miesten päälle vielä ymmärtänyt... Oma isäntäkin reilummin minua vanhempi ja hyvä niin.
hansu
hansu

Viesti kirjoittaja BLOCCO To Toukokuu 31, 2012 7:42 am

isohalipusituuletus!
"suvun naiset käy polvillaan, mutta AINA nousevat..."
oli ihan pakko muistuttaa tuosta viime syksyisen yv-keskustelumme yhteydessä paljastamasti mummosi luonnehdinnasta!
Hienoa qwertyillä tänne kommenttia, kun hansu olet päässyt tavoitteeseen. Samasta näemmä lähdettiin kesällä 2010, jolloin mulla BMI oli yli 45. Leikkausaikaan 8 kk sitten se oli vielä 36, mutta nyt keikkuu vain jonkun kilon "Lievästi lihavan" puolella
...silti olen huomannut että saan niin puumat kuin nuoremmatkin taas punastumaan - ehkä nyt hyeenoita kuitenkin varon;-)
Olo vanhalla ruunalla on kuin olisi nuori orhi pääsemässä kevään laitumille - jos se on sitten sitä elämänkatselmuksen tuomaa keväistä eliksiiriä...
Positiivisin puoli on kuitenkin se , että "kaljamahaläskistä ukonturjakkeesta" on uudelleensyntynyt poikaystävä!...joten onneksi kelpaa talkoomieheksi ihan kotipuutarhassa, niin ei tarvitse lähteä "emännänkatselmukseen" enää...

XXXXXXXL eli 7XL vaatteista on päästy jo XXL ja osin jo XL-kokoon!
Muutos on raju - pää ei tahdo pysyä perässä, mutta niille, jotka kieltävät minua enää laihduttamasta, olen todennut, että
Leikkausta ennen kyllä laihdutin 35 kiloa. Mutta en minä enää leikkauksen jälkeen ole laihduttanut, vaan olen opetellut uudelleen syömään...sillä keinolla on lähtenyt toinen mokoma...
Ja sinulle hansu lohdutuksen sana, kun et ole päässyt liikkumaan
- tällä uudella syömistavalla paino pysyy hallinnassa, vaikkei hikiliikuntaan pystyisikään. Nyt vasta minäkin otan ensi askeleita liikunnan saralla pitkästä pitkästä aikaa - jalat alkaa jo kestämään...
Joten anna riemuissasi keulia "mohnan" ihan vapaasti...
P.S.
Pääsin koeistumaan yhtä nuoruuteni kisa-autoa, ja ihan tuli tippa linssiin, kun sovin siihen kuppi-istuimeen TAAS. Pakko kai nuorison kiusaksi ajaa joku pappaluokan kisa, mutta hoidetaan nyt ensin ittemme timmimpään kuntoon!

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Viesti kirjoittaja hansu To Toukokuu 31, 2012 1:31 pm

Tervehdys kaikille ja kiitokset viesteistä! Puntarin lukema näyttää jo alle 65 kiloa, joten yhäkin alaspäin menty. Nyt alkaisi painotavoite olla kohdallaan ja itse koen voinnin hyväksi. Nyt pitäisi tasapainottaa tilannetta Rolling Eyes, mutta se onkin sitten eri temppu. Vaatekaappi pitäisi taas "siivota" ja isot vaatteet laittaa kiertoon.

Blocco- Pahaa sisua ja itseppäisyyttä ei voi kitkeä minusta. Opit istuvat syvällä. Alkutalvi on vain koitellut, mutta se on elämää. Olet kyllä melkoisen määrän noita kiloja tiputellut. Ilahduttavaa lukea, että liikkuminen alkaa sinulla sujua ja paluu entisten harrasteiden pariin häämöttää jo edessä. Toivotetaan kisaonnea sinulle molemmissa projekteissa Laughing. Ja muistahan pitää pilke silmäkulmassa ja naurattaa tyttösiä jatkossakin... Omaa emäntää unohtamatta!!
hansu
hansu

Viesti kirjoittaja Elämä edessä To Toukokuu 31, 2012 5:01 pm

Ihanaa Hansu, ihanaa!!!! Very Happy bounce lol!
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Toukokuu 31, 2012 5:02 pm

..silti olen huomannut että saan niin puumat kuin nuoremmatkin taas punastumaan - ehkä nyt hyeenoita kuitenkin varon;-)

Repesin tälle :'D
Mahtava pudotus blocco! Onnittelut!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Kesä 05, 2012 4:49 am

:onnea Hansu, nyt oot sen tehny, vaikka mitä kamalaa oli talvella, nyt lopussa kiitos seisoo Very Happy nauti kesästä, niin ten minäkin lol!
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics