Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voihan V...esi!

+5
tigertytto
Kimby
Fisu
Inka
Sokerihiiri
9 posters

Siirry alas

Voihan V...esi! Empty Voihan V...esi!

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Heinä 18, 2011 1:19 am

Moikka!
Onko kenelläkään muulla vaikeuksia saada alas 1,5-2 litraa vettä päivässä? Mulla tökkii tuon veden kanssa ihan todella paljon...
Onko vinkkejä, miten saisi juotua?
olen maustanut sitruunalla ,limellä, greipillä yms. Light-mehut maistuvat suussani ällöltä, joten nekään eivät uppoa... No
Ruokaa kyllä menisi senkin edestä... tänäänkin oikein kunnon mielitekopäivä pale
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Voihan V...esi! Empty Vs: Voihan V...esi!

Viesti kirjoittaja Inka Ma Heinä 18, 2011 2:01 am

Hei Sokerihiiri Minulla auttoi vedenjuonnissa se, että siirryin kivennäisveteen, ja juon sitä pillillä. Kivennäisvedessä sopivimpia ovat vähähiilihappoiset juomat. Myös pullotetut hiilihapottomat vedet menevät alas paremmin. Olen ajatellut, että se johtuu siitä, että koska ne ovat pehmeämpiä (matala ph), ne ovat myös vatsaystävällisempiä. Lähdevesi on parasta.

Nämä ovat minun omia kotitekoisia diagnooseja, mutta ainahan sitä yrittää ja kokeilee, josko jokin auttaa. Minulle tehtiin sleeve leikkaus kolme viikkoa sitten.
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011

Viesti kirjoittaja Fisu Ma Heinä 18, 2011 1:08 pm

Samoja vinkkejä mullakin, olen sekoitellut veteen hieman vissyä ja/tai haluamaani mehua. Jääteellä maustettu vesi (n. 1-2dl kahteen litraan vettä) oli aluksi suosikki, sitä join monta kuukautta. Veden pitää myös olla sopivan lämpöistä, aluksi maha ei tykännyt liian kylmästä tai kuumasta. Pienet ekstrakalorit ja sokeri veden maustamisesta ovat mielestäni paljon pienempi paha, kuin että riittävä vesimäärä jäisi juomatta. Smile

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Heinä 18, 2011 1:15 pm

Lämmin tee, haalea tee, jäätee...
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Heinä 18, 2011 2:14 pm

Kiitos vinkeistä! Pakkohan minun on jotenkin vesi alas saada, kun harmikseni painokin nousi taas yli sataan!!! Mad Evil or Very Mad
Olen jotensakin ihmeessä, kun mielestäni pystyn syömaan aivan kaikkea ja melkeenpä jatkuvasti...eikö tämä laihdustus loppunutkaan leikkaukseen ,niin kuin moni kertoi!? No Kokoajan joutuu laskemaan kaloreita... Onkohan mua leikattu laisinkaan? affraid
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Heinä 18, 2011 5:23 pm

Minä olen ajatellut samaa että jos leikkauksenkin jälkeen pitää laihduttaa ja laskea kaloreita niin mitä hyötyä siitä leikkauksesta sitten on?ja tajuan tietty että se ei olekkaan mikään taikatemppu..naps..ja ihminen laihtuu..mutta silti mietin miten se sitten helpottaa tätä kamalaa taistelua painoa vastaan Sad Embarassed
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Aurora Ma Heinä 18, 2011 5:38 pm

Mä olen meidän diabetikolle tehnyt makuvettä, laittanut sekaan, omenaa, persikan viipaleita ja hyvin on mennyt alas vaikka muuten ei juo vettä kun väkisin.

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Heinä 18, 2011 5:56 pm

Mulla menee parhaiten huoneenlämpöinen vesi. Tavoittele aluksi sitä 1,5 litraa ja laske myös jogurtit yms. nesteeksi.

Tigergirl leikkaus helpottaa sitä kcal laskemista. Ei mahdu ruokaa kuin minimaallisesti kerrallaan. Ei munkaan kaloreita tarttisi laskea, jos en herkkuja söisi tai vastaavasti söisin muutaman tunnin välein. Nyt olenkin laskenut kaloreita lähinnä siksi, että tulee tarpeeksi ja proteiineja kanssa. Eli sinäänsä suuri ero entiseen. Herkkujakin tulee vedeltyä aika huolettomasti esim. suklaapatukka, jäätelö ja pari keksiä/ päivä ja silti kaloreiden puolesta on ok.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Lovely Ma Heinä 18, 2011 7:47 pm

"Uusi viesti kirjoittaja tigertytto Tänään kello 12:23 pm
Minä olen ajatellut samaa että jos leikkauksenkin jälkeen pitää laihduttaa ja laskea kaloreita niin mitä hyötyä siitä leikkauksesta sitten on?ja tajuan tietty että se ei olekkaan mikään taikatemppu..naps..ja ihminen laihtuu..mutta silti mietin miten se sitten helpottaa tätä kamalaa taistelua painoa vastaan Sad Embarassed "

Kyllä se helpottaa, ennen leikkausta en laihtunut Mad
mutta nyt leikkaus tukee ja vaikka syön samalla lailla terveellisesti, paino menee alaspäin pikkuhiljaa I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Heinä 19, 2011 3:32 am

Mä oon taistellut koko urakkani (14 kk) saman ongelman kanssa, juominen meinaa unohtua ( tai siis kahvi menee kyllä liiankin kanssa). Välillä auttaa vesipullo pöydällä/käsilaukussa, välillä laimea mehu, välillä vissy tai tuoremehu laimennettuna. Vihreä tee tai jäätee. Mutta edelleen on päiviä joina tuo 1,5 litraa jää vajaaksi, seurailenkin kämmenien päällysiä, jos on verisuonet pinnassa, oon juonut liian vähän. Ja mulla sama juttu, ei niinkään kylmät juomat kuin huoneenlämpöinen vesi.

Mä voin hyvin uhontaa vaikka olla 8 tuntia juomatta juuri mitään. Yritänkin säännöllisyydellä ( aamuvitamiinit 2 dl, puolen litran pullo vettä ennen lounasta tai viimeistään lounasta ennen ruokalassa 2 dl, Usein kuitenkin iltaisin istun iltaa isojen laimeiden mehulasien kera, ja lupaan itselleni että nukkumaan voin mennä vasta kun lasi on tyhjä.

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa