Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun?

+3
Pallokala
alati roculis
KittyKatti
7 posters

Siirry alas

Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun? Empty Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun?

Viesti kirjoittaja KittyKatti Su Toukokuu 20, 2012 3:52 pm

Mietin identiteetti kriisiä ja tulin siihen tulokseen, että itselleni ei sellaista tule jos pääsen leikkaukseen, mutta miten on puolisoiden laita? Onko heillä mennyt kaikki liekkauksen jälkeen hyvin? Hehän menettävät tavallaan sen mitä ovat luvanneet rakastaa myötä ja vastamäessä.

Omalla kohdallani on aikaa miettiä tällaisia, sillä eihän vielä ole tietoa milloin pääsen kirurgin käsittelyyn ja pääsenkö ollenkaan.

t. KittyKatti
KittyKatti
KittyKatti

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 14.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun? Empty Vs: Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun?

Viesti kirjoittaja alati roculis Su Toukokuu 20, 2012 4:08 pm

Mitäpäs ne... ? Eihän se pelikenttä entisestään juurikaan muutu!

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009

Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun? Empty Vs: Miten puolisot suhtautuneet pienenevään masuun?

Viesti kirjoittaja Pallokala Su Toukokuu 20, 2012 4:31 pm

No mulla ainakin mies on erittäin tyytyväinen mun muutokseen, muistaa aika usein "ihmetellä ääneen" kun olen niin pieni halata :D.
Joskus "haukkuu" jopa ruipeloksi :lol: .

Kerran tuumasi kyllä että nyt varmaan sit etsit uuden kumppanin kun olet itse muuttunut niin paljon ja hän ei.. No, ei ole lähitulevaisuuden suunnitelmissa sellainen kuitenkaan.

Niin ja jonkilainen kriisi minulla kyllä on, vaikka toisaalta nautin siitä että voin ostaa kauniita vaatteita ja
pukeutua niihin, tunnen itseni edelleen poikkeuksellisen lihavaksi (vaatekoko 42/44). Salaa vertailen itseäni muihin
ylipainoisiin ja mietin että näytänkö yhtä isolta vai vielä isommalta.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja hansu Su Toukokuu 20, 2012 10:37 pm

Kyllä sitä identiteettikriisiä tulee itsellekkin. On vaikeutta mm. ostaa oikean kokoisia vaatteita. Tänään ostin kirppikseltä pitovaatteiksi neljä hamosta kokoa 40 ja farkkutakin kokoa 38... Takkia kiersin moneen otteeseen, pää sanoi kokoa liian pieneksi ja viimein kun urkenin sovittamaan niin takki istui kuin valettu Smile. Nyt on kesäksi taas vaatetta mitä käyttää.

Isäntä ainakin minulla on tyytyväinen. Lupasin luopua tämän leikin myötä "mummomallin" alusvaatteista ja uuden minän myötä varmuttakin on lisää. Useinhan tuo isäntäkin patistelee näyttävämmän näköisiä vaatteita ostamaan. Vanhat teltat ovat mennyttä aikaa. Usein olen miettinyt sitä, kokeeko isäntä oman "reviirinsä" uhatuksi, mutta meillä luotto suhteessa on kunnossa. Ei ole tarvista sekoittaa perhesuhteitä.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Ma Toukokuu 21, 2012 12:00 am

Minä taas mielenkiinnolla odotan, josko tässä "vanhoilla päivillään" vielä ryhtyisi parisuhteelliseksi. Avioerosin toistakymmentä vuotta sitten, ja sen jälkeen olen elänyt lähinnä vain lasten kanssa ja ehdoilla, ja paisunut vuosi vuodelta. Läskikerrosten lisäksi jo itseinho on tehokkaasti estänyt pyrkimästä kaveruutta kummempiin suhteisiin. Nyt kerrostumien liuetessa voisi ehkä alkaa elätellä kuvitelmia jonkinlaisista muistakin suhteista. Jonain vuonna minäkin vielä... Wink
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Viesti kirjoittaja KittyKatti Ma Toukokuu 21, 2012 12:35 am

Eihän se pelikenttä todellakaan muutu, sen vaan löytää ehkä helpommin leikkauksen jälkeen Cool

Pallokala: Älä ihmeessä vertaa itteäs isompiin. Sulla on aivan hillitön painon pudotus takana ja näytät kuvassa todella upealle. cheers

Hansu: Varmasti ihana kuulla kehuja ja kannustusta. Nämä mummoalkkarit kyllä ällöttää ja ovatkin oikeita seksintappajia. Crying or Very sad

AnnukkaK: Kohta sulla on niin vientiä parisuhde markkinoilla, että et perässä pysy Very Happy

Kiitti kommenteista, nyt on ehkä aika keskustella tulevasta muutoksesta miehelleni. Eihän ne läskit lähde päivässä eikä kahdessa, mutta että hän ymmärtää mihin olen menossa ja mitä tuleman pitää.

t. KittyKatti
KittyKatti
KittyKatti

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 14.05.2012

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Toukokuu 22, 2012 9:49 pm

Minä olen yrittänyt pienin annoksin ohimennen kertoa miehelleni aina ajoin mitä tuleman pitää. Se ei todellakaan ole semmoinen "istutaanpas alas ja puidaan juurta jaksain"-tyyppi Smile Eli saatan mainita ihan ohimennen erinäisiä asioita vähän kerrallaan pureskeltavaksi ja annoin sille klinikalta saamani hoito-ohjekansion luettavaksi missä oli post-op ruokavalioon liittyviä asioita ja kyselin vaan myöhemmin onko lukenut ja onko kysyttävää Smile

Ohimennen heittämäni asiat ovat liittyneet mm. vaatehankintoihin, ruokailutapojen muuttumiseen meidän perheessä, leikkauksen riskeihin..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Toukokuu 23, 2012 1:36 am

Meillä mies on kovin tuskastunut, haluaisi kovasti että pääsisin jo leikkaukseen. Herraa jännittää hirveesti kun haluaisi jo nähdä miltä meikäläinen näyttää pienempänä ja parempivointisena. Todennäköisesti leikkauksen ajankohta on kuitenkin joskus syksyllä. Tietysti pelkää jonniin verran että mitä tästä tulee eikä tahdo millään uskoa että mää pääsen siihen leikkaukseen. huh tätä epäuskoa ja vaikeutta. Täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin sitten eikä tuu komplikaatioita koska niistähän se vasta riemastuisi ja sanoisi että oli elämäni suurin virhe mennä leikkaukseen ja plaaplaa. : D No, saapa nähä.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa