Kyllä ketuttaa !!!!
5 posters
Kyllä ketuttaa !!!!
Olen siis laihdutusleikkaukseen menossa(toivon mukaan) Lähete on lähtenyt t.keskuksesta eteenpäin....
Nyt kävi näin P**** tuuri.. että mulle oltiin soitettu edellispäivänä kolme kertaa vieraasta numerosta ( olin töissä ja puh oli jäänyt kotiin, tulin kotiin hiukan ennen kolmea ja soitin takaisin).. Tyksistä sairaanhoitaja.
Kun kerroin nimeni niin hän sanoi että oli soittanut peruutusajasta joka oli tullut lääkärille. Mutta se aika on mennyt jo. VOITTE VAAN USKOA MITEN HARMITTI
Sanoi että on laittanut kirjeen mulle tulemaan. Kesällä heidän osasto menee kiinni. Ja mun lääkärin aika on elokuussa. Kesällä menen labrakokeisiin ja ravintoterapeutille.
En edes muista koska mulle olis käynyn niin että puh on unohtunut kotiin !!!!!
Taisi siis mennä mahdollinen leikkaus 4kk eteenpäin
Nyt kävi näin P**** tuuri.. että mulle oltiin soitettu edellispäivänä kolme kertaa vieraasta numerosta ( olin töissä ja puh oli jäänyt kotiin, tulin kotiin hiukan ennen kolmea ja soitin takaisin).. Tyksistä sairaanhoitaja.
Kun kerroin nimeni niin hän sanoi että oli soittanut peruutusajasta joka oli tullut lääkärille. Mutta se aika on mennyt jo. VOITTE VAAN USKOA MITEN HARMITTI
Sanoi että on laittanut kirjeen mulle tulemaan. Kesällä heidän osasto menee kiinni. Ja mun lääkärin aika on elokuussa. Kesällä menen labrakokeisiin ja ravintoterapeutille.
En edes muista koska mulle olis käynyn niin että puh on unohtunut kotiin !!!!!
Taisi siis mennä mahdollinen leikkaus 4kk eteenpäin
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Harmi
Heippa!
No nyt vaan jatkat tsemppiä kohti leikkausta, ehkä tolla kuitenki oli joku tarkotus että unohit puhelimen kotiin. Kyllä sä sinne pääset ja kaikki menee hyvin
Koita vaan jaksaa etiäpäin sisulla
No nyt vaan jatkat tsemppiä kohti leikkausta, ehkä tolla kuitenki oli joku tarkotus että unohit puhelimen kotiin. Kyllä sä sinne pääset ja kaikki menee hyvin
Koita vaan jaksaa etiäpäin sisulla
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Vs: Kyllä ketuttaa !!!!
Tänään kolahti postiluukusta ISO kirje tyksistä.
Iso nippu papereita. Ei mulla lääkäri mennykkään elokuuhun.
Vaan homma etenee näköjään näin: 4.5 labra (verikokeita,sokerirasitus,ym), 14.5 ravintoterapeutti. ja sisätautipuolella lääkäri 24.5 !!
Toivottavastim nyt alkaa hommaa rullamaan eteenpäin... vaikka onhan tässä vielä näidenkin jälkeen vielä paljon paljon edessä ennen kuin leikkaus tulee.
Nyt pitäisi sitten tosiaan alkaa pudottaa painoa, jotta s.lääkäri näkee että olen tosissani.
Iso nippu papereita. Ei mulla lääkäri mennykkään elokuuhun.
Vaan homma etenee näköjään näin: 4.5 labra (verikokeita,sokerirasitus,ym), 14.5 ravintoterapeutti. ja sisätautipuolella lääkäri 24.5 !!
Toivottavastim nyt alkaa hommaa rullamaan eteenpäin... vaikka onhan tässä vielä näidenkin jälkeen vielä paljon paljon edessä ennen kuin leikkaus tulee.
Nyt pitäisi sitten tosiaan alkaa pudottaa painoa, jotta s.lääkäri näkee että olen tosissani.
Hienoa! Kevät tulee menemään sinulla mukavasti, kun on 10 päivän välein tapahtumaa leikkaukseen liittyen. Toivottavasti saat noista jo varatuista ajoista stemppiä painonpudotukseen!! Ened on kyllä loistava siinä mielessä, että sillä lähtee nopeasti paljon! Hirmuisesti voimia!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
lääkäri olikin 21.5 jo... niin tohkeissani että kirjoitin päivänkin väärin
Hei janette, taisit saada samanlaisen ison kirjeen kuin minäkin, aika samassa tilanteessa ollaan. Mulla jo takana ekat käynnit st-lääkärillä ja rt:lla, heinäkuussa edessä toinen käynti rt:lla.
Tsemppiä, ehkä jossain vaiheessa nähdään tyksissä
Tsemppiä, ehkä jossain vaiheessa nähdään tyksissä
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 07.02.2012
Minä olen kanssa pitänyt laihdutustaukoa tai en oikeesti oo laihtunut, vaikka olen syönyt 1600-1800 kcal ene-ryhmän jälkeen. Housut on kyllä löystyneet ja rypyt oienneet laihdutuksen jäljiltä. Olen käynnyt kuntosalilla ja uimassa.
Tsemppiä janette, minä vielä odottelen kirurkin ja ravintoterapeutin aikaa, kun lähete vasta lähti.
Tsemppiä janette, minä vielä odottelen kirurkin ja ravintoterapeutin aikaa, kun lähete vasta lähti.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa