Pääsen leikkaukseen, jipii!
+5
Jazzi
Pallokala
Maria-76
Marjis
Helmis
9 posters
Pääsen leikkaukseen, jipii!
Heipä hei, enpä ole paljon täällä kirjoitellut, mutta nyt on pakko hiukan hehkuttaa kun olen saanut peruutusajan leikkaukseen ja menossa siihen 7.5.! Syksyyn piti mennä, joten tämä oli erittäin iloinen yllätys. Vuoden verran olen tätä prosessia nyt käynyt läpi (lähetteenteosta laskettu aika).
Eneilyä nyt sitten vaan, ja täytyy sanoa että kyllä tiukkaa tekee... Nälkä on aikamoinen, mutta onneks sentään paino laskee ja ketoosi jyllää!
Leikkausindikaatoina mulla on "vain" alunperin 43:ssa huidellut BMI (2009), tällä hetkellä n. 34 ja risat, joten olen erittäin iloinen ja yllättynytkin että pääsen leikkauksen. Saan uuden alun syömistottumuksille, ei tarvitse enää kärsiä nälkää ja kuuleman mukaan mieliteotkin häipyy!
Täytyy sanoa, että aika mahtavalta tuntuu ajatus, että 15 vuoden ikuisen laihduttamisen ja lihomisen (jolloin on päässä takonu ajatus että pitäisi laihduttaa) on kohta tavallaan ohi... Huh huh!
Tsemppiä kaikille saman asian kanssa painiville!
Eneilyä nyt sitten vaan, ja täytyy sanoa että kyllä tiukkaa tekee... Nälkä on aikamoinen, mutta onneks sentään paino laskee ja ketoosi jyllää!
Leikkausindikaatoina mulla on "vain" alunperin 43:ssa huidellut BMI (2009), tällä hetkellä n. 34 ja risat, joten olen erittäin iloinen ja yllättynytkin että pääsen leikkauksen. Saan uuden alun syömistottumuksille, ei tarvitse enää kärsiä nälkää ja kuuleman mukaan mieliteotkin häipyy!
Täytyy sanoa, että aika mahtavalta tuntuu ajatus, että 15 vuoden ikuisen laihduttamisen ja lihomisen (jolloin on päässä takonu ajatus että pitäisi laihduttaa) on kohta tavallaan ohi... Huh huh!
Tsemppiä kaikille saman asian kanssa painiville!
Helmis- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 28.05.2011
Vs: Pääsen leikkaukseen, jipii!
Onnea leikkausajasta
Marjis- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010
Oi, ihania uutisia Onnea ja tsemppiä!
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Onnea Helmis, missäpäin sinut leikataan?
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Onnea ja tsemppiä!
Jazzi- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 17.03.2012
Suurkiitokset kaikille! Tyksissä leikataan.
Eneily on KAMALAA, mulla on nälkä ja voin sanoa, etten ilman tulevaa leikkausta olis enää tällä dieetillä, hyi hirveetä.
Easy Dietin pussit oli ihan kamalia, salilta oon ostanu Xtravaganzan, ne on mun mielestä siedettävimmän makuisia, plus et oon Nutriletin patukoita syöny yhden päivässä, saa pureskeltavaa ja iltaisin joskus kurkkua tai porkkanaa. Kyllä tämä kärsimys vielä palkitaan, tiedän sen, mutta on nämä pitkät kärsimysviikot nyt!
Eneily on KAMALAA, mulla on nälkä ja voin sanoa, etten ilman tulevaa leikkausta olis enää tällä dieetillä, hyi hirveetä.
Easy Dietin pussit oli ihan kamalia, salilta oon ostanu Xtravaganzan, ne on mun mielestä siedettävimmän makuisia, plus et oon Nutriletin patukoita syöny yhden päivässä, saa pureskeltavaa ja iltaisin joskus kurkkua tai porkkanaa. Kyllä tämä kärsimys vielä palkitaan, tiedän sen, mutta on nämä pitkät kärsimysviikot nyt!
Minullakin alkuun meinasi tökkiä nuo pussijutut mutta, muutaman päivän kun sai menemään alkoi tuntua siedettävämmältä. Keitoista mulla "herkkuja" oli Nutrilettin kanakeitto ja tomaattikeitto sekä Allevon parsakaali-basilikakeitto. Joskus kun niitä "maustoi" esim. pienenpienellä tilkalla kana- tai vasikkafondia ym. yrttejä ja mausteita, maku muuttui huomattavasti. Kaloreista en tiedä kuinka paljon fondeissa on, mutta määrä on niin pieni ettei se tuskin ole haittaa. Aamuisin usein otin keiton seuraksi kurkkua, tomaattia ja paprikaa. Nutrilett "pirtelöistä" minulle upposi: Forest Fruit, Strawberry ja Hot&cold Mocca. Ja Allevon: Mansikka-mustikka smoothie. Naturdiet;ltä kokeilin Metsämarja-vanilja ja päärynä. Jälkimmäisestä en erityisemmin pitänyt. Vaihtelua kuitenkin oli ja kun ajattelee että, kun aloitin ENEn, ostin n. 9 erilaista makua / 12 laatikkoa, (tomaattikeitto laatikossa 5 pss.) lähes kaikki pussit sain kulutettua. Alkuun tuntui että tulikohan ostettua liikaa. Easy Dietin pussijutuissa muistaakseni oli aika paljon kaloreita ja täällä Päijät-Hämeessä niitä ei RT suositellut käytettäväksi???
Tsemppiä kuitenkin sinulle edelleen ja jaksamista ENEilyyn. Ajattele vain tulevaa positiivisin mielin!
Tsemppiä kuitenkin sinulle edelleen ja jaksamista ENEilyyn. Ajattele vain tulevaa positiivisin mielin!
Jazzi- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 17.03.2012
Kiitos Jazzi vastauksestasi! Täytyypi maistella noita sun suosikkeja, onhan mulla tässä vielä 19 ½ päivää aikaa (en mä sentään tunteja vielä laske! )
Ihana, mäki odottan tyksiin aika ja kirurgi sanos että syksyyn se jää. Aika ei oo vielä postissa tullut. Tuleko muuten aika ja gastron vastaukset sama aikaa vai mitä ? ku hän sanos mulle että viikon päästä tulee aika postissa mut kolme viikko mene jo. Pitäisko okhta soitta ja kysyä tai odottanko ??
Mut sulle Helmis voimia eneilyyn
Mut sulle Helmis voimia eneilyyn
pilksuke- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 22.09.2011
Pilksuike; Soita os. 216 ja kysy leikkausaikaa!
Kiitos, tsemppiä tarvitaan.... Söin äsken lounaalla pussikeiton lisäksi n. 1 dl raejuustoa kun oli jääkaappiin sitä jäänyt ja nyt maha murisee ja ärisee mulle! Ei kai olis pitäny.
Mulle sanotiin sillon gastrolla että peruutusaikoja tulee aniharvoin, joten olen varmaan sitten todella onnekas! Toivottavasti sullekin käy tuuri!
Kiitos, tsemppiä tarvitaan.... Söin äsken lounaalla pussikeiton lisäksi n. 1 dl raejuustoa kun oli jääkaappiin sitä jäänyt ja nyt maha murisee ja ärisee mulle! Ei kai olis pitäny.
Mulle sanotiin sillon gastrolla että peruutusaikoja tulee aniharvoin, joten olen varmaan sitten todella onnekas! Toivottavasti sullekin käy tuuri!
Ja mistä mä sen nr saan kävitkö gastrossa raisiossa tai turussa ? etsin sen nr jos osaan
Mäki olen onnelinen sun puolesta
02-3131216
Kiitos vielä sinulle Pilksuike!
Kiitos vielä sinulle Pilksuike!
Kiitos vinkistä Helmis, mä en olis soittanut jos sä, et olis sanonut soita olen niin arka, mut nyt on soitettu ja aika tulossa oikein hyvää fiiilis
Mä olen ollut niin onnelinen tänään, että puoli teksi puuttu. No nii Helmis mä etsisin sen numeron netistä ja soitin sinne. Leikkauksen aika on 28.08.2012 ja aika on postitettu eilen ja varmasti saan sen huomenna. ja kiitos kovasti näin että säki olit laittanut sen nr tänne
13.6.12 on minun aikani, olisin päässyt ennen mutta piti hoitaa muutama juttu ennen leikkausta. Kokonaisuutena kesti reilun vuoden koko prosessi, ekasta puheista tulevaan leikkaukseen.
MikaS- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 18.04.2012
Onnea leikkuriin ja mallikasta toipumista!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Upee juttu...7.toukokuuta on melko pian!Jaksa vaan tsempata viel enellä ja ajattele että ne kilot ei tuu enää ikinä takasin!!!Kesäkin sitten kivempi ja kevyempi!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Soile, se onkin ollut tässä metka ajatusleikki; mulla on nyt mahdollisuus siihen mihin olen 15 vuotta pyrkinyt, laihtua lihomatta enää koskaan! MAHTAVAA!
Suurkiitokset teille kaikille kannustuksesta!
Suurkiitokset teille kaikille kannustuksesta!
Hienoa Helmis!Tuo onkin aivan mahtava tunne, kun leikkauksen jälkeen käy puntarilla ja paino senkun tippuu vaikkei suuremmin "joudu näkemään vaivaa tai nälkää", senkun noudattaa ohjeita. Aivan ihana juttu. Sama mulla ollut että tollasen 15 v olen taistellut lihomista vastaan kaikin keinoin ja välillä onnistuenkin mutta sitten vaan takapakkia tullut niin että lopulta painoin 105 kg enkä jaksanut juurikaan liikkua enää. Nyt on uusi elämä!Samaa sinulle!
Kiitos tsempistä Soile! Samoin mulla 15 vuotta hurahtanut ajanjaksoa, jolloin olen joko laihduttanut tai olis pitäny aloittaa laihdutus! Mulla "huippu" käväisi 116-118 kg, se on aika paljon minkä tahansa pituiselle, saati sitten 164,5 senttiselle...
Jeeeee "enää" 10½ päivää ENEDiä jäljellä, tää on ollu kyllä aikamoista kidutusta mutta kestän tämän kuin nainen!
ISOT TSEMPPAUKSET kaikille leikkausta harkitseville, prosessissa jo "pyöriville", leikkausajan saaneille ja tietty myös leikkauksen läpikäyneille!
Jeeeee "enää" 10½ päivää ENEDiä jäljellä, tää on ollu kyllä aikamoista kidutusta mutta kestän tämän kuin nainen!
ISOT TSEMPPAUKSET kaikille leikkausta harkitseville, prosessissa jo "pyöriville", leikkausajan saaneille ja tietty myös leikkauksen läpikäyneille!
Hyvä helmis! Ei oo enää pitkälti kittuuttelua ja uusi elämäsi voi alkaa!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa