Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seinäjoen jonotilanne?

4 posters

Siirry alas

Seinäjoen jonotilanne? Empty Seinäjoen jonotilanne?

Viesti kirjoittaja Jossu86 Pe Huhti 06, 2012 11:04 pm

Mulla piti siis olla sisätautilääkärin ja muiden tahojen mukaan leikkaus toukokuulla mutta sitten soittelin gastroon ja kyselin että koskahan mun gastroaika olisi niin nainen siellä sanoi että leikkaus ei mitenkään voi olla toukokuussa koska gastron jonot menevät pitkälle syksyyn. HIENOA! Helmikuussa olin siis sisätautilääkärillä joka niin vannotti että leikkaus olisi toukokuun aikana, ja täytyy sanoa että hieman masentaa nyt :/ Noh, toivotaan että tämän vuoden puolella edes pääsisi leikkauspöydälle. Kauanko itse olette jonottaneet seinäjoen alueella gastroon+muihin loppututkimuksiin?? Kauanko gastron jälkeen on mennyt että olette saaneet leikkausajan? Jokaisen kohdallahan tämä on tietysti yksilöllistä mutta kiinnostaa tietää arvio. Yritin kysellä siltä naiselta vähän tarkempaa tietoa koska mahdollisesti pääsisin letkua nielemään mutta selvää vastausta en saanut..."Pitkälle syksyyn"...... Neutral
Jossu86
Jossu86

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 38
Registration date : 07.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen jonotilanne? Empty Vs: Seinäjoen jonotilanne?

Viesti kirjoittaja Krisu75 La Huhti 07, 2012 6:20 am

Mulla aikaa kului sisätautilääkärin tapaamisesta gastroon sellainen 8 kk. Mulle kans luvattiin leikkaus alkusyksyyn mutta tammikuulle meni. Gastron jälkeen mulla ei menu ku parisen viikkoa kun soittivat leikkausajan ja enen aloittamispäivän sekä vaadittavan kilo määrän.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010

Viesti kirjoittaja Huhtan Ma Huhti 09, 2012 3:04 pm

Itse olin Seinäjoella sisätautilääkärillä viime elokuussa ja sieltä luvattiin leikkausta tammikuulle - ei kannata uskoa niiden puheita. Noin kuukausi sitten olin vasta kirurgian puolen tutkimuksissa eli odottelua gastroon ja muihin tutkimuksiin kertyi noin 7 kk. Hoitajan vastaanotolla sanottiin että Seinäjoella on sen verran kertynyt leikkausjonoa että minunkin leikkaukseni menisi syksylle koska kesän aikana ei leikata. Tosin kirurgin vastaanotolla minut päätettiin sittenkin leikata Vaasassa ja lääkäri sanoi että sinne on lyhyemmät jonot, joten tässä nyt sitten odotellaan että pääsisinkö operaatioon vielä ennen kesälomia...odotellaan rauhassa, kyllä se aika sieltä tulee ja sitten saa uusi elämä alkaa Smile

Huhtan

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 23.03.2012

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Huhti 09, 2012 5:26 pm

Mut leikattiin Vaasassa viime kesäkuussa (silloin ei vielä Seinäjoella leikattu). Kaikki esitutkimukset tehtiin Seinäjoella jotka hoituikin nopsaan. Viimeisellä käynnillä kun sisätautilääkäri laittoi lähetteen vielä ultraan ja gastroon, niin hän ilmoitti että jono sinne oli silloin n. 1v. Selvitin että itse leikkaukseen olisi päässyt paljon aikaisemmin jos gastro jono Seinäjoella olisi vetänyt. Minä kävin yksityisesti Vaasan mehiläisessä ultrassa ja gastrossa. Kutsu leikkaukseen tuli siitä kuukauden päähän. Jostain ketjusta luin että joku oli käynyt Seinäjoen lääkäritalolla yksityiseti.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Jossu86 Ma Huhti 09, 2012 7:52 pm

Kiitoksia vastauksistanne. Kävi kyllä mielessä tuo yksityisellä käynti myös mutta siellä pitää ilmeisesti maksaa käteisellä? Kotiäitinä ei hirveät tulot ole joten mietin laskuvaihtoehtoa, onkohan se mahdollista??
Jossu86
Jossu86

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 38
Registration date : 07.12.2011

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Huhti 10, 2012 2:53 am

Vaasassa piti maksaa käteisellä tai luottokortilla. Hinnaksi jäi kelakorvausten jälkeen (vähensivät heti) muistaakseni alle 300€. Ultran ja gastron teki mulle ainakin eri ja niissä olisi voinut käydä vaikka eri kerroilla.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa