Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä
+7
Inkeriina34
lepatus
Soile
sallan
suski76
Massiivi
anumiia
11 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä
Mukava kuulla että kaikki hyvin:) Toipumista sulle lepatus ja ihanaa keveämpää kesää!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Lepatus, onnea pikkumasusta!
Sallan, ihana video.
Sallan, ihana video.
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Noniin, nyt on minullakin pieni maha. Leikkaus oli 16.5 keskiviikkona. Leikkaus meni hyvin ja nyt totutellaan uuteen ruokavalioon. Kipuja vielä hiukan leikkaushaavoissa, muta luultavammin menevät ohi päivän parin päästä. Yllätyksenä leikkauksesta, että mieletön väsymys sen jälkeen, johtunee anestesiasta
anumiia- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 39
Registration date : 02.03.2012
Kiva kuulla, että leikkaus on sujunut hyvin! Minun pitäisi viiden tunnin päästä astua Terveystalon ovista sisään! Iik!!
Onnea onnistuneista leikkauksista Lepatus ja Anumiia sekä Sallanille tsemppiä.
KittyKatti- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 14.05.2012
Minullekin leikkauksen jälkeinen väsymys ja kunnon romahtaminen tuli yllätyksenä. En jaksanut kuin korttelin kävellä, vaikka edellisenä päivänä olin ollut elämäni kunnossa. Kunnon palautuminen kesti lähes kuukauden.
Ensimmäisen viikon leikkauksen jälkeen olin todella allapäin ja surullinen. Sekin voi johtua anestesiasta. Vieläkään (leikkauksesta 2,5 kk) en jaksa iloita laihtumisesta niinkuin olin kuvitellut. Toki peilikuva miellyttää, mutta esim. punnituksella ei ole niin väliä. Ennen moninaisilla kuureilla tuli hypättyä vaa'alla monta kertaa päivässä.
Mielenkiintoisia asioita löytää itsestään ja kehostaan.
Ensimmäisen viikon leikkauksen jälkeen olin todella allapäin ja surullinen. Sekin voi johtua anestesiasta. Vieläkään (leikkauksesta 2,5 kk) en jaksa iloita laihtumisesta niinkuin olin kuvitellut. Toki peilikuva miellyttää, mutta esim. punnituksella ei ole niin väliä. Ennen moninaisilla kuureilla tuli hypättyä vaa'alla monta kertaa päivässä.
Mielenkiintoisia asioita löytää itsestään ja kehostaan.
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Koskpir nyt se mielihyvä pitäs hakee jostain muusta, kun ruoasta sitä ei enää saa. Varmaan sulla on vähän masennusta, joka aiheuttaa väsymystä. Kannattaa kokeilla liikuntaa sen häätämiseen vaikkei millään jaksaiskaan ja jotain muuta harrastusta.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa