Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä

+7
Inkeriina34
lepatus
Soile
sallan
suski76
Massiivi
anumiia
11 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä Empty Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä

Viesti kirjoittaja anumiia Ma Huhti 02, 2012 6:14 pm

Nyt alkoi jänskättämään. Leikkauspäivämäärä on 16.5! iiiiiiiiik

Viimeinen muokkaaja, anumiia pvm To Kesä 23, 2016 2:54 am, muokattu 1 kertaa

anumiia

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 39
Registration date : 02.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä Empty Vs: Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä

Viesti kirjoittaja anumiia Ma Huhti 02, 2012 6:22 pm

Miten teille muille on sanottu, milloin saa nostella jotain raskaampaa? Mietin vain että pitää laittaa isäntä reissukieltoon leikkauksen jälkeen kun meillä on pieniä lapsia Smile Osaako joku auttaa ja unohtui kysyä lääkäriltä.

anumiia

Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä Empty Vs: Noniin nyt selvisi leikkauspäivämäärä

Viesti kirjoittaja Massiivi Ma Huhti 02, 2012 9:06 pm

Tsemppiä leikkuriin ja ennen kaikkea siihen leikkausta edeltävän ENEen. Tuohon paino/nostoasiaan olen saanut niin monenlaisia ohjeita että päässä vain pyörii. Oma tulkintani on tällä hetkellä että ensimmäisen kuukauden aikana ei saisi nostaa maitotölkkiä enempää, sitten pari kuukautta max 5 kg ja sen jälkeen "vaikka mitä". Mitään paperilla olevaa ohjetta en muista saaneeni ja epäilen että sairaanhoitopiireillä on tässäkin omat suosituksensa.

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Huhti 03, 2012 3:30 am

meillä porissa ekat 4 viikkoa max. 2 kg..sitten pikkuhiljaa..itse sain viikon lisää, kun olen hoitotyössä, jossa nostetaan....

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Viesti kirjoittaja sallan To Huhti 12, 2012 6:17 am

Terveystaloonko olet menossa? Mulla on gastroskopia 24.4. ja leikkausaikaa etsitään parhaillaan. Johan tässä jännittää! Very Happy

sallan

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 02.05.2011

http://liianpaksuaidiksi.blogspot.com/

Viesti kirjoittaja Soile To Huhti 12, 2012 11:58 am

Onnea leikkuuajasta!Ehdit mukavasti keventyä jo ennen kesää!:)4-viikkoa itse vältin kaikkea nostelua/kantelua...maitopurkki tais olla painavin...ja siitä pikkuhiljaa. Kaikissa leikkauksissa on vähintään se kuukausi kun ei saa nostella! Ja kannattaa ohjetta noudattaa että toipuu ja paranee eikä tule ongelmia sen takia.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja anumiia To Huhti 12, 2012 5:21 pm

jee ei yhtään kakkapyllyn pesua keväällä Wink

Viimeinen muokkaaja, anumiia pvm To Kesä 23, 2016 2:55 am, muokattu 1 kertaa

anumiia

Viesti kirjoittaja sallan To Huhti 12, 2012 7:42 pm

Juu mulle kaavaillaan leikkausaikaa touko/kesäkuun vaihteeseen. Jännää!!!

sallan

Viesti kirjoittaja anumiia Pe Huhti 20, 2012 3:34 pm

Kävin tiistaina gastroskopiassa. Siellä selvisi että minulle on lievä palleatyrä sekä ruokatorven tulehdus Neutral
Nämä eivät kuitenkaan ole este leikkaukselle, thank god, mutta joudun syömään leikkaukseen asti lääkettä sekä leikkauksen jälkeen about 2kk
Googletin heti sitten kotona tuon palleatyrän ja jäin siihen käsitykseen että ylipaino on se syy miksi se on minulle alkanut kehkeytymään.
Hoiton palleatyrään on mainuttuna laihdutus.
summa summarum leikkaukseen kandee mennä jo ihan tuonkin takia

anumiia

Viesti kirjoittaja sallan La Huhti 28, 2012 9:42 pm

Hienoa, että tulehdus ja tyrä ei leikkausta estä! Ja nyt tosiaan on taas yksi hyvä syy lisää mennä leikkaukseen! Smile Mulla on leikkaus tasan 2 viikkoa sun jälkeen! Smile

sallan

Viesti kirjoittaja sallan Su Toukokuu 06, 2012 6:41 am

Miten on ene sujunut? Sullahan ei olekaan enää kuin puolitoista viikkoa leikkaukseen! Ja minä tulen kovaa vauhtia perästä Very Happy

sallan

Viesti kirjoittaja anumiia Ma Toukokuu 07, 2012 2:05 am

Moi,

Olin lomamatkalla ja tulin sieltä hieman ennen vappua. Lomalla tuli sit mätettyä itselleni muutama lisäkilo Sad
eneillyt olen 29.4 lähtien. Suht hyvin olen pysynyt enessä. muutaman keraan olen sortunut keitettyyn/paistettuun kananmunaan. Paino ei ollut vielä muutama päivä sitten kovinkaan laskenut. Enpä sitten ole käynyt nyt muutamaan päivään puntarilla lainkaan...
Nälkä mulla ei kovinkaan ole ollut ja selkeesti olen ketoosissa (paha maku suussa). Huomenna alkaa viimeinen ene viikko.
Haaveilen subwayn patongista Smile Noh sitten leikkausviikon maanantaina aion käydä subilla kun pitää niitä hiilareita sitten tankkailla parina päivänä ennen leikkausta.

anumiia

Viesti kirjoittaja lepatus Ma Toukokuu 07, 2012 4:38 am

Nyt on jännät paikat minullakin edessä...aamulla klo 7.15 sairaalaan ja leikkaus olis päivän ensimmäisenä....tieto tähän leikkaukseen tuli viikko ja kolme päivää sitten eli perjantaina 27.4 ,olin onnellinen ,mutta 30.4 soi aamulla puhelin ennen seitsemää ja tuli suruviesti ,äitini oli nukkunut pois.Tämän viikon olen surussani viettänyt ja syönyt 5ps päivässä ja laihtunut yhteensä 4kg.Aamulla sitten vatsalaukkuni pienenee....

lepatus

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 17.02.2012

Viesti kirjoittaja sallan Ma Toukokuu 07, 2012 4:46 am

Minäkin sorruin tänään syömään pizzaa. Tyhmä minä!! Sad
lepatukselle myös tsempit. Ja osanotot äitisi poismenosta Sad

sallan

Viesti kirjoittaja Soile Ma Toukokuu 07, 2012 11:46 am

Tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen! Osanotto suruun!
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Inkeriina34 Ma Toukokuu 07, 2012 2:56 pm

Hei. Minut leikattiin Oysissa 3 viikkoa sitten, ja fysioterapeutti sanoi : 2 viikkoa max 5 kiloa, ja sen jälkeen voi alkaa tehdä kaikkea. Eli itse ainakin olen tehnyt ihan kunnonlailla jo viikon kaikkea, mitä mieleen tulee. Varmaan vaikuttaa sekin, kun olen tehnyt 10v fyysistä työtä. Itsellä ei ainakaan ole tuntunut pahalta nostelut, esim tyttöäni olen pitänyt sylissä ja painaa sen 18 kiloa. Puhuttiin juuri siitä, kuinka paljon nuo ohjeet vaihtelee sairaanhoitopiireittäin. Nostokielto keisarinleikkauksen jälkeen oli 2 viikkoa, nielurisaleikkauksen jälkeen 2 viikkoa. Tosin keisarinleikkauksessakin oli, että vauvaa saa nostella, ja painoi 3,6 kiloa Smile

Inkeriina34

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 28.03.2012

Viesti kirjoittaja anumiia Ma Toukokuu 07, 2012 3:10 pm

Osanotot lepatukselle suuren surun keskellä Sad

Mua ahdistaa!! Kävin nyt aamulla puntarilla ja eipä hirveenä ole muutosta Suspect Reilun viikon päästä leikkaus kuitenkin!! Tulee kaikkia kauhukuvia mieleen; entä jos ne passittaa mut takaisin kotia että laihdutteleppa vielä. Kyllä vähän korpeaa...

anumiia

Viesti kirjoittaja anumiia Ma Toukokuu 07, 2012 3:11 pm

Hyvä tietää Inkeriina34 Smile

anumiia

Viesti kirjoittaja Virpsu Ma Toukokuu 07, 2012 3:54 pm

Tsemppiä leikkaukseen, hyvin se menee. Ei ne enää painoa "kyttää" tässä vaiheessa Very Happy Leikkauksen jälkeen sulla alkaa uusi elämä pikku masun kanssa. Itsellä tulee ylihuomenna 7vkoa leikkuusta, Oulun terveystalossa operoitiin. Painoa leikkuusta tippunut 9kg. Leikkauksen jälkeen on todellakin suhtautuminen syömiseen muuttunut täysin. Välillä salaa ihmettelee, että tätäkö se nyt on loppuelämä, pieniä ruoka-annoksia 6 krt päivässä, oikeesti säännöllisesti syötävä, että jaksaa. Annoskoot on niin pieniä, joten on huoli pidettävä, että syö 2-3 tunnin välein. Mielenkiintoista on se, että kaikki mikä sisältää sokeria, en saata syödä. Siispä herkut olen saanut unohtaa täysin cheers ja ilmanhan niitä pystyy elämään. Leikkaus on siis tehnyt tehtävänsä; ei tee mieli herkkuja, ainoastaan puhdasta proteiinipitoista ruokaa= terveellistä ja annoskoot pieniä, jes. Paino tippuu tasaisesti, hitaasti mutta varmasti.

Virpsu

Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012

Viesti kirjoittaja Soile Ma Toukokuu 07, 2012 9:49 pm

Tänään löysin uutuuden kaupasta:Proteiinirahkaa:) Muuten tosta leikkuun jälkeisestä elämästä sanoisin näin 3kk leikkauksesta että tuntuu ihan normaalilta tää elämä ainakin omasta mielestä. Sitä on niin tottunut syömään useesti ja vähän että sujuu ihan luontevasti. Olen käynyt juhlissakin ja työmatkalla ravintolassa. Pienesti voi juhlissakin syödä ja hyviä vaihtoehtoja löytyy. Ravintola-annoksesta jaksoin hitaasti ja hartaasti pureskeltuna syödä vajaan puolet. Mutta en tehnyt siitä mitään numeroa ja tuntui ettei suuri seurueemme kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Paino tippuu pikkuhiljaa, oma tapani on käydä puntarilla max kerran viikossa, turhaa hötkyillä vaikka toki sitä toivoo tuloksiakin tulevan! Mukavaa ja kevyempää elämää kaikille ja malttia:)
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja anumiia Ke Toukokuu 09, 2012 4:44 pm

Ihan järkkyä ajatella että vielä viikko, sitten minut on leikattu! Paniikki Smile
Olen youtubesta katsellut videoita, ihmisten muodonmuutoksista liittyen GBP leikkaukseen. Ihan uskomattomia tuloksia ja ihmiset ovat parantuneet sairauksista jne. Mielettömästi saa myös tsemppiä omaan nutraukseen sitä kautta... Voi kun olisi jo ens viikon keskiviikko sunny

anumiia

Viesti kirjoittaja sallan Ke Toukokuu 09, 2012 8:26 pm

Hurjasti tsemppiä viimeiseen ene-viikkoon! Smile
Mun yks suosikkivideoista Youtubessa on ehdottomasti tämä
https://www.youtube.com/watch?v=sv6haBYDRSI&feature=related

sallan

Viesti kirjoittaja lepatus Ke Toukokuu 09, 2012 11:26 pm

Hyvät ystävät,olen kotona suhteellisen hyvävointisena lihavuusleikkaus siis tehtiin maanantai-aamuna,ei ole kipuja juurikaan missään,pieniä annoksia syön kerralla n.1/2-1dl velliä tai laimennettua sosekeittoa,välillä vähälaktoosista piimää ja soppaa,vettä ryypiskelen ohimennen.Ei ole vielä tullut vaivoja vastaan ja vatsakin on jo toiminut.5 pientä reikää vatsassani ovat pysyneet kiinni yhtä lukuunottamatta joka vähän repsahti,äkkiä sen paikkasin perhosteipillä...minun kauhea lääke arsenaalini hävisi kertaheitolla melko pieneksi ja insuliinitkin putosivat yli puoleen ...toivottavasti kaikki menee jatkossakin yhtä hyvin.Kiitos osanotosta surussani.

lepatus

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 17.02.2012

Viesti kirjoittaja Leppis To Toukokuu 10, 2012 12:23 am

Tervetuloa leikkauksesta lepatus! Very Happy Hyvä, että ei ole kipuja ja pahemmin ongelmia. sunny

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja anumiia To Toukokuu 10, 2012 1:23 am

Kerrohan lepatus välillä kuulumisia. Kiva kuulla että kaikki mennyt hyvin Smile tsemppiä myös jatkoon flower

anumiia

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa