Vihdoinkin leikkaus edessä
+10
hansu
muumimama
tytteli70
Urho
Orkidea
janette
Soile
Massiivi
Leppis
Inkeriina34
14 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Vihdoinkin leikkaus edessä
Onneksi olkoon.- Olen kommentteja lukiessani huomannut, että suomessa on järkyttävän pitkät odotusajat leikkauksiin. - Itse olen menossa 12.pvä leikkaukseen jota odotin 4 kk. Ajan leikkaukseen sain viikko sitten ja laihduttaa piti vajaa 4 kg. Näin siis ruotsissa.
Ruut- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 05.04.2012
Hyvä Ruotsi, mutta toisaalta, minä olen ehtunyt jo laihduttaa ennen leikkausta 30 kg ja ei ole vielä edes sitä aikaa. Voi olla hyväkin asia toi odotus, jos pystyy laihduttamaan siinä.
Minä aion lähes eneillä pääsiäisen, kun ei tarvi töissä kärsiä nälästä ja päänsärystä. Suunnittelin sellaista 800 kcal enettä pari patukkaa ja 3 pussia sekä kasviksia.
Minä aion lähes eneillä pääsiäisen, kun ei tarvi töissä kärsiä nälästä ja päänsärystä. Suunnittelin sellaista 800 kcal enettä pari patukkaa ja 3 pussia sekä kasviksia.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Repesin sitten syömään eilen. Vedin suklaata ainakin sen 200grammaa, 3 sämpylää ja hernekeittoa . Maha meni niin kipeäksi, että se oli viiminen kerta. Ja morkkis oli ihan kamala sen jälkeen . NYt takaisin ruotuun.
Inkeriina34- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 28.03.2012
Oivoi...No leikkauksen jälkeen tuo ei onnistu enää eikä tee mielikään!Tsemppiä loppueneen!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
kiitos onneksi on aurinkoinen päivä tulossa, pääsee tytön kanssa ulos polttamaan kaloireita.
Hei Inkeriina34!
No, tuo liikasyömisesi oli niitä viimeisiä kertoja! En usko, että se eneilyäsi pilaa! Toivon, että sinulle käy niinkuin minulle= ei enää ole tullut mieleenkään syödä suklaalevyä kerralla, niin kuin minäkin ennen tein. Vaikka nytkin sylki tuli suuhun suklaan aiheuttamasta muistikuvasta, silti pystyn syömään pelkästään vain pari palaa. Kun maistelen makua suussani kunnolla, se riittää. Pakonomainen syöminen on jäänyt!
No, tuo liikasyömisesi oli niitä viimeisiä kertoja! En usko, että se eneilyäsi pilaa! Toivon, että sinulle käy niinkuin minulle= ei enää ole tullut mieleenkään syödä suklaalevyä kerralla, niin kuin minäkin ennen tein. Vaikka nytkin sylki tuli suuhun suklaan aiheuttamasta muistikuvasta, silti pystyn syömään pelkästään vain pari palaa. Kun maistelen makua suussani kunnolla, se riittää. Pakonomainen syöminen on jäänyt!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hei! Kiitos kannustuksesta. Mullakin taisi eiliset suklaat jäädä viimoisiksi, niin kamala olo niistä tuli. En malta odottaa, että leikkauspäivä tulisi. Tuntuu että siihen on ikuisuus, vaikka 10 päivää todellisuudessa.
Inkeriina, upeeta, nyt se ON lähellä.
Kompaan Elämä edessän kirjotusta, mieliteot ja ahmiminen helpottaa kyllä leikkauksen jälkeen.
10 päivää menee nopeasti ja juhannuksena olet jo sorjempi ja tanssikunnossa!
Kompaan Elämä edessän kirjotusta, mieliteot ja ahmiminen helpottaa kyllä leikkauksen jälkeen.
10 päivää menee nopeasti ja juhannuksena olet jo sorjempi ja tanssikunnossa!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Mie en kyllä osaa tanssia noo, pointti ymmärretty sitähän mie ootan että pääsen taas hevosen selkään.
Inkeriina, minä myös harrastan ratsastusta.
Aiemmin aika painavanakin ratsastin omalla jyhkeällä hevosella, mutta nyt voin käydä muuallakin ja mennä opetushevosilla.
Jopa ponikokoista on minulle välillä laitettu ratsuksi
Ihanaa!
Aiemmin aika painavanakin ratsastin omalla jyhkeällä hevosella, mutta nyt voin käydä muuallakin ja mennä opetushevosilla.
Jopa ponikokoista on minulle välillä laitettu ratsuksi
Ihanaa!
Voi että, en malta odottaa miks sulla lukee että leikkaus ja uusi leikkaus tuossa aikajanalla? eikö se ensimmäinen onnistunut?
Inkeriina, tuli komplikaatioita, verenvuotoa ja pikaleikkaus uudelleen avona.
Joskus vähän vaikeemman kautta, mutta lopputulos oli erinomainen
Joskus vähän vaikeemman kautta, mutta lopputulos oli erinomainen
Hei taas. Tämä on viimeinen viesti, jonka kirjoitan isomahaisena Kiloja lähtenyt noin 7. Eilen soitti jonohoitaja, ja kysyi olenko käynyt verikokeissa ja olenko edelleen tulossa . Sanoin sitten, etten ole ihan sitä 10 kiloa saanut pois. Meinasi, ettei haittaa mitään. Kunhan on jotain saanut pois. Huh huh, jännittää ihan kamalasti. En varmaan päästä tyttö silmistä pois koko viikonloppuna, kun joudun olemaan monta päivää erossa pienestä . Nyt vaan pyykkäystä ja siivoilua kehiin. Olenkin varoittanut miestäni, että seuraavan kuukauden hän joutuu sitten tekemää n kotityöt Eli maanantaina puukolle.
Tsemppiä koitokseen Inkeriina!Tekee hyvää pitää paussia kotihommistakin välillä!Hyvin sekin menee kuten kaikki muukin, enkeleitä matkallesi!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Jipii Inkeriina. Tosi hienoa että pääsit ennen kesää leikkaukseen.
Nyt vaan rohkeesti maanantaina osastolle ja leikkuriin.
Laitahan sit viestiä kuulumisista pian
Nyt vaan rohkeesti maanantaina osastolle ja leikkuriin.
Laitahan sit viestiä kuulumisista pian
Mene hyvällä onnella leikkaukseen Inkeriina!
Kohta kuulut meidän pikkumasuisten klubiin!
Kohta kuulut meidän pikkumasuisten klubiin!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Tsempit Inkeriina tälle päivälle! mulla on sitten vuoro lauantaina..kääk..
tytteli70- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 12.03.2012
Hienoa että olet saanut ajan, todella hurjilta kuulostaa nuo jonot siellä Oysissä! Tyksissä sai jopa peruutusajan... Leikkauspäätöksestä leikkaukseen n. 5 viikkoa!
Helmis- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 28.05.2011
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa