Vihdoinkin leikkaus edessä
+10
hansu
muumimama
tytteli70
Urho
Orkidea
janette
Soile
Massiivi
Leppis
Inkeriina34
14 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Vihdoinkin leikkaus edessä
Olen 3 vuotta jonottanut Oysiin leikkaukseen. Nyt on kaikki tutkimukset yms pre polit käyty ja 3 viikon ened käynnissä. Leikkaukseen on se kolme viikkoa. Pelottaa, saanko sen 10 kiloa pois. Mitä jos en saa, lähettääkö ne minut takaisin kotia . Olen nyt tosi tiukkana ja lenkilläkin käynyt. Silti tuntuu, että saanko noita kiloja pois. No. 3 viikkoa on määrätty se ened ja sen ajan aion olla.
Inkeriina34- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 28.03.2012
Vs: Vihdoinkin leikkaus edessä
Onnittelut leikkausajasta ja tsemppiä laihduttamiseen. Jos, et ole ollut tätä ennen laihisella, niin kyllä toi lähes 10 kg on mahdollista. Kannattaa pudottaa painoa ennen leikkausta mahdollisimman paljon, sillä ei oo pelkoo, et lihoo ne takas ainakaan ihan heti.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Hei. Kivan kun vastasit. Olen ollut ennenkin ened kuurilla, varmaan 5 kertaa 10v sisään. Mulla ei ole koskaan tullut sitä oloa, etteikö olisi nälkä, vaan maha kurnii viikkojenkin jälkeen. . Mutta nyt en anna periksi vaikka mikä olis.
Tsemppiä enelle ja leikkuriin!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Tsemppiä! Aika tiukka aikataulu sulla että 3-viikossa 10-kiloa...on kait se mahdollista mutta olisi luullut että viikkoja olis enemmän...Itse sain -8kg pois 4-viikon pussienellä. Mut eihän sitä voi muuta kun noudattaa ohjeita ja toivoa parasta! Aika on kuitenkin melko lyhyt että sen jaksaa kyllä ja leikkaus on hyvä palkinto! Ei tule tällä kertaa kilot takaisin:)
Aurinkoa kevääseesi!
Aurinkoa kevääseesi!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Mahtavaa !!! Onnittelut.
Jäi tuo ihmetyttämään että miksi olet joutunu jonottaa kolme vuotta ?
Itselläni on semmonen tunne jääny lueskeltaessa että mx. n vuosi menee jonotukseen.
Jäi tuo ihmetyttämään että miksi olet joutunu jonottaa kolme vuotta ?
Itselläni on semmonen tunne jääny lueskeltaessa että mx. n vuosi menee jonotukseen.
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Stemppiä Inkeriina34 eneilyyn!
10kg on mahdollista saada pois 3 viikossa, mutta pitää kyllä olla tiukkana, liikkeellä ja muistaa juoda todella paljon vettä. Niin ja tarkkaile vatsan toimintaa, jos ei tule mitään ulos, niin ei paino niin nopeasti tipu. Tietenkin siihen vaikuttaa myös kuinka suuri lähtöpainosi on, koska yleensä mitä suurempi aloituslukema on sitä vauhdikkaammin aluksi kilot tippuu. Asenne sinullakin tuntuu olevan kohdallaan, joten paljon voimia ja onnea urakkaan!
10kg on mahdollista saada pois 3 viikossa, mutta pitää kyllä olla tiukkana, liikkeellä ja muistaa juoda todella paljon vettä. Niin ja tarkkaile vatsan toimintaa, jos ei tule mitään ulos, niin ei paino niin nopeasti tipu. Tietenkin siihen vaikuttaa myös kuinka suuri lähtöpainosi on, koska yleensä mitä suurempi aloituslukema on sitä vauhdikkaammin aluksi kilot tippuu. Asenne sinullakin tuntuu olevan kohdallaan, joten paljon voimia ja onnea urakkaan!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Kiitos teille ihanat ihmiset. Mulla on BMI melkein 50, joten kiloja on surullisen paljon. Olen 168 pitkä ja lähtöpaino nyt 156 kiloa. Ajattelin käydä ostamassa lisäksi jonkun puhdistuskuurin, vaikka maha on toiminutkin nyt todella hyvin. Ja muutenkin vessassa saanut juosta, kun nestettä tulee juotua runsaasti. Oysissa ollut tosi paha tilanne noiden leikkausten suhteen, nyt ovat saaneet purettua vasta 2009 jonoon laitetut.
Onnea ene jaksolle!Sekä tulevaan leikkaukseen.
Urho- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 29.03.2012
Todella pitkään oletkin joutunut jonottamaan, tosi harmi, mutta pian olet pikkumasuinen ja odotus ja sinnikkyys palkitaan!!! Kevättä
Tsemppiä eneilyyn ja tulevaan leikkaukseen! Mulla sama tilanne, kolmen viikon päästä leikkaus. Liekkö sama päivä? ja eneilyn aloitan viikonloppuna ettei tarvi töissä kärvistellä pääkivun kanssa. Mulle ei kyllä laitettu mitään kilotavoitteita..
tytteli70- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 12.03.2012
Kiitos ihanat
Hei tytteli! Leikataanko sutkin Oysissa? mulla on 16.4 se leikkaus
Hei tytteli! Leikataanko sutkin Oysissa? mulla on 16.4 se leikkaus
Tytteli, me taidettiin olla samassa ravintoterapeutin ryhmässä 22pv? Mie olin se pitkätukkanen joka istu ihan edessä Ja katoin noita sun viestejä, olit vissii se ainot jolla sleeve leikkaus
Tsemppiä eneilyyn! Minulla se on EHKÄ vielä edessä, huomenna on Oyssiin aika tähystykseen ja leiko-osastolle jutteleen. Toivon että leikkauspäivä päätetään mutta kaikki vielä avoinna eli leikkaus ei ole varma. Olen ollut kaksi vuotta jonossa Oyssiin, ja nytkin pääsin peruutuspaikalle tähystykseen ym, parin päivän varoitusajalla.. huh huh, mutta ilman muuta otin paikan vastaan, hoitaja sanoi että muuten menisi vaikka kuinka kauan ennenkuin mun vuoroni tulisi, sillä mua ennen jonossa toista sataa!! Että melkoiset jonot on Oyssissa Mua jännittää ihan kamalasti huominen..
muumimama- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 57
Registration date : 23.08.2010
Kiitos muumimamma. Ne jonot menee nyt kuitenkin nopeampaa,kun leikkaavat viikonloppuisinkin Multa tuo tähystys jäi luojan kiitos välistä, kun mulle tehtiin se 2008. Eikä mahaa edes ultrattu, Oysissa ei ilmeisesti tehdä ultraa?? Tsemppiä sulle tähystykseen! En voi sanoa että ei se miltään tunnu tms... koska ite olin kipeänä koko loppupäivän sen takia. Onneksi monilla se ei tunnu pahalta. Kuitenkin on eteenpäin tosissaan, että saat nuo pre poli jutut alta pois Itse olin kirurgin, anestesialääkärin, sairaanhoitajan ja fysioterapeutin juttusilla saman päivän aikana maaliskuun alusta.
Tähystys takana, samalla oli sairaanhoitajan juttelu, sekä anestesialääkärin tapaaminen, ja leikkausaika varmistettiin, jippii! Nyt on nopea tahti, 21.5 leikkaus. Minulla ollut koko päivän tähystyksestä etova olo, ei se mitään herkkua ollut, onneksi takanapäin. Nyt pitää alkaa orientoitumaan että leikkaus on totta.
muumimama- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 57
Registration date : 23.08.2010
Hieno juttu että homma etenee ja leikkausaika jo tiedossa:) Tsemppiä kevääseen!
Tsemppiä täältäkin Hieno juttu, että sait ajan.
Mulla on itelle tullu semmonen pelko, että ku herään leikkauksesta, lääkärit sanoo ettei sua voitu leikata, liikaa rasvaa mahan sisässä. Kauheeta. Ei mua muuten pelota, vaan olen nii innoissani leikkauksesta.
Tiukka Ene-dietti vain päälle ennen leikkausta. Pudottelet kiloja vaaditun määrän ja jos enemmän menee, niin hyvä niin. Vain harvoin leikkaus keskeytyy huonon "näkyvyyden" vuoksi. Tärkeää on saada Maksan seudulta rasvaa pois. Siihenhän tiukka dietti tähtääkin.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Niinhän se on. Ja kiloja karissutkin jo onneksi. Sulla on muuten kivannäkönen prätkä. Mulla on itselläkin a-kortti ja haavena olisi saada joskus taas pyörä alle. Tosin isompi haave olisi saada lisää mukuloita, jahka pahin massa on lähtenyt päältä
Moikka Inkeriina! juu samassa rav terapeutin ryhmässä oltiin! mulla on leikkaus 21.4 eli olet päässyt jo pois kun minä tulen.. minä kans oon ihmetelly tuota ettei Oysissa tehdä ultraa. Mutta luulin ettei sitä tehä vain minulle. Eroja on sh piireissä tosi paljon.
Oon ollu nyt kolme pvää enellä ja sunnuntai oli yhtä kamala ku ennenkin. Päätä särki ja olo oli heikko. Nyt tämä menee jo vanhalla rutiinilla Ja viimesen kerran tätä teen...
Oon ollu nyt kolme pvää enellä ja sunnuntai oli yhtä kamala ku ennenkin. Päätä särki ja olo oli heikko. Nyt tämä menee jo vanhalla rutiinilla Ja viimesen kerran tätä teen...
Hei Tytteli ja muutkin! Mulla on menossa nyt yhdestoista päivä ja kiloja lähtenyt 4. Mulla ei tälläkään kertaa ole eneilystä tullut sitä oloa, etteikö maha kurnis kokoajan, eli nälkä vaan ei häviä . OOn syönytki sitten iltasella lihahyytelöä, kun siinä on hiilareita 0 ja proteiinia toi paljon. Itekkin yritän lohduttautua sillä, että tää on viiminen kerta!! . Tsemppiä sulle, onneksi ollaan loppusuoralla. Nyt sitten pääsiäinen edessä, kiva kattoa vierestä kun mun 5v. vetää suklaamunia . Ja mies kiskoo kaikkea muuta hyvää.
Tsemppiä vaan kovasti eneilijöille ja nauttikaa pääsiäisvapaista (jos sellasia on) ...toivottavasti aurinko näyttäytyy ja tuo voimia teillekin!Leikkaus tekee ihmeitä...ainakin omalla kohdallani;) Mulla ei mm haittaa yhtään mitä muut syöpi tai herkuttelevat, kun ei oikeestaan tee mieli. (Leikkauksesta 2kk).
Hyvää pääsiäistä kaikille! oon ollu enellä aikoinaan muutamia kertoja kaikkina juhlapyhinä paitsi jouluna..ja nyt ei haittaa ku tietää että never again! meillä kokoontuu "koko suku" yhteen ja minunhan se pitää ruuat laittaa, mutta en ota siitä ressiä. Mulla on oikeestaan aina menny enet hyvin..ei ole nälkä ja virtaakin piisaa
Harmi, että sulle tuottaa vaikeuksia..mutta kestä ku tiiät mikä palkinto odottaa!
Soilelle kans tsempit!sulla on jo uus elämä alkanut..
Harmi, että sulle tuottaa vaikeuksia..mutta kestä ku tiiät mikä palkinto odottaa!
Soilelle kans tsempit!sulla on jo uus elämä alkanut..
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa