Läskini lähtee hitaasti mutta varmasti
+10
Luisfigo
Leppis
Orkidea
stina66
Massiivi
Pallokala
Pandoria
Mili
PiJoHe
Elämä edessä
14 posters
Läskini lähtee hitaasti mutta varmasti
Satasen alitus lähestyy, mutta läskiä on revittävä irti kilon palasina ja oltava tosi tiukkis!
Olisi hienoa, jos 18.5 eli 1 v. leikkuupäivänä se maaginen raja olisi totta!!!
Tänään 109 kg. Leikkuupaino 135,6 kg, lähtöpaino 161,9 kg!! Hyvä miäää!!!
Olisi hienoa, jos 18.5 eli 1 v. leikkuupäivänä se maaginen raja olisi totta!!!
Tänään 109 kg. Leikkuupaino 135,6 kg, lähtöpaino 161,9 kg!! Hyvä miäää!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Läskini lähtee hitaasti mutta varmasti
Mä nostan sulle niin hattua!!! jes mikä saavutus!!! wau!!!!!
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Onnittelut hienosta saavutuksesta! Tässä on vielä sopivasti aikaa toukokuulle, kaikki on mahdollista
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Upea saavutus.
Pandoria- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 08.12.2011
Onnea ja upeaa!!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Tuohon minäkin tähtään vaikka vähän hitaammin. Olisihan se hienoa nähdä vaa'assa vain 2 numeroa. Vielä 6 päivää leikkaukseen.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Onnea ja tseppiä
Kävin tänään ultrassa; ei estettä leikkaukseen. Vielä se gastroskopia tulevaisuudessa?????
Kävin tänään ultrassa; ei estettä leikkaukseen. Vielä se gastroskopia tulevaisuudessa?????
stina66- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012
Hienoa Elämä edesssä! Onnea saavutuksesta!!!
Ja paljon tsemppiä meille kaikille, että päästään alle sata kiloisiin ja siitä kenties vieläkin alaspäin!
Ja paljon tsemppiä meille kaikille, että päästään alle sata kiloisiin ja siitä kenties vieläkin alaspäin!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Onnea kymmenen alitusesta! Itse ahtauduin tänään 46 numeron farkkuihin. Meni just ja just nappi kiinni. Oon laihtunut kuukauden aikana yhden kilon.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Hienoa ja onnea hyvistä tuloksista Teille/meille kaikille! Jokainen hävinnyt kilo on hieno asia ja itse olen sitä mieltä, että ilman (rajuakin) painonpudotusta..tuskin enää tässä olisin ja jaksaisin toimia. Matkalla on ollut mutkia ja vaikeaa, tällä kokemuksella olisin kyllä tenhyt vaikka mitä, että olisin päässyt kiloistani ilman leikkausta, niin koville se on tässä 2v matkalla välillä ottanut voinnin puolella, mutta silti! Kiitos Peijaksen leikkaavan lääkärin, tässä olen ja pelkään kamalasti vatsaroikon leikkuuta..jonossa olen ja keväällä sen pitäisi olla... UPEAA ja koko sydämmestäni kaikille onnea menetetyistä kiloista toivotellen!
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Painoa tippunut yhteensä ene mukaan lukien -12kg ja alkutaipaleella vielä ollaan, leikkauksestakin vasta reilu 2-viikkoa. Väsymykseen pitäisi keksiä jotain, kun pian pitäisi jaksaa töissäkin...Tänäänkin nukuin monen tunnin päikkärit edelleen. Muuten kyllä menee ihan hyvin. Kaikille tsemppii omalla matkalla:) Ja kevät on pian täällä!!!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Hei kaikille!
Leikkuun jälkeen saakin väsyttää! Jos veriarvot on hyvät, niin ei muuta kuin kevättä kohti virkeys lisääntyy!!
Leikkuun jälkeen saakin väsyttää! Jos veriarvot on hyvät, niin ei muuta kuin kevättä kohti virkeys lisääntyy!!
Hei!Missähän vaiheessa niitä veriarvoja katsotaan? Ei ole ollut mitään puhetta. Huomenna tapaan rav.terapeutin, ehkä hänellä tietoa, mutta miten teillä muilla? Ja minkälaisia veriarvoja kontrolloidaan? Eihän tuo väsymys nyt niin haittaa kun on sairaslomalla vielä ensiviikon, mutta sitten alkaa työt. Ei onnistu jos väsyttää näin paljon! Ohjeiden mukaan olen elellyt ja ulkoillutkin päivittäin.
Hei Soile!
Täältä palstalta olen huomannut, että aika moista vaihtelua näytteiden otoissa on riippuen sairaanhoitopiiristä! Minulta oettiin jo 3 vikon päästä leikkurista! Minulla otettiin kaikkia niitä arvoja, mitä ennen leikkutakin oli otettu, että nähtiin leikkuun vaikutus. Uutena oli ainakin albumiini, jota seurataan meidän leikkuun takia erityisesti. Se kertoo, syömmekö tarpeeksi proteiinia!! Hyvää vointia sinulle!!
Täältä palstalta olen huomannut, että aika moista vaihtelua näytteiden otoissa on riippuen sairaanhoitopiiristä! Minulta oettiin jo 3 vikon päästä leikkurista! Minulla otettiin kaikkia niitä arvoja, mitä ennen leikkutakin oli otettu, että nähtiin leikkuun vaikutus. Uutena oli ainakin albumiini, jota seurataan meidän leikkuun takia erityisesti. Se kertoo, syömmekö tarpeeksi proteiinia!! Hyvää vointia sinulle!!
Kiitos tiedoista elämä edessä Odotellaan ja otetaan selvää...Proteiinilaskurilla olen rittänyt katsoa että tulisi riittävästi noita protskuja mutta hiukan ehkä vajaaksi vielä jää. Mutta huomenna saan varmaan ohjeita siltä rav.terapeutiltakin.
Mahtava painonpudotus sinulla takana. Varmasti onnistut toukokuulle vielä tuohon satasen alitukseen, kun vaan tahtoa ja uskoa riittää ja sitähän meillä riittää, kun tähän elinikäiseen projektiin on lähdetty. Minulla eneilyä viisi päivää takana. Tänään eka pv ettei nälkä eikä mielihaluja ruokaan, jes niin sitä vaan elimistö tottuu vähälle ja ajatukset suuntautuu muualle, kun ei saa syödä. Tietty tuleva leikkaus mielessä vähän väliä ja jännitystä ilmassa. Mutta tätä palstaa kun lukee, asia vain vahvistuu, että leikkaus on aiheellinen ja hyväksi terveydelle. Tsemppiä kaikille painonpudottajille.
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Onnea Elämä edessä. Soilelle: minulla proteiinin alkoivat olla kohdillaan noin puolen vuoden kohdalla. Kärsivällisesti, mutta päättäväisesti kohti kaunista kevättä
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Kiitos Inka tiedosta -- nää on tärkeitä kommentteja kun tosiaan aika yksin täällä muuten näiden asioiden kanssa painiskelee! Tänään piti olla rav.ter. mutta aika peruuntui. Kirjallisen ohjeen olen saanut ja noita käypä hoito -suosituksia noudattanut. Ja välillä keho.net sivustolla käynyt laskemassa päivän "saldon" ja aika alakanttiin tosiaan vielä jää. Mutta juomisesta olen yrittänyt olla tarkka että tulee vähintään se 1,5-litraa. Ja toki vitamiinit ja kalkki menee. Onhan tässä haastetta kun on allergioita ja sappivaivoja, odotan sappirakon poistoon vielä kevään aikana. Mutta kyllä nää asiat varmaan ajan kanssa järjestyy. Täytyy vaan maltilla mennä ja olla itselleenkin armollinen.
Hei ja kiitos kaikille tas tsemppauksesta!
Apinan raivolla käyn kohti satasta! Joka päivä liikutan itseäni, eli vähintään pomppaan avantoon, kerran viikossa hikijumppa, kerran viikosa uimahalli. Painon putoamisvauhti on ilman muuta hidastunut, mutta keho timmiytyy, sen huomaan vaatteista, jotka roikkuu ihanasti päällä!
Apinan raivolla käyn kohti satasta! Joka päivä liikutan itseäni, eli vähintään pomppaan avantoon, kerran viikossa hikijumppa, kerran viikosa uimahalli. Painon putoamisvauhti on ilman muuta hidastunut, mutta keho timmiytyy, sen huomaan vaatteista, jotka roikkuu ihanasti päällä!
tosi hienoa elämä edessä, oot tehny jo nyt valtavan urakan painon pudotuksessa, stemppiä kevättä kohti ja hyvä et voit harrastaa liikuntaa, se auttaa painon pudotuksessa ja tekee hyvän mielen mulla veillä haaveena päästä joskus takas salille, mut taitaa haaveeeks jäädä, kädet ja polvi siinä kunnossa, mut painon oon saanu leikkuun takia takas normaliks, nyt vaan tasapainotellaan et tässä pysyykin. onnea viellä sylin täydeltä, oot hienoa työtä tehny
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa