Leikkaus ja työn teko sen jälkeen
+4
hansu
Piuku
Lyltsy
sasa
8 posters
Leikkaus ja työn teko sen jälkeen
Hei, olisin kiinnostunut jos joku voisi valaista et millasta työtä teette ja koska sitten palailitte takaisin työn pariin. Tuliko ongelmia, kipuja? itse teen ruumiillisesti raskasta työtä tästä isosta olemuksestani huolimatta ja olen nyt kuullut että jahka leikkaus on suoritettu ei ole ehkä mahdollista palata takaisin samaan työhön Kiitos kaikille jo valmiiksi
sasa- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 08.10.2011
Vs: Leikkaus ja työn teko sen jälkeen
Mä teen toimistötyötä ja palasin töihin jo reilu viikon päästä, virallinen saikku oli 2 viikkoa leikkauspäivästä. Olin vähemmän kipeä kuin sappi- tai umpisuolileikkauksen jälkeen.
Monilla saikku on 4 viikkoa jos tekee raskasta työtä. En ole kuullut kenestäkään että olisi joutunut työtä vaihtamaan leikkauksen takia.
Monilla saikku on 4 viikkoa jos tekee raskasta työtä. En ole kuullut kenestäkään että olisi joutunut työtä vaihtamaan leikkauksen takia.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Hep! No nythän se raskas työn teko vasta onnistuukin. Minä teen raskasta siivous työtä. Ennen leikkuuta piti jos jonkun laisista syistä saada keveäpää työtä. En minäkään ole koskaan kuullut että vanha työ ei enää onnituisi. Sain puhumalla puhuttua itselleni kuukauden sairausloman (leikkaus päivästä laskien). Mulla kaikki meni tosi hyvin koko ajan, ja 7kk jälken menee edelleen. Kahden viikon sairasloman jälkeen olisin ollut jo valmis töihin. mutta "lusin" koko loman ja nautiskelin uudesta elämästä ja opettelin syömään uudella tapaa.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Olen sairaanhoitaja ja kuntoutan neurologisia potilaita työkseni. Eli nostelen paljon halvaantuneita potilaita. Nostelun lisäksi yleensä kieroliikkeet siihen päälle vartalolla. Sairaslomaa oli pidemmän kaavan mukaan, mutta omiin töihin olen palannut. Issias välillä vihoittelee, mutta se ei niinkään liity suoraan leikkaukseen.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Hei teille kaikille ihanille ihmisille, jotka vastasitte näin äkkiä Olo paljon helpompi huh, huh... eli työn teko jatkuu kuten ennenkin hyvä. Luultavasti minullekkin tulee lisää työtehoa, kun jää tämä kilojen kantaminen pois, kiitos !!!
sasa- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 08.10.2011
Luulisi että toipumisen jälkeen on entistä parempi kunto tehdä mitä työtä vain!
Mulla sairaslomaa oli 7 viikkoa leikkauskomplikaatioiden takia.
Ennen kärsin töissä selkäkivuista ja nivelvaivoista, nyt välillä selkä vähän oireilee, mutta vain neljäsosan siitä mitä ennen
Kyllä työkyky on huomattavasti parempi ja sit henkinen jaksaminen ja pirteys.
Työkavereista muutama kyllä on vähän kateellisia kun ovat kasvattaneet itseään lähes samaa tahtia kun minä pienentynyt En ole leikkaustani töissä mainostanut.
Mulla sairaslomaa oli 7 viikkoa leikkauskomplikaatioiden takia.
Ennen kärsin töissä selkäkivuista ja nivelvaivoista, nyt välillä selkä vähän oireilee, mutta vain neljäsosan siitä mitä ennen
Kyllä työkyky on huomattavasti parempi ja sit henkinen jaksaminen ja pirteys.
Työkavereista muutama kyllä on vähän kateellisia kun ovat kasvattaneet itseään lähes samaa tahtia kun minä pienentynyt En ole leikkaustani töissä mainostanut.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Hienosti oletkin Pallokala laihtunut ja hoikistunut Sinulle näköjään jouduttiin tekemään uusintaleikkaus?
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Opiskelen ja teen töitä samanaikaisesti. Itse palasin koulunpenkille vkon jälkeen, mutta omiin töihin (sairaanhoitaja) vasta 4 vkon jälkeen, sillä on duuni aika fyysistä, enkä kyllä olisi ennen jaksanut palata töihin, sillä ekat viikot olin kyllä tosi väsynyt.
Petronella- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 13.07.2012
Asentaja olen ammatiltani mutta kyllä samoja hommia vielläkin teen vaikka kbb tehty.
Simppa83- Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 41
Registration date : 20.03.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa