Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jumittaako kenelläkään???

+8
anne.heide
Pallokala
tigertytto
Soile
kissus nytkö jo
dunbar
Kimby
paksuleidi
12 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Jumittaako kenelläkään??? - Sivu 2 Empty Vs: Jumittaako kenelläkään???

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 04, 2012 2:37 am

Hienoa kuulla Leidi:) Ja niin se on toki että kannattaa muistaa mitä positiivista homma on elämään tuonut ja nauttia siitäSmile Suosittelen vaaan jemmaamista kuukaudeksi esim. kaappiin...koska ei kannata liikaa stressata! Jaksuja!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja peikkomuori Ti Helmi 07, 2012 3:30 pm

Heips! Mulla kans jumittaa ja jopa noussut Sad..Tai tuskin kauheasti noussut, mutta ei ole tippunutkaan. Oman vaakani lukemiin en enää luota ollenkaan, kun välillä näytti jo et ois n. 10kg:tä tippunu ja sit yhtäkkiä onkin vaan 3-4kg leikkauksesta. Senttejä on kuitenkin vyötäröltä lähtenyt reilu 10cm, joten kyllä jotain on tapahtunut. Itse huomaan syöväni ja juovani liian vähän, ja niissä olen koittanut nyt tsempata. Toisaalta, kilot ovat kertyneet useamman vuoden aikana, niin ei kait ne poiskaan ihan tuosta noin vaan lähde. Tsemppiä ja malttia! En kyllä itsekään jaksais millään odotella ;D

peikkomuori

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010

Viesti kirjoittaja Soile To Helmi 09, 2012 8:56 pm

Hassua että mulla ei oo pienintäkään kiinnostusta tällä hetkellä painoani kohtaan, kun leikkaus oli tiistaina 7.2. Ja nyt harjottelee tota uutta syömistä, joka on kyllä täysipäiväistä...Turvotusta on joten olo hiukan epämukava, mutta helpottanee pikkuhiljaa...Ja enpä usko että paino enää nousee...joten se on tärkeintä mulle ja jos vielä verensokerit ja verenpaineetkin pysyy kurissa niin kesällä jo kevyt olo:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja Pallokala La Helmi 18, 2012 1:38 pm

Kyllä se vaan välillä jumittaa Smile . Nyt kohta 2 viikkoo paino "jumissa" tai paremminkin +1kg. Mut näin se vaan menee. Luottavaisin mielin odottelen että jossain vaiheessa alkaa taas tippua.

Tosi ärsyttävää kuitenkin kun saavuttaa jotain ja sit tuleekin plussaa. Menkat just alkoi, joten todennäköisesti liittyy siihen (eikä niihin kolmeen laskiaispullaan mitä olen viime viikolla syönyt Wink ).
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa