Jumittaako kenelläkään???
+8
anne.heide
Pallokala
tigertytto
Soile
kissus nytkö jo
dunbar
Kimby
paksuleidi
12 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Jumittaako kenelläkään???
Mun sleeve leikkauksesta 5 viikkoa ja nyt paino jumittaa...ei siis tapahdu yhtään mitään En ainakaan liikaa ole syönyt, kalorit tuhannen paikkeilla ja juoda olen yrittänyt tarpeeksi...Nyt on melkosen paska fiilis
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: Jumittaako kenelläkään???
Olen aivan varma että nyt kuvittelet vaan. Laske kilot jotka on lähtenyt leikkauksen jälkeen ja jaa nee viikkojen määrällä. Varmasti sulla on joku 1 kg/ viikko lähtenyt. Elimistö ei ole kello, ja olet nainen jolla on hormoonit. Kuukausi on sopiva aikaväli arvioida painonpudotus. Usko minua, olen hetimullekaikkinyt r.y:n puheenjohtaja.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Mä taidan olla sitten se sihteeri Näihin juttuihin mulla on lukuisat lukuisat laihdutusyritykset kaatuneet, kun en malta odottaa...No mutta nyt en kuitenkaan anna periksi kiitos sulle
Kerro kuinka monta kiloa on 5 viikossa lähtenyt? Kun itse kirjoitat sen näkyviin tajuat ehkä paremmin kuinka hölmöä sun malttamattomuus on Ja tosiaankin kuukautiskierto voi helposti vaikuttaa 2-3 kg painoon joten aika ihmeellistä olisikin jos paino viikosta toiseen aina putoaisi tarkalleen yhtä paljon.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Minulla lähti aluksi joka kolmas tai neljäs viikko melkein 4kg kerralla. Sitten jumitti taas kolme viikkoa. Uskon, että syynä oli hormonit ja juuri asennettu hormonikierukka. Kuitenkin paino on laskenut aluksi kilon per viikko ja puolen vuoden jälkeen puoli kiloa per viikko.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Mulla ei jumita mulla v.... ny ei jaksais hoitaa omaa itseään ottasko loman tästä hommasta =((((
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Ja saako tohon Kimbyn hetmullekaikkinyt ryhyn liittyä täällä toinen yhtä viksu...
saas nähdä tuleeko minusta itsestä yhtä malttamaton kun jotkut täällä on...kun nyt ennen leikkausta sitä vaan ihmettelee että kyllähän sitä pitäs olla tyytyväine kun paino laskee eikä nouse, niinkun se on tupannut tässä viimevuosina olemaan...jotta mistähän se malttamattomuus oikeen kumpuaa...ennen ois ollu tyytyväinen jos ei ollu paino noussu...mut tietty, onhan tää eri asia, mut silti hei ystävät hyvät---malttia malttia:)
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
ööööh...6 on leikkauksen jälkeen lähtenyt, mutta eka viikolla lähti yli 3 kiloa ja loput sitten pikkuhiljaa ja nyt ei mitään Toisaalta mua huvittaa itteeki tämä hätänen luonne...vaikka olen omasta mielestä jonkinverran oppinut kärsivällisyyttä tämän projektin aikana. Tuntee kuitenkin välillä niiiiin luuseriksi olonsa, kun ei mitään tapahdu. Kuukautiskierrosta ja sen kulusta mulla ei ole enää aavistustakaan (tietyn operaation jälkeen). Toivottavasti kilot alkais pian karisemaan
Mulla jumittaa mun mielestä jatkuvasti...alkuun tippui todella hyvin ja nopeesti mut nyt ei tunnu enää tippuvan.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Ja oikeesti mä olen huomannut matkani varrella et se miten ennen leikkausta laihduin on sama tyyli ollut leikkauksen jälkeen,, mulla meni sykleissä kuten aina oli jopa välillä pientä nousua kuten ennen ja sitten taas tuli alas rytinällä..
Kaikilla jumittaa, varsinkin jos käy joka aamu vaakalla niin näyttää ihan kamalalta. Kai pitäs kerran kuussa tai kerran kahteen viikkoon käydä.
Mut painonlaskun kannalta se VEDEN JUOMINEN ja PROTEIINIEN syöminen on olennaista. Hiilareilla ja juomattomuudella paino lähtee tosi kitsaasti.
Mut painonlaskun kannalta se VEDEN JUOMINEN ja PROTEIINIEN syöminen on olennaista. Hiilareilla ja juomattomuudella paino lähtee tosi kitsaasti.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
mäkin voisin liittyä hätähousut ryhmään,vaikka sit varapuheenjohtajaksi toukokuusta 2011 lähteny 38kg ja leikkuu oli 7.11.011 ja siitä lähteny "vaan"15kg jotenkin oottaa hirmu ihmeitä mut en oo kyllä painanu 83 kg varmaan viimeks yläasteella,joten ehkä pitäs olla tyytyväinen kun lähtölukemat oli kuitenkin 121kg joten malttia kaikille,paraskin sanoja mä
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
+ 0,5 kg !!!!! Nyt menee hermot ja alan nälkä(jota ei ole)lakkoon Pitäis vissiin juoda viikko kraanavettä pelkästään että paino putois %6#¤%&/****!!!
Elä nyt huolestu tuleva ex-paksuleidi! Paino seilaa muutaman kilon ylös ja alas sen mukaan onko hormoonit missä vaiheessa, onko suolessa massaa (siis oletko kakkinut lähipäivinä vai ei) ja miten paljon olet juonut,
Toi just on ongelmana (mullakin) kun käy liian usein vaakalla. Jos vaikka kerran kuussa kävis, niin varmasti plussatuloksia ei edes näkis.
Plussaa voi tulla parikin kiloa ja ei niistä tarvii huolestua.
Lähinnä mieti vain että olet juonut tarpeeksi ja ettei ruokavaliosi koostu pelkästä hiilihydraatista. Ja että syö riittävän paljon!
Mulla oli ekat 2-3 kk se ongelma että söinkin liian vähän.
Nyt kun muistaa että syö sen 6-8 kertaa päivässä ja niistä ainakin kaksi sellasta tuhtia liharuokaa niin paino hiipii alas.
Ei enää vajaan 9 kk jälkeen lähde huminalla, mutta sellasella puolen kilon viikkovauhdilla keskimäärin.
Joinain aamuina vaaka näyttää plussaa 1,5 kiloakin, mutta sitten taas kääntyy laskuun ja huomaan että miinusta onkin se 1,5 ja lisäksi vielä 0,5.
Nälkäkuuri on pahinta mitä itsellesi nyt voit tehdä. Syö ja JUO. Paino putoo satavarmasti. Pistä vaaka kaappiin ja ota kahden viikon päästä taas
esiin. Lupaan että paino on siihen mennessä taas reilusti miinuksella :).
Tsemppiä, ja alahan miettiä jo uutta nimimerkkiä ;)
Toi just on ongelmana (mullakin) kun käy liian usein vaakalla. Jos vaikka kerran kuussa kävis, niin varmasti plussatuloksia ei edes näkis.
Plussaa voi tulla parikin kiloa ja ei niistä tarvii huolestua.
Lähinnä mieti vain että olet juonut tarpeeksi ja ettei ruokavaliosi koostu pelkästä hiilihydraatista. Ja että syö riittävän paljon!
Mulla oli ekat 2-3 kk se ongelma että söinkin liian vähän.
Nyt kun muistaa että syö sen 6-8 kertaa päivässä ja niistä ainakin kaksi sellasta tuhtia liharuokaa niin paino hiipii alas.
Ei enää vajaan 9 kk jälkeen lähde huminalla, mutta sellasella puolen kilon viikkovauhdilla keskimäärin.
Joinain aamuina vaaka näyttää plussaa 1,5 kiloakin, mutta sitten taas kääntyy laskuun ja huomaan että miinusta onkin se 1,5 ja lisäksi vielä 0,5.
Nälkäkuuri on pahinta mitä itsellesi nyt voit tehdä. Syö ja JUO. Paino putoo satavarmasti. Pistä vaaka kaappiin ja ota kahden viikon päästä taas
esiin. Lupaan että paino on siihen mennessä taas reilusti miinuksella :).
Tsemppiä, ja alahan miettiä jo uutta nimimerkkiä ;)
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Kiitti Pallokala Sait suupieleni nousemaan vähän ylöspäin Tarttis muuten sunki miettiä uutta nimimerkkiä
Juomisesta olen kyllä pitänyt huolta ja siitä että ruokani sisältää proteiineja, kaloreita saan kokoon n.1000. Enempää en vielä normiruualla saa kokoon. "Massan poistuminen pönttöön" tapahtuu muutaman kerran viikossa(viimeks tänään), joten siinäkään ei liene syytä. Tätä jumitusta on kestänyt pari viikkoa ja eniten huolestuttaaa että jumitusta on näin nopeasti leikkauksen jälkeen ja näin pitkän aikaa...ymmärtäisin ehkä paremmin jos olisin jo laihtunut paljon ja sitten paino jässähtää paikoilleen hetkeksi. Mulla suoraansanoen iskee jo paniikki, että tähänkö tää homma lässähti, että olenko vaan ikuisesti paksukainen ja siihen on tyytyminen Yritän ajatella järkevästi ja aikuismaisesti...ja olla tyytyväinen että elämässä muut asiat ovat hyvin. Onneksi on tämä palsta...olen lukenut muiden jumitilanteista ja se antaa vähän positiivista uskoa tulevaan
Juomisesta olen kyllä pitänyt huolta ja siitä että ruokani sisältää proteiineja, kaloreita saan kokoon n.1000. Enempää en vielä normiruualla saa kokoon. "Massan poistuminen pönttöön" tapahtuu muutaman kerran viikossa(viimeks tänään), joten siinäkään ei liene syytä. Tätä jumitusta on kestänyt pari viikkoa ja eniten huolestuttaaa että jumitusta on näin nopeasti leikkauksen jälkeen ja näin pitkän aikaa...ymmärtäisin ehkä paremmin jos olisin jo laihtunut paljon ja sitten paino jässähtää paikoilleen hetkeksi. Mulla suoraansanoen iskee jo paniikki, että tähänkö tää homma lässähti, että olenko vaan ikuisesti paksukainen ja siihen on tyytyminen Yritän ajatella järkevästi ja aikuismaisesti...ja olla tyytyväinen että elämässä muut asiat ovat hyvin. Onneksi on tämä palsta...olen lukenut muiden jumitilanteista ja se antaa vähän positiivista uskoa tulevaan
Hei Haloo!!!Sä olet laihtunut JO KOLMEKYMMENTÄ KILOA!!!WAUTSI että pitäosi olla tyytyväinen ja laittaa tosiaan se vaaka piiloon ainakin joksikin aikaa!!!Tsempii ja malttii<3
Kiitos Soile Laitoinkin tohon profiililini alle noita painonpudotuspäivityksiä ihan sen takia, että muistaisin itsekin että onhan niitä kiloja kuitenkin tässä matkanvarrella pudonnut Sen takia kai hypin seinille, kun leikkauksen jälkeen on painonpudotus tyrehtynyt Kävin tossa äsken rivakan iltalenkin, jotta pää vähän tuulettuisi, ja kyllähän se auttoi. Nyt laitan vaakan ainakin! viikoksi kaappiin
Hyvä hyvä Leidi:) Niin sitä pitää!!!
Täällä kanssa yksi jolla jumittaa välillä tämän painon putoamisen kanssa. Nyt kun leikkauksesta on 15 kuukautta niin selvästi on havaittavissa hidastumista. Punnitsen itseni kerran viikossa ja nykyään voi mennä useitakin viikkoja (jopa kuusi-kahdeksan viikkoa) ettei lähde oikeastaan yhtään, mutta sitten taas nytkähtää alaspäin kilon tai pari.
Ei lannistuta vaan uskotaan että kyllä ne kilot lähtevät pikkuhiljaa. Mukavaa talven jatkoa teille!
Ei lannistuta vaan uskotaan että kyllä ne kilot lähtevät pikkuhiljaa. Mukavaa talven jatkoa teille!
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
paino sadan gramman tarkkuudella sama kuin 3 viikkoa sitten...alan olla epätoivoinen...
Mulla jumitti heti kahden viikon kuluttua leikkauksesta kaksi viikkoa paino täysin. Silloin meinasi huumorintaju kyllä loppua. Sittemmin paino tippunut noin kilon viikossa, viimeiset neljä viikkoa vain puoli kiloa / vk, eli paljon hitaammin kuin monella muulla näin pian leikkurin jälkeen (leikkaus 10.10.11). Mutta olo on jotenkin paljon rennompi tän painoasian suhteen ja siitä olen iloinen. Tosin itseluottamus on aika ohuella tällä painosaralla, joten huolestua meinaa aina kun vähänkin hidastelee. Tunnevuoristorataa siis
Tsemppaillan ja vältetään panikointia
Tsemppaillan ja vältetään panikointia
Saranna- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 22.02.2011
Mun paino jumittaa myös,tammikuun alusta tähän päivään asti mulla on lähtenyt -2kg, jotenkin on sellainen turhautunut fiilis kun kuvitteli että paino lähtee rytinällä alussa,mä olin kanssa 10.10.11 leikkauksessa, Peijaksessa mulle tehtiin GBP.
pauliina- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 17.01.2012
Kyllä se on varmaan paljon kiinni siitä alkupainosta ja aineenvaihdunnasta miten se paino tippuu. Malttia jälleen teille! Mitä muuta positiivista olette huomanneet leikkauksen jälkeen kun tuon painonpudotuksen???
Tänään oli paino vähän tipahtanut, ei paljon mutta pääasia että vähän alaspäin. Positiivisia asioita on tapahtunut paljon...töissä jaksaa paljon paremmin, liikkuminen on ylipäätänsä paljon helpompaa. Ihmiset huomauttelevat päivittäin muutoksesta. Ne "pitkin nenänvartta" katseetkin tuntuvat kivoilta Kesää odottelen innolla, vaikken koskaan bikinikunnossa olekkaan Mukavaa kun tietää ettei tarvi piilotella itseään...voin olla aidosti se iloinen ja positiivinen ihminen joka oikeasti olen...se piirre on vaan ollut vuosikausia piilossa...pikkuhiljaa negatiivisuus väistyy... Monta mutkaa on varmaan vielä edessä, eikä elämä mitään ruusuilla tanssimista kuitenkaan ole, samat murheet on kuin ennenkin-ne vaan jaksaa sulattaa paremmin kuin ennen
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa