31 tuntia ja sairaalan ovi heilahtaa.../10 päivää leikkauksesta - 3.2kg!
+12
Äitikarhu
Inka
Emppu81
Pallokala
Soile
hansu
Bulla65
PiJoHe
Mili
pingu70
tigertytto
Krisu75
16 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
31 tuntia ja sairaalan ovi heilahtaa.../10 päivää leikkauksesta - 3.2kg!
Nyt alkaa olla meikäläinen jo aikalailla hermoraunio!!! Tiistaina klo 7.00 pitäis olla osastolla! Onneksi on taksi tilattuna valmiiksi että ei tule tarvetta jänistää! Tämä ihanainen taksikuskini tietää minkä takia olen sairaalaan menossa(olen silloin tällöin hänen palkkalistalla) Heikki tulee vaikka sängystä hakemaan jos ei klo 6 ala asiakasta näkymään( vanhempi herrasmies jo).
Tässä on tullut valvottua jo pidemmän aikaa näin iltaisin että saisin itseni tarpeeksi väsyneeksi ettei ajatukset sitten sängyssä ala liidellä liikaa. Kaikista vaikeinta on ollut sen jälkeen kun lapset nukahtavat ja hiljaisuus laskeutuu makuuhuoneeseen, isäntäkin töissä...
Pitkistä kynsistä on enää muisto vain, on tullu otettua vanha paha tapa jälleen käyttöön. Toivottavasti pääsee siitä taas eroon leikkuun jälkeen.
Näillä näkymin olisin saamassa ainakin pari vierasta keskiviikkona, isänän siskon ja erään ystävän jolla asiat huomattavasti huonommin ku mulla.
Toivotaan parasta että kaikki menee hyvin ja toipuminen alkaa sujua mukavasti...
Tässä on tullut valvottua jo pidemmän aikaa näin iltaisin että saisin itseni tarpeeksi väsyneeksi ettei ajatukset sitten sängyssä ala liidellä liikaa. Kaikista vaikeinta on ollut sen jälkeen kun lapset nukahtavat ja hiljaisuus laskeutuu makuuhuoneeseen, isäntäkin töissä...
Pitkistä kynsistä on enää muisto vain, on tullu otettua vanha paha tapa jälleen käyttöön. Toivottavasti pääsee siitä taas eroon leikkuun jälkeen.
Näillä näkymin olisin saamassa ainakin pari vierasta keskiviikkona, isänän siskon ja erään ystävän jolla asiat huomattavasti huonommin ku mulla.
Toivotaan parasta että kaikki menee hyvin ja toipuminen alkaa sujua mukavasti...
Viimeinen muokkaaja, Krisu75 pvm Pe Tammi 20, 2012 9:58 pm, muokattu 1 kertaa
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Vs: 31 tuntia ja sairaalan ovi heilahtaa.../10 päivää leikkauksesta - 3.2kg!
Onnea ja enkeleitä sinulle leikkaukseen
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hienosti kaikki menee ja paraneminen alkaa,ennenkuin huomaatkaan.
Onnea leikkaukseen!
Onnea leikkaukseen!
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Heippa Krisu!
Onnea ja enkeleitä matkasi varrelle! Kaikki menee hyvin usko pois!!!!!
Lähetin sulle yv:tä...
Tsemppiä!!
Onnea ja enkeleitä matkasi varrelle! Kaikki menee hyvin usko pois!!!!!
Lähetin sulle yv:tä...
Tsemppiä!!
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Paljon onnea leikkaukseen ja hyvää topilasaikaa!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnea sinullekin leikkaukseen. Hyvin se menee
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Tsemppiä sulle! Olet kuukauden edellä mun aikataulua, itse aloitin enen tänään ja 4-viikon päästä tiistaina leikkausaika! Keskity positiivisiin ajatuksiin ja leikkauksen tuomiin hyviin asioihin. Parasta onnea matkaan ja toipumiseen:)
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Kiitos ystävät rakkaat!!!
Pidä lippu korkealla:) Vaikeimmat päivät menee nopeesti ja olet jo kotona kertomassa kokemuksistasi, meille jotka malttamattomina täällä odotetaan ja eneillään... Ja muillekin, jotka on saman jo läpikäyneet.
No niin! Vihdoinkin se aamu tuli... On tää raskasta tää valvominen!!! Yhtään en oo saanu nukuttua, mutta nukutaan sitte päivällä. Puolisen tuntia niin taksi tulee ja muu porukka jää nukkumaan vielä...
No voi sua, mutta kohta nukkumatti vie uneen ja saat levätä monta päivää! Hyvää matkaa ja kotiinpaluuta:)
Onnistunutta sairaalareíssua ja pikapikaista paranemista. Kuukausi tästä ja elämä hymyilee!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Emppu81- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011
Tervetuloa pikkumasujen maailmaan.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Leikkauskuulumisia odotellessa paljon terkkuja, vaikket ehkä näitä sivuja kykenekään vielä lukemaan
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Hip hei kaikille!!
Eilen kotiuduttu ja kaikki meni enemmänkin kuin loistavasti!
Leikurissa meni sellainen pari tuntia ja heräämössä loppupäivä. Illalla 9 aikoihin pääsin takaisin osastolle. Kivut on yllättäneet poissaolollaan!!!
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus. PiJoHe voi eilen kans hyvin kun kotiin lähdin.
Nyt pienille unille lasten kanssa, jaksaa taas paremmin...
Palataan tuonnempana....
Eilen kotiuduttu ja kaikki meni enemmänkin kuin loistavasti!
Leikurissa meni sellainen pari tuntia ja heräämössä loppupäivä. Illalla 9 aikoihin pääsin takaisin osastolle. Kivut on yllättäneet poissaolollaan!!!
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus. PiJoHe voi eilen kans hyvin kun kotiin lähdin.
Nyt pienille unille lasten kanssa, jaksaa taas paremmin...
Palataan tuonnempana....
Onnittelut onnistuneesta leikkauksesta! (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Kiitos uutisista Krisu, ihana kuulla, että teillä molemmilla on kaikki hyvin. Toipumisia!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Hienoa kuulla onnistuneista leikkauksista:) Ja innolla odottelen myös toipumiskuulumisia...Itselleni tuli juuri iso kirje PÄKS:sta ohjeita ja muuta...
Sellasta haluisin kysyä että miten ootte kulkeneet sairaalaan ja kotiin? Itselläni matkaa 65km ja olin ajatellut mennä autolla ja ajella sieltä itse sitten kotiin. Kirjeessä kuitenkin sanottiin että älä tule operaatioon omalla autolla. Tarkoittaneeko sitä ettei kykene ajamaan pois esim. kipulääkkeissä? Kokemuksia/tietoja kaivataan nyt tästäkin!
Sellasta haluisin kysyä että miten ootte kulkeneet sairaalaan ja kotiin? Itselläni matkaa 65km ja olin ajatellut mennä autolla ja ajella sieltä itse sitten kotiin. Kirjeessä kuitenkin sanottiin että älä tule operaatioon omalla autolla. Tarkoittaneeko sitä ettei kykene ajamaan pois esim. kipulääkkeissä? Kokemuksia/tietoja kaivataan nyt tästäkin!
Autolla ajoa leikkauksen jälkeen kantsii harkita, nm. leikkauksen jälkeen autolla kolaroinut
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Heipparallaa ja oikein paljon onnea hyvin sujuneen leikkauksen johdosta!
Tuohon ajamiseen... Minulta leikattiin tähystyksessä sappirakko pois kuukausi sitten enkä olisi millään voinut ajaa kotiin vaikka matkaa alle 10km! En olisi voinut ajaa lainkaan muutamaan päivään, mutta erityisesti kotiutumispäivänä olin kipeä ja lääkepöhnässä täysin ajokelvoton. Auton kyydissäkin istuessa tuntui kurjalta, olin omituisesti kippurassa koko matkan. Ihan ehdottomasti suosittelen kuskia, taksia tai vaikka bussia mieluummin kuin ratin taa lähtemistä, etenkään jos kotiutuu jo leikkauksesta seuraavana päivänä. Kaikki ovat tietysti erilaisia, mutta se ei ole ihan huuhaata, kun sanovat, ettei saa itse ajaa!
Tuohon ajamiseen... Minulta leikattiin tähystyksessä sappirakko pois kuukausi sitten enkä olisi millään voinut ajaa kotiin vaikka matkaa alle 10km! En olisi voinut ajaa lainkaan muutamaan päivään, mutta erityisesti kotiutumispäivänä olin kipeä ja lääkepöhnässä täysin ajokelvoton. Auton kyydissäkin istuessa tuntui kurjalta, olin omituisesti kippurassa koko matkan. Ihan ehdottomasti suosittelen kuskia, taksia tai vaikka bussia mieluummin kuin ratin taa lähtemistä, etenkään jos kotiutuu jo leikkauksesta seuraavana päivänä. Kaikki ovat tietysti erilaisia, mutta se ei ole ihan huuhaata, kun sanovat, ettei saa itse ajaa!
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Pyydä sairaalasta ennakolta maksusitoomus taksiin jos et pääse julkisella. Taksiluvan jos saat, jää sulle maksettavaksi vain 9 euron omavastuu prr suunta. En olisi mitenkään pystynyt ajamaan sairaalasta kotiin. Tai jos komplikaatioita ei olis tullu, niin ehkä olisin, mutta en suosittele.
Niin ja Krisulle paljon onnea uuden elämän alkamisesta!
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa