Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkausaika 7.2.12 PÄIKS

+4
kilomies
Äitikarhu
HyeeNa!
Soile
8 posters

Siirry alas

Leikkausaika 7.2.12 PÄIKS Empty Leikkausaika 7.2.12 PÄIKS

Viesti kirjoittaja Soile Ke Tammi 04, 2012 11:37 pm

Tänään sain kuulla maagisen leikkausajankohdan ja huops---onkin nopeasti eli ENE alkaa heti maanantaina 9.1. ja sellaset 8-10 kg pitäisi tippua reilussa neljässä viikossa! Yes. Jänskättää ja oon ihan fiiliksissä aloittamaan tämän. Tsemppausta kyllä ENE:n aikana varmaan tarvii joten kirjotellaan kanssasiskot- ja veljet:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkausaika 7.2.12 PÄIKS Empty Vs: Leikkausaika 7.2.12 PÄIKS

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Tammi 04, 2012 11:55 pm

Onnea leikkausajasta! Nyt alkaa jännät ajat! (: vink. jos asut jossain missä on lähellä LIDL niin käy ostelemassa sieltä enepusseja, siellä alkaa huomenna alennukset. Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Soile To Tammi 05, 2012 12:01 am

Moi ja kiitos:) Olen jo keräillyt melkoisen määrän noita ene-pusseja valmiiksi mutta täytyy käydä tekemässä täydennyksiäSmile Tosiaan tuntuu jännältä, tätä on pitkään odottanut ja ene dieteistä on aikaisempaakin kokemusta että olen selvinnyt ja paino reippaasti pudonnut. Nyt vielä motivoi se, että josko tää olisi se viimenen kerta kun joudun tämän kestämään! Muistakaahan tsempata:) cat Kiitos sunny
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Äitikarhu To Tammi 05, 2012 12:44 am

Mulla on kokemusta 12 viikon yhtämittaisesta ene-kuurista joten siltä osin kokemuksia voin kyllä vaihtaa mieluusti vaikka leikkaus on vasta ajatusta seuraavassa vaiheessa eli lähetettä odottamassa Smile Tippui muuten 18kg tuossa ajassa, tykkäsin systeemistä ja voin hyvin koko sen ajan!
Äitikarhu
Äitikarhu

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012

Viesti kirjoittaja kilomies To Tammi 05, 2012 12:58 am

Pidä pintasi kuurissa. Niin minäkin PERKELE Twisted Evil

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012

Viesti kirjoittaja hansu To Tammi 05, 2012 3:05 pm

Onnea Soile leikkausajasta. Enen on kurja, mutta välttämätön tässä hommassa. Pidä pintasi tiukasti, niin hommat etenee sujuvasti eteenpäin. Tsemppiä lol!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 06, 2012 12:34 am

Kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan. Kokemuksesta( 5 x eneillyt 4-8-viikkoa) tiedän mitä on edessä...sen suhteen ja siihen sitten päälle tämä leikkaus niin josko viimeinkin tulisi pysyviä tuloksia. Mutta sisua ja sinnikkyyttä tuo neljä viikkoa vaatii että tulee varmaan käytyä täällä hakemassa kannustusta. Tänään kävin syömässä "viimeisen aterian" eli aurajuustoananashampurilaisen...hyvää se oli mutta tuskin enää koskaan pystyn sellasta syömään, ainakaan kokonaisena. Mutta ei siihen kuole. Mutta näihin mun sairauksiin kuolee ellen pääse liiasta läskistä eroon. Joten tsemppiä tarvitaan jatkossakin, kiitos:) Viikonloppuna syön vielä hiukan kevennellen ja maanantaina alkaa pussi-ene.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja PiJoHe La Tammi 07, 2012 4:51 am

Soile onnea leikkaus ajasta! ja tsemppiä eneilyyn! Minäkin ensin eneilin melkein 3vkoa kun tuli peruutus leikkaukselle. Nyt ma alkaa taas toinen vkoa eneä... rankkaa tämä on mut tämähän on elämämme viimeinen ene!!!

Joku kirjoitti että lidlistä saa ene pusseja alennuksella???? siis mitä???
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011

Viesti kirjoittaja Soile La Tammi 07, 2012 5:07 am

Hei ja kiitos:) Maanantaina aloitan...Tsemppiä tosiaan sulle myöskin, vaikka joudutkin nyt vähän enemmän eneilemään mutta kaikki se on sitten miinusta painosta eli hieno homma! Se itseänikin motivoi että se on nyt sitten viimeinen kerta...fiilis on tässä vaiheessa ihan upee vaikka tiedän että vaikeeta tulee olemaankin ja sisua tarvitaan! Mut tsempataan I love you
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Äitikarhu La Tammi 07, 2012 2:32 pm

Voi kun olen kade, tuo elämän viimeinen ene kuullostaa niin hienolta Smile Kovasti tsemppiä leikkaustaedeltäviin eneilyihin Soile ja Pijohe! Itse suunnittelen lyhyttä, 2-3 viikon enekuuria ihan huvikseni. Mun herkkua on nutrilettin moccapirtelö ja se creamy vegetable keitto. Voin elää niillä vaikka koko 3 viikkoa ilman ongelmia Very Happy
Äitikarhu
Äitikarhu

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012

Viesti kirjoittaja Soile La Tammi 07, 2012 5:24 pm

Hei Äitikarhu!Hienoo että sulla kokemuksen pohjalta jo tiedossa että jaksat eneilyn ja tulee vielä sullekin se "viimeinen ene"... Ei kannata olla kade...pitkä prosessi meilläkin on takana tähän pisteeseen ja täytyy sanoo että välillä oli maltti loppua mutta kyllä se aika menee kuitenkin melko nopsaan..Nyt täytyy toivoa ettei tule mitään mutkia matkaan enää...Labroihin pitää mennä vielä ja nukutuslääkärin tapaaminen ainakin ennen leikkausta on tulossa.
Mun piti keventää tässä ennen eneilyä...ja voi hyvää päivää..."paheellista elämää" olen pitänyt...torstaina söin "viimeisen hampurilaisen", eilen isäntä tilasi "pizaa" ja kaapeissa olleita 2 viinipulloa ja 2 tölkkiä karpalolonkeroa olen tässä suunnitellut kumoavani. Vielä on "urakka" kesken, kun en ole mikään juopottelija että paljoa kerralla koskaan joisinkaan. Nyt ajattelin että noista vois hankkiutua eroon, etteivät tuolla kaapissa turhaan houkuttelisi. Muuten sitten olenkin syönyt salaattia vain.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Emppu81 Su Tammi 08, 2012 4:24 am

onnea leikkausajasta ja tsemiä eneen!!! Very Happy

Emppu81

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011

Viesti kirjoittaja Soile Su Tammi 08, 2012 6:05 am

Kiitos emppu! Sulla on hurjasti lähtenyt painoa, wautsi ja onnee!!! Nyt olen viikonloppuna vähän fiilistellyt juomilla ja ruuilla...maanantaina alkaa ankara kiuuri mutta se on välttämtön ja siis pakko. Ristin käteni että selviän ja pistän kaiken sisuni peliin!Mun kohdalla on sairauksien takia kyse liki elämästä ja kuolemasta.
Miten sulla meni emppu leikkauksen jälkeinen kuukausi????
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja zelda Pe Helmi 03, 2012 5:09 am

Onnea leikkausajasta!! Ja Tsemppiä ENEilyyn loppurutistukseen! Miten sulla on mennyt?
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja Soile Pe Helmi 03, 2012 12:42 pm

Kiitos zelda ja vielä onnea sulle leikkausajasta:) Kyl tää on mennyt suhteellisen hyvin, kyllähän noi ene-pussit jo hiukan tökkii mutta painotavoite -8kg on saavutettu joten se tärkein:) Viikonloppuna aion käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa...ja muuten pusseilla maanantaihin asti...Tiistaina sitten ravinnotta Lahteen ja operaatioon. Kieltämättä välillä jännittää ja näkee outoja unia, onneksi enää 2 työpäivää koska myös töissä keskittyminen on hiukan hankalaa ollut sen jälkeen kun kävin siellä haastatteluissa 26.1.
Koska sulla alkaa ene?
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja zelda Pe Helmi 03, 2012 3:03 pm

Äitikarhu: Nutrtilettin Mocca on munkin lemppari, eiköhän pidetä kahvikutusut!! Razz
Soile: Sähän oot jo sitten ihan pikkuinen kun menetkään leikkaukseen. Kyllä niiden on heloo leikellä Wink
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 03, 2012 5:36 pm

Voi Soile, sulla on jo leikkaus ihan lähellä! Ihan jännittää sun puolesta jo! (: Aivan huippua! Sä varmasti pääset tavoitteisiis nopeesti ku säkään et mikään kauheen suuri ole! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Soile Pe Helmi 03, 2012 11:18 pm

No kiitos:) Juu...4-yötä...ja sitten tapahtuu! Ja tuo "pienuus" on suhteellinen käsite, olen ollut hoikka koko nuoruuteni (noin 50kg) ja sitten kohtuullinen (noin 60kg) kahden lapsen jälkeen mutta sitten tuli sairauksia, kortisonilääkitystä, masennusta, masennuslääkitystä, 2006 syntyi "iltatähti" ja sain raskausdiabeteksen, kuopuksen isä sairastui psyykkisesti ja jäin yksinhuoltajaksi ym.ym. joten olen lihonnut ne kamalat 40 kg viimesen 10-vuoden aikana! Ja siitä on sitten saanu kuulla keuhkolääkärissä mm alvariinsa, kunto ei kestä näitä kiloja näillä sairauksilla. Olen kiitollinen kun pääsin leikkaukseen ja toivotaan tosiaan että on helppo leikata, koska multa pitäs poistaa lisäksi sappirakko, jossa on iso kivi ja vaivasi erityisesti raskausaikana. Niin, lopetin vuosi sitten myös tupakanpolton, siitä tuli vielä kymmenen kiloa lisää(: Zelda hei, et säkään taida isommasta päästä olla? Mut mulle tää 98kg on todella liikaa! Tavote on ensin päästä alle 70 ja sitten ehkä jonnekin 60kg tuntumaan. Saas katsoo. Mut parikyt kiloakin kun lähtee niin helpottaa, jos vaikka pääsen kortisonilääkityksestäkin eroon niin sekin auttaa!
Niin - ja kiva että jänskätätte mun puolesta...Nyt on vl vapaa ja ma vielä työpäivä, mut ajatukset jo ihan muualla:)
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: