Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seinäjoen alueelta ja läheltä??

+4
Puppe
pumpulissa
Krisu75
PiJoHe
8 posters

Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Tammi 03, 2012 11:48 pm

Heippa, elikkä en ainakaan heti tällästä jutskaa löytäny mut jos sellainen on niin tän saa vaikka poistaa...

Mä olisin kauheen innostunut ja iloinen jos me seinäjoen kupeesta olevat voitaisiin nähdä aika ajoin ja tsempata toisiamme, jutella niitä näitä jne. Vaikka leikkaukseen menossa ja leikatut. Eli siis sitä vertais tukea etsinnässä...

Olisko kukaan muu kiinnostunut tai innostunut tälläisestä?

Vastaile tänne tai paa yv...

Innolla odotellen PiJoHe sunny
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ke Tammi 04, 2012 6:10 am

Ite kuule eilen illalla(yöllä) lueskellessani näitä juttuja ja sit noita LILEn juttuja niin ajattelin ihan samaa! Muualla päin suomea on kaikenlaista toimintaa ja treffejä, mutta meillä tällä seudulla ei oo oikeastaan mitään. Muutaman kerran on vissiin ollu jokin miitinki, mutta mulla ne on menny lastenhoidollisista syistä ohi ja sillon tää leikkaus asiakin oli vielä vasta alku taipaleella.
Mä ainakin olisin innokas tapailemaan samassa tilanteessa olevia. Mulla matkaa Sjokeén sellanen 70 kilsaa, muttei se oo mikään mahdottomuus. Oonhan ylihuomennakin lähdössä ystäväni kanssa ainoastaan hieman shoppailemaan ja tietty sine Piikkiin!!!
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ke Tammi 04, 2012 4:04 pm

Mahtavaa Krisu75!

Nyt vaan porukkaa kokoon ja nährään ja ruvetaan pitään miittinkiä!!
Samaa minäkin oon lukenu että muualla päin on kaikkea toimintaa mutta ei ainakaan mun silmiin oo osunu että täällä niin olis....

Ja voihan se olla muukin paikka kuin seinäjoki! Ruvetaanko oikein urakalla tehtaan tätä ideaa?
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe To Tammi 19, 2012 7:15 pm

Taietaan Krisu pitää kahen keskinen miittinki?

Oikeesti eikö täällä päin ole ketään muita kuin me kaksi??? Shocked

PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Krisu75 To Tammi 19, 2012 9:07 pm

No joo... Aika pahasti alkaa näyttää että todellakin treffataan ihan kahen...
Jos ei muuten, niin kyllä se mulle passaa!!! bounce Very Happy
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja pumpulissa Ma Tammi 23, 2012 3:59 pm

Mä olen myös seinäjoen sairaanhoitopiirin alueelta. Tosin asun n.70?km seinäjoelta, mutta kuitenkin Smile
Ja vaikka olen ihan alkutaipaleella tässä projektissa niin aika nopeasti huomasin, että vertaistukea tässä tarvitaan...

pumpulissa

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : 06
Registration date : 16.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ma Tammi 23, 2012 4:45 pm

Voi miten mahtis juttu pumpulissa!!! jes!!!

Nyt meitä on jo kolme !!

Pitäiskö ruveta reffejä harkitteen jo???

OOnpas mä taas innoissani!!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Puppe Ti Tammi 24, 2012 4:31 am

Embarassed Hei vaan , täällä on kans yksi joka on ihan alkutaipaleella kys.asian
suhteen ja kyllä, kyllä leikkaus ilmeisemmin tapahtuu sitten joskus jos kaikki ok E-P:n Keskussairaalassa. pe aamuna soittivat tk:sta ja tänään aamulla kävin labrassa ja sydänfilmissä, nyt sitten odottelen kokeiden valmistumista abaut 2viikkoa, jolloin puhelinaika ylilääkärille...mitä sitten tapahtuu en vielä tiedä?? Tähän asti kaikki tapahtunut nopeasti, en meinaa perässä pysyä, mutta eiköhän se siitä, pikkuhiljaa.
Olisin tod.kiitollinen kun kertoisitte millanen leikkaus teille on tehty. Shocked
Puppe
Puppe

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 21.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Puppe Pe Tammi 27, 2012 7:53 pm

Heips.
En tiedä... ajatukset pyörii päässäni yhtä ympyrää, aivan kuin jossain oravanpyörässä...Toisena hetkenä haluan leikkaukseen ja toisena hetkenä en missään tapauksessa. Pelkään, siis todella pelkään etten osaa/pysty/kykene leikkauksen jälkeiseen ateriointiin, pelkään syöväni sitten liian isoja annoksia ja jotain sisälläni/suolistossani ns.repeää affraid Tilanteeni on nyt sellainen että, ma kävin kokeissa jotka valmistuvat n.2vkon kuluttua jolloin minulla puh.aika lääkärille. Eilen työterv.hoitaja kuitenkin soitti ja antoi kys.lääkärille ajan joka on 22.02. Jolloin ilmeisesti saan tähystysajan ja tohtori kertoo muutenkin leikkauksesta yms. näin oletan siihen mennessä pitäisi KAIT olla omaki mielipide leikkaukseen menosta jo jotenkin selvillä. Miehelleni enkä muille perheenjäsenille ole asiasta VIELÄ kertonut mitään, vain parin ystävän ja yhden siskonikanssa olen asiasta puhunut, niin ja jonkinverran diabetteshoitajan kanssa joka kannusti menemään leikkaukseen, jos vain siihen on mahdollista päästä. Miettimistä riittää Mad
Puppe
Puppe

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 21.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe Pe Tammi 27, 2012 8:07 pm

Puppe nuo kuuluu tuohon tilanteeseen! Niitä minäkin kävin aikoinani läpi! Nyt pian 3 vkoa en kadu että kävin leikkauksessa!
Onhan tämä opettelua ja uusi elämä mutta sairaalan väki auttavat tarvittaessa ja onhan tämä foorumi ja lilen foorumi mistä saa tietoa paljon!!!
Ehkä tsemppaisin sua puhumaan miehesikin kanssa! Onhan se kiva ettei ole salaisuuksia ja saa miehesikin pohtia...
Minun tarinoita löytyy nimimerkin alta! Ja muidenkin tarinoita kannattaa lukea...
Tee vaikka paperille - ja + merkit ja kato kumpaa tulee enemmän... Ja ennen lääkäriä sun pitäis varmaan päättää mitä haluat...
En osaa enempää sua neuvoa mutta tsemppiä päätökseesi!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Minttu33 Pe Tammi 27, 2012 11:17 pm

Hei!
Kannattaa mennä ohitusleikkaukseen jos on tosissaan sitoutunut asiaan!
Se on sit lopullista!
Minut leikattiin Vaasassa maaliskuussa 2011. Silloin sain ennen leikkausta pois -10 kg ja kokonaispudotus jo prosessin aikana -19 kg (sis. tuo VLCD)

En ole katunut leikkausta yhtään. Olen saanut pois jo kohta tasan 50 kg.
paino nyt 75,8 ja tavoite alle kilon päässä. Enempää en edes yritä pudottaa koska olen jo nyt normaalipainossa pituuteni takia.

Kohta on jo vuositarkastus vaikka aikaa ei vielä ole tullutkaan mutta pian kai jo tulee kun helmikuun puolelle mennään. saa sit nähdä miten veriarvot on parantuneet. Very Happy

Minulle voi laittaa yksityisviestiäkin.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Puppe La Tammi 28, 2012 9:19 am

Kiitos PiJoHe ja Minttu33 viesteistänne ja rohkaisevista neuvoistanne. Olen jo kauan lukenut täällä näitä kokemuksia ja olen kyllä vakuuttunut asiasta, MUTTA en tiedä miksi jokin minussa laittaa vastaan. Todellakin haluan muuttua ja näihin 52 vuoteen mahtuu kyllä JO niin monta TURHAA yritystä ja konstia laihtua että...Olen kokenut aivan samoja asioita kuin suurin osa täällä kirjoittaneistakin. Täytyy työstää tosissaan tätä asiaa ja todellakin ajatuksen kanssa. Palaillaan... nyt yöpuulle Sleep
Puppe
Puppe

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 21.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Velli La Tammi 28, 2012 8:49 pm

Moro

Tässä kans seinäjoen seudulta yksi jolla homma alkutaipaleella. Heti paljon kysymyksiä Smile

Labrat ja tähystys tehty 12/2011, kaikki niissä ok. BMI 45,5. Ravintoterapeutilla käyty aikaisemmin, lääkäri sanoi että ei tarvis mennä uudestaan?! Lääkäri työterveyshuollossa (gastroenterologi, kai asiantuntija ko. asiaan) laittoi lähetteen eteenpäin Seksiin mutta mitäs nyt seuraavaksi? Mahan tähystys vai vielä seinäjoella joku asiantuntijan tapaaminen?

Minkalaiset jonot Seinäjoella on? Näyttäisi ottavan vuoden päivät ensi tutkimuksista leikkaukseen...

Entäs laihduttaminen ennen leikkausta, tekisi mieli aloittaa jo mutta jos putoaa paino hyvin niin toteavatko etten tarvitsekaan leikkausta? Yleensä saan painon helposti pois, paljonkin, mutta aina ne on tulleet takaisin...


Velli

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 27.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Krisu75 Su Tammi 29, 2012 2:18 am

Seinäjoella vissiin aika lyhkäset jonot , luulisin. Ite sain soiton joulukuun alussa jonohoitajalta ja 10.1 leikattiin. Lokakuussa oli gastro ym. ja sillon laitettiin leikkausjonoon.
Eli ootko sä käyny jo sisätsutilääkärin vo:lla? Luulisin, että se päättää tarvitaanko uutta gastroa ku edellinen noin lähellä.
Mä ite pudotin painoa koko projektin ajan ja se on oikeastaan tärkein paino mikä on ollut lähetettä laitettaessa. Mulla putos kaikkiaan -27 kg 1v 10kk ennen leikkausta. Mä kävin puntarilla säännöllisesti ja kaikki kirjattiin ylös ja kun tuli aika käydä lääkärin luona, otin tulosteen käynneistäni mukaan. Kaikki paino minkä saat pois on vaan plussaa leikkausta ajatellen. Mulla ainakin ne lukemat paperilla osoittivat lääkärille, että halua on painon pudotukseen kovasti.
Nyt vaan kovasti tsemppiä odotukseen!!!
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Tammi 29, 2012 7:17 pm

Velli, Joskus oon kuullut että joku on laihtunut niin paljon että lääkäri on kieltäytynyt leikkaamasta, siis katsonut ettei henkilö tarvitse leikkausta kun noin hyvin laihduttaa. Mutta jos siitä vaikka kyselet lääkäriltä niin eiköhän tuo lupa tule. (:

Puppe, on vain hyvä että mietit ihan tosissasi että haluatko tätä ja pystytkö tähän. Sulla on aikaa miettiä sitä niin kauan kuin prosessi kestää, voit vielä leikkauspöydälläkin muuttaa mielesi! Joten ihan rennosti vaan otat ja mietit rauhassa, älä sano puolitiessä leikkaukselle ei. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Krisu75 Su Tammi 29, 2012 11:28 pm

Niin, riippuu tietysti siitäkin mikä on se lähtöpaino kaikkiaan. Mulla vielä tuon pudotuksenkin jälkeen BMI 47, joten mulla ei ollu vaaraa pudota leikkauksesta pois.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja nosp To Maalis 01, 2012 9:51 am

Meitsi ainakin on kiinnostunut tapaamisista(kin), Krisu vinkkasikin tuolla mun esittelyketjussa tästä Smile

Mulla on about 80 kilometriä Seinäjoelle, eli ei nyt ihan lähialueella kuten kirjoitin esittelyviestiin, mutta ei niin kaukanakaan.

nosp

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.10.2011

http://lihavuusleikkaus.info

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ke Maalis 21, 2012 1:55 am

Moikka tytsyt pitkästä aikaa!

Olis ihanaa saada tapaamine aikaiseksi... sais jutella vaikka ja mistä...

Ilmoitelkaa ...
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Seinäjoen alueelta ja läheltä?? Empty Vs: Seinäjoen alueelta ja läheltä??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa