Kääk, Se on nyt menoa...
+6
*Perhonen*
toukka79
LauraL
PiJoHe
tigertytto
peikkomuori
10 posters
Kääk, Se on nyt menoa...
Huomenna pitäis siis aamupäivästä suunnistaa Taysiin, ja täytyy myöntää, että nyt kyllä vähän pelottaa... En ehtinyt eneillä kuin kolmisen viikkoa, mutta vaakan mukaan tasan 10 kg tippui siinä ajassa On se jännä, miten sekavat tunteet on tällä hetkellä.. Pelokas, mutta odottava. No, eiköhän tämä tästä
peikkomuori- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010
Vs: Kääk, Se on nyt menoa...
Tsemppiä sulle huomiseen muistan hyvin tunteen..meinasin karata vieläpä leikkauspöydältä Onneksi en karannut.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tsemppiä Peikkomuori! ole rauhas, olet hyvissä käsissä!!
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Heippa vaan! Hengissä ollaan ja kaikki on hyvin Olisin päässyt kotiin jo eilen, mutten malttanut lähteä . Tänään en enää keksinyt tarpeeksi hyvää tekosyytä jäädä, joten kotiuduin ... Teki varmasti ihan hyvää huilailla sairaalassa tuo yksi ylimääräinen päivä. Vointini on ollut ihan mahtava koko ajan ja syöminen on melkoista näykkimistä entiseen verrattuna. Jouluna voi laatikoita syödä, kunhan muistaa pureskella kunnolla ja kuunnella mahaansa. Kikkuakin saa vähän maistella . Paino kovasti jo laskussa , vaikka kotivaaálla en vielä käynyt. Sairaalan vaaka näytti 1,5kg vähemmän tänään kuin ma mennessä
Nyt on leikkauksesta reilu viikko, ja joulukin alkaa olla ohi. Laatikoita ja kinkkua olen maistellut ja opetellut uutta rytmiä ateriointiin .Paino hienosti laskusuuntainen.
Hyvä hyvä, tsemppiä jatkoon !
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Mahtavaa peikkomuori!
Siitä se uus elämä opetellaan alkoi!!
Siitä se uus elämä opetellaan alkoi!!
Heippa vaan! Reilu kuukausi leikkauksesta ja hyvin on asiat sujuneet. Paino pysyi pitkään suunnilleen samana leikkauksen jälkeen, mutta ihan nyt viime viikon aikana näyttäisi tippuneen muutaman kilon.
Syömisten kanssa olen melko varovaisesti kokeillut "uusia" juttuja, ja huomannut olen, että makeaa kannattaa vältellä Liikkumisen (kävelyn) olen aloitellut pikkuhiljaa, paitsi nyt viikon tauko kauhean flunssan takia.
Syömisten kanssa olen melko varovaisesti kokeillut "uusia" juttuja, ja huomannut olen, että makeaa kannattaa vältellä Liikkumisen (kävelyn) olen aloitellut pikkuhiljaa, paitsi nyt viikon tauko kauhean flunssan takia.
Hieno kuulla, että kaikki on mennyt hyvin!
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Mahtavasti sinulle on mennyt?
Saanko olla utelias ja udella mitä oot ruvennut jo maistelemaan??
Mulla tulee 2 vkoa huomenna leikkauksesta ja nyt jo aivan kauhee suolan himo... enkä tiedä mitä suuhuni laittaisin....
Saanko olla utelias ja udella mitä oot ruvennut jo maistelemaan??
Mulla tulee 2 vkoa huomenna leikkauksesta ja nyt jo aivan kauhee suolan himo... enkä tiedä mitä suuhuni laittaisin....
PiJoHe: Mullahan sattui juuri joulun aikaan tuo alkuvaihe, joten jouluruuilla aloittelin.. Laatikoita söin kaikkia ja kinkkuakin ihan pieniä siivuja, ja kalaa.Suklaatakin uskalsin maistella 2 konvehtia max. kerrallaan ( ennen meni ehkä 2 levyä Kurkkua, tomaattia jne.. välttelin alkuun, mutta nyt jo menee, kunhan muistaa sen pureskelun . Keitot on hyviä, sit oon broileria syönyt ja jauhelihasta valmistettuja juttuja.. Ja vihannekset syön mielellään kypsinä. Punajuuret ja suolakurkutkin menee. Oikeestaan syön jo melkein kaikkea, mut vähän ja hyvin pureskeltuna.
Kokeillut olen pullaa ja porkkanapiirakkaa, mut niistä tulee huono olo. Sipsejä voin ottaa muutaman, mut dippikastike teki huonoa.
Reilun viikon päästä onkin jännät paikat, kun lähden risteilylle ja seisovaan pöytään on varaus mennentullen Ps. alkoholia en oo vielä maistanut, jos sit laivalla lasillisen ruuan kanssa
Kokeillut olen pullaa ja porkkanapiirakkaa, mut niistä tulee huono olo. Sipsejä voin ottaa muutaman, mut dippikastike teki huonoa.
Reilun viikon päästä onkin jännät paikat, kun lähden risteilylle ja seisovaan pöytään on varaus mennentullen Ps. alkoholia en oo vielä maistanut, jos sit laivalla lasillisen ruuan kanssa
Heippa pitkästä aikaa Mulla on nyt 15 viikkoa leikkauksesta ja joka ikinen päivä olen kiittänyt mielessäni, että lähdin tälle tielle!
Paino on pudonnut leikkauksen jälkeen hitaasti, mutta varmasti... Eikä oikeastaan edes niin kauhean hitaastikaan -14,3 tänä aamuna, eli kohta saan pitää juhlat kun siirryn vuosien vuosien jälkeen kaksinumeroisiin
Kaikenkaikkiaan paino pudonnut lähes 37 kg. Vaatekoko pienentynyt 6 numeroa . Olo on joka päivä hiukan parempi kuin eilen. Ja nyt alkaa jo ihmisetkin kyselemään, mitä mulle on tapahtunut Iloista kevättä kaikille toivotellen...
Paino on pudonnut leikkauksen jälkeen hitaasti, mutta varmasti... Eikä oikeastaan edes niin kauhean hitaastikaan -14,3 tänä aamuna, eli kohta saan pitää juhlat kun siirryn vuosien vuosien jälkeen kaksinumeroisiin
Kaikenkaikkiaan paino pudonnut lähes 37 kg. Vaatekoko pienentynyt 6 numeroa . Olo on joka päivä hiukan parempi kuin eilen. Ja nyt alkaa jo ihmisetkin kyselemään, mitä mulle on tapahtunut Iloista kevättä kaikille toivotellen...
Pitkä aika, kun täällä viimeksi vierailin Aika kuluu niin hurjaa vauhtia Leikkauksesta on aikaa nyt n.8½kk:tta ja paino pudonnut viimeisen enen aloituksesta 37.4 kg ja kaikenkaikkiaan -50kg. Vaatteet menneet kaikki uusiksi Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...
Hei peikkomuori
Olen iloinen hienosta saavutuksestasi!!
Perästä tullaan...
Olen iloinen hienosta saavutuksestasi!!
Perästä tullaan...
*Perhonen*- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 13.06.2012
Ihanaa Peikkomuori! Omia saavutuksia odotellessa...
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Tänään on 1v-synttärit pikku-masullani Hyvin on masu pienentynyt (vaikka yleensähän iv-tarkastuksessa kehutaan, että hyvin on kasvanut ;D) ja hyvin olen voinut. Muutos on ollut ilmeisesti aika huikea, koskapa moni tuttu ei tunnista Toivon totisesti, että suunta pysyy samana
Onnittelut 1 vuotiaalle! Hienosti on paino laskenut sinulla!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
joo onnea kanssa itelläkin ikaa jo 7-8kk ja vanhat työ tututkaan ei oikeen tunnista enää
Simppa83- Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 41
Registration date : 20.03.2012
Vaude peikkomuori Ei ole ihmekkään, kun ihmiset ei enää tunne! Olet kesään mennessä normaalipainoinen. Miten paljon nykyisin syöt? Tuntuuko leikkaus enää missään tekemisissä, saatko tehdä raskaanpiakin töitä?
Hyvää joulua
Hyvää joulua
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Kiitos Elämä sujuu ihan normaalisti, leikkauksesta jäljellä vain hyviä muistoja ja pienemmät annokset . Joitain ruokia on karsiutunut ruokavaliosta ja maitotaloustuotteita en oikein pysty käyttämään kuin kahvin seassa tippa ja jos ruoka on maitoon tehty Huono olo seuraa jopa jogurtista.
Suklaa, suurin paheeni ja himoni kohde ennen toimenpidettä... Voin maistella pari palaa, mutta enää ei tulisi mieleenikään pistellä koko levyä kerralla
Saikkua sain leikkauksen jälkeen 3 viikkoa ja sen jälkeen olen tehnyt kaikkea sitä, mitä ennenkin ja paljon enemmänkin (kun jaksaa) ammatikseni hoidan lapsia Silloin tällöin jokin syömiseni aiheuttaa huonon olon joksikin aikaa, mutta menee melko pian ohi, kunhan pääsen hetkeksi pitkälleni. Joskus huomaan vieläkin ottavani liian ison annoksen, mutta viimeistään syödessä sen huomaa ja suosiolla jättää ylimääräiset lautaselle.Kahvia juon nykyisin enemmän kuin ennen, mutta veden juomista pitäisi kyllä lisätä Olo on huikean hyvä!
Suklaa, suurin paheeni ja himoni kohde ennen toimenpidettä... Voin maistella pari palaa, mutta enää ei tulisi mieleenikään pistellä koko levyä kerralla
Saikkua sain leikkauksen jälkeen 3 viikkoa ja sen jälkeen olen tehnyt kaikkea sitä, mitä ennenkin ja paljon enemmänkin (kun jaksaa) ammatikseni hoidan lapsia Silloin tällöin jokin syömiseni aiheuttaa huonon olon joksikin aikaa, mutta menee melko pian ohi, kunhan pääsen hetkeksi pitkälleni. Joskus huomaan vieläkin ottavani liian ison annoksen, mutta viimeistään syödessä sen huomaa ja suosiolla jättää ylimääräiset lautaselle.Kahvia juon nykyisin enemmän kuin ennen, mutta veden juomista pitäisi kyllä lisätä Olo on huikean hyvä!
Kiitos peikkomuri tiedoista Hienosti sulla on mennyt.
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Similar topics
» se on menoa nyt
» Huomenna menoa
» Se on sitten menoa...
» Leikkaukseen menoa hyvin paljon harkitseva!
» Huomenna menoa
» Se on sitten menoa...
» Leikkaukseen menoa hyvin paljon harkitseva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa